Ja, Ænder.. I læste rigtigt.´
Sad og så det der med forældre der presser deres børn.
Så jeg vil høre om hvad jeres mening er om at forældre presser deres børn til en ting?
Selvfølgelig er der forskel på at presse og støtte? Men hvor mener I at grænsen går?
Mine forældre har altid taget med mig, når jeg har startet stævner, men de har aldrig presset mig med hensyn til noget som helst.
Kan godt blive lidt harm, når jeg ser en pige på jaeh? 4år som allerede springer MB.. For er det nu også pigen selv der vil det her?
Det er ikke for at klandre nogen, men jeg mener bare at et bette barn har mere brug for at lege, end at koncentrere sig om en audision eller et stævne?
Måske er jeg forkert på den?
Mine kusiner bliver presset meget af deres mor til at spille håndbold. De startede med at spille da de var 6år, og som 8år gamle blev du udtaget til et eller andet fint micro håndbold?
I dag er pigerne efterhånden 16år, går på gynasiet, har arbejde, går meget i byen. MEEN alligevel skal de minimum løbe 1½time dagligt, og til håndbold træning 4X om ugen. Kamp hver weekend.
Den ene af pigerne gider simpelthen ikke håndbold mere, men bliver ved for sin mors skyld. Det syntes jeg er forkert! For dengang de startede til håndbold var det kun fordi de andre I klasse gik til det, og fordi at det lige var interessant.
Det var min mening.. Kom med jeres, og lad os lave en debat