|
|
| Dårlige vaner ved ridning. |
|
|
Hej Ænder  Jeg kan huske på et tidspunkt var der et par debatter om folks dårlige vaner, både når de red og når de bare var i kontakt med en hest. Har i sådan nogen dårlige vaner når i rider?? Kunne være lidt sjov og høre  F.eks. når jeg rider rundt i dressur, sidder jeg og åbner munden så jeg bliver helt tør om læberne. Jeg har selv taget mig i det et par gange og har så slikket mig om munden for og gøre læberne våde, men det bliver jeg så ved med resten af den tid jeg rider  Faktisk lidt irreterene Har i sådan nogen dårlige vaner? 
Det var mine ord ? - Juzze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dårlige vaner. |
|
|
Tja har det desværre med at få lavet klaver hænder. Og så bider jeg tit mig selv i læben :s
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine fødder... |
| Forfatter:  |
*Catja(Boy&Star)* |
| Dato:  |
08-01-2006 18:57 |
|
De evige fødder ! - Ak ja, suk  Jeg kan ikke få mine ben til, at sidde mussestille, det er bare så irriterende 
~Team Jessen~ Tro altid på at du godt kan ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤ Elsker mine ponyer  ~Boy & Star~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps også mig.. |
|
|
Jeg sidder også næsten altid med åben mund, og så bider jeg mig selv i kinden ret tit.. hehe.. Ret træls, og det må egentlig også se fantastisk dumt ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
08-01-2006 19:05 |
|
Neej, jeg rider da ALTID perfekt !! * Jeg har da sikkert osse en eller anden vildt dårlig vane (eller flere ) kan bare ikke lige komme på det nu. får det meste når jeg gør et eller andet (fx. bider mig i læben, sidder med åben mund osv.) er det ikke noget jeg ALTID gør bare et engangs ting 
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever :) Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum, bum og bummelum |
SUPER- -Mulle |
08-01-2006 19:16 |
|
ja..hehe.. jeg har fået en vane med a stritte med føderne..totalt irreterende.. også bider jeg mig i læberne.. og når jeg rider stævne når jeg så er færdig og rider ud. hvid jeg på er tilfreds med det jeg har redet bider jeg mig iunderlæben..så min mor kan altid se om jeg er tilfreds.. faktisk ret irreterende..hehe 
Mine 2 stjerner Charlie & Loke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dårlig vane |
~ - LovePhoebe - ~ |
08-01-2006 19:19 |
|
Argh, har bare en idiotisk dårlig vane, som jeg bare er herre træt af  Jeg træder den ene hæl mere ned end den anden og det ser simpelthen så komisk ud 
M.v.h. ~ - LovePhoebe - ~ - Nu med Gizmo -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Stella Nova |
08-01-2006 19:34 |
|
Jeg kan slet ikke side stile med mine fødder! ARGH! Og så stritter jeg med tærende(staves?) og så har jeg også fanget mig selv på nogle billeder hvor jeg bider i underlæben.
♡ Stella Nova ♡ ... Line & Stella vinker pænt farvel .. .♡SoSToTeLoLLoLa♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muuh ko. |
*Zig-Zag* |
08-01-2006 19:39 |
|
Ja det har jeg.  Skal sidde mere stille med mine hænder.
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
08-01-2006 19:40 |
|
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min fejl... |
|
|
Mine fejl bliver rettet af min ridelærer - men man kan jo altid gøre noget bedre  F.eks. er jeg meget hæmmet af, at mine hofter kan gøre utrolig ondt, hvis jeg skal arbejde med en hest Virkelig irriterende!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg samler mine hænder for meget så jeg nogengange kommer til at "klampe" hesten sammen i munden. Det er dog blevet meget bedre..! Men når jeg engang får sat det på plads, starter jeg sikkert bare på noget nyt.. En anden dårlig vane er at jeg synger! Lidt pinligt når man rider på hold med andre.. 
- Dejligste - Fanta og Arabiens Tamara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
er for stram i armene, holder hånden for længe uden at der sker noget:S mega træls... Men nu er min ridelærer begyndt med at få mig til at overdrive, så der hele tiden sker noget.S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
08-01-2006 20:06 |
|
Hehe, jeg åbner også munden, opdagede ved at ride på en våd ridebane :/ fik vand i munden AD mudder/regnvand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dumme ride vaner.. |
|
|
Heej.. ja jeg har jo de problemer at mine tæerne skal ind de sider ud eog stritter de skal side lige.. og jeg har det med at glemme at træd hælene ned..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Jeg rider så mange volter som muligt - så jeg kan se i spejlet, om hesten går rigtigt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Jeg krummer mine tær sammen. Når jeg så er færdig, og skridter af, opdager jeg det, og "retter" dem ud igen . Det gør faktisk ondt . Og så tager jeg ET hår i munden, og har rundt om tungen . MEGET underlig vane! Men håret knækker aldrig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Mijn Fylla |
08-01-2006 21:06 |
|
Jeg kommer tit til at sidde i stole sæde, eller træde hælene overdrevent ned.. Og rider næsten altid med åben mund **Suk**
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsfergg |
|
|
Kommer tit til at læne mig frem i dressuren. Og i springningen har jeg det med at smide mine ben alt for lang tilbage, men jeg har arbejdet på sagen og de er snart ved at sidde limet ind til gjorden xD
Hilsen Josse & Silver I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Line Larsen: laver osse tit den med håret.. ganske underholdene.. eller noget.. hehe..
[Sandra Louise Elfort] Islænderrytter og heavymetal-tilhænger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
-Tímon: Ihvertfald utroligt, hvor meget sådan et liiile hår kan holde til  .. Også utroligt man kan "fange" sådan et hår, uden hænder, i trav 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Line Larsen: da jeg red springstævner ku jeg snildt holde håret om tungen en hel bane igennem - hvordan det kommer ind i munden er en gåde..
[Sandra Louise Elfort] Islænderrytter og heavymetal-tilhænger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Uha, har mange  Som Line og Tímon, jeg tar os ét hår, og snurrer det rundt om tungen Og det gør fakkertalt ret ondt ? Men HVER gang jeg tar mig i det, og tar det ud, VUPTI, 2 sek efter er der et nyt  . Så ligger jeg benene alt for langt tilbage og krummer dem op. Og hælende tar jeg nærmest så langt op jeg kan, i stedet for at presse dem nede ..iih, . og så kan jeg ek sidde og bevæge mine hænder forskellig, rigtigt.. For hvis jeg bare skal holde den ene tøjle stramt mens jeg skal "lege" med den anden, kommer jeg til at løsne den der skal være stram.  hehe, sikkert mange flere, men skal sove nu! Godnat ænder 
<3 .Freja. <3 ..Elsker sin Amina.. -Og denne smiley 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay så?? |
stellasven |
09-01-2006 15:16 |
|
Ja, og de er mega irriterende! Fortiden, har jeg det med at lade tøjlerne glide og stikke armene ud til siden. Desuden har jeg altid haft problemer med, at jeg læner mig forover, i stedet for at komme tilbage i sadlen 
Det var så min mening, nu er det jeres tur..  Den åndsvage formand for kyllings fanklub.. Og grise kan flyve..? Grønne grise flyver bedre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Njaaa... |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
09-01-2006 15:19 |
|
Har faktisk ikke rigtig nogen  Laver lidt klaver hænder men det er næsten rette helt nu! 
Anna Hvidkjær Stald Vestgården 4573 Højby Sj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig |
¤ Bella ¤ |
09-01-2006 18:13 |
|
Jeg har den dårlige vane at lave klaver hænder.. IRETERRENDE! hmm.. og nogle gange (sjælddent) (meget sjældent) er for doven eller træt til at ratte ryggen.. sådan må alle unge da ha det 
Rigtige ryttere rider Connemara  Hesten er bare venlig at lade rytteren komme over et spring først  Fik en rideskolepony går nu LB1 i Dressur LA i spring hvorfor skal du nu lige blive halt=(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|