|
|
| me2day |
| Forfatter:  |
piller-paller |
| Dato:  |
08-01-2006 16:17 |
|
kan i huske det? hehe  navn: alder: skal lave i dag? har lavet i dag? tøj? makeup? håret? hvilke sko har du brugt i dag? hvilket stykke musik hører du ligenu?
betragt mig som en tysk reklame. jeg er ikke placeret i den bedste sendetid. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Loui og Ramsen |
08-01-2006 16:20 |
|
navn: louise alder: 15 skal lave i dag? stene ved com'en, lave lektier har lavet i dag? stenet her, set tv, spist, været ude med reklamer tøj? afslappet, æhm makeup? mascara håret? urørt hvilke sko har du brugt i dag? gummistøvler hvilket stykke musik hører du ligenu? tv2, første kærester på månen  louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halli Hallo |
|
|
navn: Helena alder: 14 skal lave i dag? Slappe af, se fjernsyn osv har lavet i dag? Været til hundetræning og på JHN tøj? Skiundertrøje og cowboybukser makeup? Nej håret? Hestehale hvilke sko har du brugt i dag? Mine vandrestøvler og hjemmesko hvilket stykke musik hører du ligenu? Ved jeg ikke, noget de spiller i radioen 
- Prinsessa - 100 % hyggeridning  Der er kun ét svar på nederlag og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
08-01-2006 16:22 |
|
navn: Hennie alder: 13 år skal lave i dag? hmm? har lavet i dag? været til fødselsdag ved min søster makeup? niks håret? heste hale hvilke sko har du brugt i dag? mine kaeasaki i amy grøn og mine ridestøvler/staldstøvler hvilket stykke musik hører du ligenu? ikk noget..! jov den msn lyd når der er en der skriver til en heh
Fra Hennie & Rozita Here i am this is me - Here i am just me and you to night we'll make our dreams come true <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar.. |
|
|
navn: Ditte alder: 14 skal lave i dag? Ikk' noget  har lavet i dag? Redet <3 tøj? Nørgaard trøje og Diesel bukser ;P (og kasket) makeup? Næh.. håret? Under kasketten! hvilke sko har du brugt i dag? Ridestøvler, vinterstøvler, Nike sko.. hvilket stykke musik hører du ligenu? Simple Plan 
Ditte Uncas og Pablo <3 Savner Mickey :S Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm) 'Skriv og hør nærmere'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kaffegrums |
piller-paller |
08-01-2006 16:31 |
|
navn: pil eller piller paller eller piller, haha alder: 17.. skal lave i dag? lave flere lektier, i bad. har lavet i dag? jeg har lavet lektier, hurtig været henne i brugsen for at få en tilbuds cd. tøj? blomstrede bukser, undertrøje, sort nørgaard, rødt hvidt partisaner, stribede sokker makeup? sort kohl, sort mascara håret? sidder løst hvilke sko har du brugt i dag? mine all stars. hvilket stykke musik hører du ligenu? kashmir - lampshade
betragt mig som en tysk reklame. jeg er ikke placeret i den bedste sendetid. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Me2day |
|
|
navn: Sofie alder: 16 skal lave i dag? Lave lektier har lavet i dag? Været hos krikken tøj? Ridetøj makeup? Make lidt mascara håret? Sat i en hestehale. hvilke sko har du brugt i dag? Stald støvler. hvilket stykke musik hører du ligenu? End of all hope med Nightwish
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| me2day |
|
|
navn: sabrina alder: 14 skal lave i dag? æde har lavet i dag? været i ZooZity og stenet tøj? rimelig sort makeup? lidt af hvert håret? ponytail hvilke sko har du brugt i dag? staldstøvker hvilket stykke musik hører du ligenu? Magtens Korridorer - Lorte Parforhold
Sabrina & Daimond Husk stavefejlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay så?? |
stellasven |
08-01-2006 17:02 |
|
navn: Katrine alder: 12 år skal lave i dag? spise og sove har lavet i dag? kedet utrolig meget tøj? ja.. Nederdel, cardigan og undertøj.. makeup? nopez.. 100% naturel håret? hænger løst og fladt hvilke sko har du brugt i dag? min mors træsko hvilket stykke musik hører du ligenu? noget Phil Collins, tror jeg.. (hører radio)
Det var så min mening, nu er det jeres tur..  Den åndsvage formand for kyllings fanklub.. Og grise kan flyve..? Grønne grise flyver bedre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thjaeeh |
Vildrose |
08-01-2006 17:06 |
|
navn: Julie. alder: 13. skal lave i dag? stene. har lavet i dag? stenet. tøj? dyne. makeup? nej håret? nej. hvilke sko har du brugt i dag? ingen, bare fødder  hvilket stykke musik hører du ligenu? intet.
Skrevet af Vildrose with her beautiful pony, petri.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spørgsmål. |
|
|
navn: Michelle alder: 15 skal lave i dag? lavelektier. har lavet i dag? været hos min fatser og sovet. tøj? nederdel og bluse og en cardigan makeup? intet lige nu håret? heste hale. hvilke sko har du brugt i dag? støvler. hvilket stykke musik hører du ligenu? ikke nogte.. kan høre mins torebrors techno han spiller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
navn: ¤ Katrine alder: ¤ 15, som jeg oss' var igår skal lave i dag? ¤ ikke så meget mere, lektier hvis jeg orker har lavet i dag? ¤ hygget med tøserne <3 redet <3 tøj? ¤ ja da makeup? ¤ mascara, puder, eyeliner håret? ¤ hænger bare løst hvilke sko har du brugt i dag? ¤ moon bots  hvilket stykke musik hører du ligenu? ¤ Bryan Rice - No Promises
Katrine & Latent Lafaette <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blaah tbe4 6u |
|
|
navn: Mette . alder: 14 år. skal lave i dag? Se fjernsyn lave mat. har lavet i dag? Redet dyret, cyklet 10 km. og været til appasionata hesteshow tøj? Sorte jeans,The clash t-shirt fra H&M, Adidas trøje og pashmina turkis tørklæde makeup? Mascara kun. håret? Løst med hårlak i . hvilke sko har du brugt i dag? Staldstøvler, Læderidestøvler, kondisko. hvilket stykke musik hører du ligenu? The Offspring- she got issues.
Bro Bro Brille ..
vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
Christine |
08-01-2006 20:17 |
|
navn:Christine alder:16 skal lave i dag? Sove har lavet i dag? Opgave tøj? Grimt makeup? Mascara håret? Knold hvilke sko har du brugt i dag? Vintersko! hvilket stykke musik hører du ligenu? Daniel Powter - Jimmy gets high
- Christine Take a risk, take a chance, Make a change, and break away.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svarsvarsvar |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
08-01-2006 20:55 |
|
navn: Anna Banana  alder: 15 skal lave i dag? Jeg skal nok bare slappe af her til aften  har lavet i dag? Redet undervisning  Ordnet stald.. tøj? Dejlig afslappet.. makeup? Nej  håret? Bare sat op i hestehale.. hvilke sko har du brugt i dag? Jeg har haft nogle nike staldsko på  og mine læderstøvler  hvilket stykke musik hører du ligenu? Rage Against The Machine .. ^totalt afslppet når man er syg  hrmm..
Anna Hvidkjær Stald Vestgården 4573 Højby Sj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jajaja |
|
|
navn: -Carina alder: -15, 16 på tirsdag  skal lave i dag? -Ikke mere nu har lavet i dag? -Fodre til morgen, redet, lavet lektier, været ude og besøge nogen tøj? -Bukser og bluse  makeup? -Nøø håret? -En krulledulle ting  hvilke sko har du brugt i dag? -staldstøvler og nogle vinterstøvler hvilket stykke musik hører du ligenu? -ikke noget.. jo noget i tv'et...
Mange hilsner fra Carina ~Team Jessen~ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
navn: Line Larsen alder: 15 år skal lave i dag? Nu? Nu skal jeg sove  har lavet i dag? Stået op kl. ti, og gået med hunde. Taget på gården kl. 2, trukket heele vejen til hallen, leget med to heste, og hjemme for lidt siden, og spist. tøj? Ridetøj det meste af dagen makeup? Intet håret? Krøller, og glattet pandehår hvilke sko har du brugt i dag? Staldstøvler hvilket stykke musik hører du ligenu? Intet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I dag. |
*Catja(Boy&Star)* |
08-01-2006 21:07 |
|
navn: - Catja alder: 15, 16 på tirsdag  skal lave i dag? - Ikke mere for i dag. har lavet i dag? - Været ude hos mine ponyer, fodret og så har jeg da lige set Krøniken  tøj? - Ridetøj Har ikke lige taget mig sammen til, at skifte  makeup? - Niksen biksen, karen blixen  håret? - Tja.. det er vel det man kalder weekend hår - hestehale ! hvilke sko har du brugt i dag? - Sutsko - og termoridestøvler ! hvilket stykke musik hører du ligenu? - Ikke noget.
~Team Jessen~ Tro altid på at du godt kan ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤ Elsker mine ponyer  ~Boy & Star~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
navn: Sandra alder:15 skal lave i dag? lave lektier har lavet i dag?kedet mig og været ude at ride tøj? et par jeans, en cardigan og en hvid t-shirt makeup?ingen ting håret? hanekam hvilke sko har du brugt i dag? mine puma og mine ridestøvler hvilket stykke musik hører du ligenu? lidt af vært mvh sandra
haflinger som kan hoppe, piger som kan bokse. så kan det bare ikk blive bedre. sjælden kombisadel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ? tegn |
Alice (Annabella) |
08-01-2006 23:04 |
|
navn: - Alice alder: - 14, meget snart 15, hah xD skal lave i dag? - tjaeh, her den sidste time skal jeg lige smide musik på ipod'en, og ellers bare sove  har lavet i dag? - sovet tømmermænd ud, kom hjem kl halv syv i morges, hah. tøj? - bare boxere og gammel levi's tshirt  makeup? - ingenting, for en dag d; håret? - bollehår hvilke sko har du brugt i dag? - ingen. hvilket stykke musik hører du ligenu? - Dj pulse - wonderland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
08-01-2006 23:58 |
|
Navn: Sandra  Alder: 15 xD Skal lave i dag? Ikk så meget mere Der er ikke rigtig noget jeg kan nå  Har lavet i dag? Været sammen med Martin og Pernille, haft tømmermænd  Tøj? Et par sisters point jeans, von dutch t-shirt, only bluse xD Makeup? Mascara, eyeliner, pudder, lip gloss osv.. Håret? Løst, som det plejer, glattet pandehår  Hvilke sko har du brugt i dag? Mine Blend.. Hvilket stykke musik hører du ligenu? Intet..
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|