|
|
| hvornår siger i STOP (drenge) |
|
|
halleløjsa små pullenullere  var på piccadilly i går (discotek i hillerød) og kom til at tænke på hvor siger i STOP ? altså når drenge komme og danser op ad jer ? hvor og hvor meget må de røre ? og skal du kende fyren før i pludselig begynder at snave ? eller skal du bare være stiv nok, så må de det meste ? KOM SÅ MED SVAR 
*DjævleØ's POWER* Er du glad for dig selv ? Så tag lige et ekstra kig, bare for din egen skyld, for du skulle jo nødigt tror at du er "noget" ! ;D MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah... |
|
|
Er jeg ædru må dem der ikke kender mig knap nok kigge på mig  Dem jeg kender kan jeg godt give knus og sådam.. Er jeg stiv giver jeg alle krammere.. hehe Og hvis jeg synes en fyr er lækker har jeg heller ikke noget problem i at begynde at snave med ham.. Når jeg er stiv er jeg vist med på det meste..
Hende der Shanie, som at der ejer Fighter ^ Vi rider lige hvad vi har lyst til ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum... |
| Forfatter:  |
*Gajolen* |
| Dato:  |
07-01-2006 21:44 |
|
Hvornår jeg siger stop... uha... det er jo svært... var også ude i går så dansede jo med mange, men hvor jeg sætter min grænse kommer an på hvordan de ser ud... ved godt det virker lidt overfladisk, men man kan jo alligevel ikke rigtig snakke på et diskotek, så der er det mere bare om der er en fysisk tiltrækning... Dette gælder også selvom jeg er stiv - her får drengene det bare mere direkte at vide, hvis jeg synes de skulle til at skride... hehe... Så hvis der kommer en hen og begynder at danse op af mig kigger jeg først om han er noget og hvis han er så spiller jeg da med på det, ellers får jeg bare en veninde til at hjælpe mig væk...
Men vil dog sige at hvis det er nogen jeg ikke kender, så finder jeg mig aldrig i hvis de f.eks. prøver at få hånden op under min nederdel og lign. når man står og danser der sætter jeg grænsen!!! Det synes jeg er respektløst, og jeg kunne nok aldrig falde for nogen der opførte sig sådan...
KØS *Gajolen* - Man er jo SRINGRYTTER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvornåpr siger jeg stop. |
|
|
Tja når jeg er stiv må jeg jo indrømme jeg er med på stort set alt. Er jeg ædru, er det kun folk jeg kender, der skal røre, hvis der skal røres.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Hvor min grænse går?! Når drengene tager min mobil, eller spiller smarte . Ellers er jeg aldrig til fest, eller snakker med drenge! (Og jeg trives fantastisk alligevel! Har slet ikke tid til sådanne ting )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| line larsen og gajolen |
|
|
line larsen: ja det er jo et spørgsmål om priotering  gajolen: hva så hvis han begynder at tage dig på patterne ? (prøver at få skabt lidt debat her )
*DjævleØ's POWER* Er du glad for dig selv ? Så tag lige et ekstra kig, bare for din egen skyld, for du skulle jo nødigt tror at du er "noget" ! ;D MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaa . |
|
|
EJ . Blev inviteret med på Picca , men sagde nej . heh . Øhm, ved jeg ikke helt . Hvis jeg er stiv nok, så går det med alle . heh .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum... |
*Gajolen* |
07-01-2006 22:05 |
|
hehe... hvis han er lækker eller umiddelbart charmerende så gør det mig nomralt ikke noget hvis han "følger mine former" uden på tøjet... hehehe... når ejg går i byen er det jo for at have det sjovt, og så elsker jeg bare at danse og sådan, så spiller da med hvis det er en pæn dreng... det er jo meget harmløst...
KØS *Gajolen* - Man er jo SRINGRYTTER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Med på den værste.. |
|
|
Uha uha, er enig med Gajolen.. Er jeg stiv er jeg sgu også altid med på den værste og kan snave med hvem som helst (næsten), om de har kæreste på er lige meget Ups hehe Har det altid skægt i byen når vi har fået lidt for meget at drikke, det er bar knap så fedt dagen efter hvis man har fået kysset på lidt for mange.. Knus Kathrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| <scdasdfsrgdth |
Ann 27 |
07-01-2006 23:10 |
|
Hvis det var på piccadelly i hillerød havde jeg nok sagt stop. For så var det vel en udlændning? Der kommer ikke så mange andre drenge deroppe.. Men generelt siger jeg stop hvis det ikke er en lækker fyr. Eller en der er for ung/gammel. Lige pt siger jeg altid stop for jeg har jo min kæreste <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| annka... |
|
|
annka: der var faktisk overraskende lidt besøgende med anden etnisk baggrund. men dørmændende valgte også at afvise mange (og folk fra farum må slet ikke komme ind thihi) udvalget af lækre drenge der oppe i går, var faktisk ret godt griner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| namename |
Cecilie (Jason) |
08-01-2006 11:53 |
|
Hmm... synes faktisk det er rimelig diskriminerende at afvise udlændinge og dem fra Farum.. hmm...  Hvor min grænse går? Tjah, tror det kommer an på mit humør og hvor meget jeg har drukket. Hvis jeg er træt/sur så skal de bare holde deres lange fingre for sig selv, og andre dage er det lidt mere end 'nok se men ikke røre' 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfdsfsd |
|
|
Har sårn ste kun at sige at jeg ikke sårn tar til fester og drikker og danser med drenge og alt sårn noget da jeg kun er 11 
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Piccadilly |
*-:-Nanina-:-* |
08-01-2006 16:18 |
|
Hmm er vidst nok lidt dårlig til at sige stop, og drengene på piccadilly er meget nærgående synes jeg.. Var selv på piccadilly i fredags 
Nanina -Græsset er ikke altid grønnere på den anden side!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At gå i byen. |
< Freja |
08-01-2006 16:51 |
|
Når jeg går i byen er det for at have det sjovt. Mht dreng kommer det meget an på om jeg ved første øjekast bliver fysisk tiltrukket af ham & hvis det er tilfældet er det iorden han mærker sig lidt frem. Samtidig er jeg extremt svær at komme ind på hvis personen ikke siger mig det store, det skal siges jeg er MEGET kræsen hvad drenge angår  Og dertil kommer at jeg skal være enormt fuld hvis jeg går videre - altså laver mere end at kysse ham osv!
Den, der ikke lever, lever aldrig - hvad gør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har det.. |
|
|
lidt som Gajolen.. Men det afhænger også lidt af mit humør, hvis jeg er i dårligt humør er det nok se, men ikke røre..
Krone og Bølge - En selvfølge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cecilie(jason) og nanina |
|
|
cecilie: ja det er ret diskreminerende, altså der var da selv nogle med anden etnisk baggrund, men det var ikk emange i forhold til alle dem der stod i køen heeh ja og dem fra farum, det var vist noget med at der var for mange der havde lavet ballade så der har de bare valgt en tåbelig form for kollektivafstraffelse plat men sandt nanina : sjovt har du ikek et billede af dig ? så jeg kan se om jeg evt har set dig ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo her.. |
08-01-2006 18:14 |
|
Her er der et billede, det er mig med den hvide bluse, havde dog ikke det der tøj på i fredags, havde en lyserød nederdel, og en sort stropbluse på  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nanina... |
|
|
kan ikk se billedet ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghfghfgh |
Jennifer(Zigato&Mâcon) |
08-01-2006 19:00 |
|
MVH. Jennifer. ("v") Z+M `V´ Words CAN'T bring me down Græsset vil fucking altid være grønnere på den anden side
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøver igen |
08-01-2006 19:21 |
|
Stadig mig med den hvide bluse  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm.. |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
08-01-2006 20:13 |
|
Når jeg danser med vennerne er sådan noget tumpe dans, dvs. vi raver 8D Jeg siger stop til alle drenge der så meget som tænker på at danse tæt / klamt op ad mig- hader VIRKELIG sådan noget dans, da er da den mest klamme dulle dans  De kender slet ikke en og hvis det ikke er en jeg kender.. danser jeg ikke med vedkommene. Ja undskyld, men synes virkelig sådan dans er til grin hehe  Så om jeg er ædru eller stiv- siger jeg fis af.
Anna Hvidkjær Stald Vestgården 4573 Højby Sj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brum brum |
|
|
.. Da jeg ikke havde kæreste på, havde jeg det nok ca. som Gajolen. . Nu da jeg har kæreste på, er der store græser spec. når han er med i byen..
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth {>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Find-Nemon |
08-01-2006 21:12 |
|
Mine grænser er ikke faste! Kommer an på på rigtig mange ting, men er ikke den der helt vildt er med på alt!
-Bagefter, er vi allesammen kloge-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdgdgd |
|
|
tror jeg er med på alt næsten når jeg er stiv. hvilket jeg er rimelig tit ;s okey ja, det er da ikke altid sjovt når man INGENTING kan huske, men alligevel! jeg syntes det er spas
By the way: Jeg er ikk diskriminerende - haha, YOU SUCK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdgdgdg |
|
|
og ja, så er det heller ikk sjovt dagen efter, hvis man har kysset med liiidt for mange  hvilket jeg aldrig gør *HOST*
By the way: Jeg er ikk diskriminerende - haha, YOU SUCK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D :D :D |
ponyrytter13 |
09-01-2006 17:35 |
|
jeg var også derinde i fredags florere dog ikke så meget på heste-nettet i øjeblikket... vi måda lige se et billede, så jeg kan se om jeg har set dig  kom til at tænke på hvor siger i STOP ? altså når drenge komme og danser op ad jer ? hvor og hvor meget må de røre ? og skal du kende fyren før i pludselig begynder at snave ? eller skal du bare være stiv nok, så må de det meste ? jeg syntes det afhænger meget af situationen... dog "vælger" jeg først og fremmest selv hvem jeg ønsker at danse med, så afviser dem på en pæn måde, så jeg ikke "behøver" at fuldføre en dans med nogen jeg ikke har lyst til det med. kemien spiller også en meget stor rolle sys jeg. Er der en vildt god kemi imellem mig og ham ("den anden danser")kysser jeg på ham, hvis der også er det fra den anden side af... dog bliver jeg rimelig irriteret på de drenge, der ikke kan holde fingrene væk, når man danser når jeg er "stiv nok" kender jeg stadi mine grænser, men har nok en lidt langsommere reaktionstod. er jeg helt væk, er der "jo ikke noget at sige til det" (her skal vi ikke komme ind på ansvarlighed, for det er en anden boldgade) og der går jeg somregel længere, men - kemien er det vigtigste, sys jeg. ved hæfter lige et billede af mig fra i fredags, så kan I jo se, om I kan genkende mig jeg er til højre i billedet, brunetten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fyre og pille pille :p |
|
|
Var jeg ikke stiv: - Ville jeg overhovedet ikke danse speciel "tæt og sexet" op ad(med) en fyr. - Ingen røring, kun hofter. - Ville jeg overhovedet ikke snave/kysse med ham. Var jeg stiv: - Ville jeg sku gerne danse "tæt og sexet" op ad(med) en fyr (Er prøvet maange gange nu) - De måtte røre (Når man danser) - hofterne, røv, evt ved maven da man kommer ind i en rytme så. - Snave - ja, hvorfor ik ?
I Wrote Your Name On A Rock, But The Rain Took It. I Wrote Your Name In The Ice, But The Sunshine Took It. I Wrote Your Name In The Sand, But The Sea Took It. I Wrote Your Name In My Heart - There It Will Be Forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zxdadfsdgthj |
Ann 27 |
09-01-2006 20:02 |
|
Synes bare det er irriterende at komme et sted hvor grænsen er 16 år og de lukker folk ind der ikke er en dag over 13 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D :D :D |
ponyrytter13 |
09-01-2006 20:39 |
|
hvad refererer du til annka?
NU PÅ HEST - jeg er stadig for lille, men blev for stor med alderen -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalulalej.. |
|
|
Ingen skal røre uden at ha fået lov, og det er sker sjældent - tro mig. Heller ikke når jeg har drukket.
Mvh. Line Queen og Darling <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|