|
|
| Vis dine piercinger/tattoo's.. |
|
|
Hey.. Nu læste jeg et indlæg om hvem og hvor mange, der havde piercinger og tattoo's og syntes ikke rigtig, at der var nogle billeder.. Såå her, syntes jeg da liige at vi skal vise, hvad vi har af stål og tus..  Jeg selv har en navlepiercing og regner med at få lavet en i næsen inden længe..(Derfor vil jeg også gerne se billeder af sådan nogle).. -Billedet kommer senere, hvis vores digi' gider at virke..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... billeder :P |
|
|
Har en navle piercing.. den kan liiige anes på det her billede (fra Trendsales af noget tøj jeg har til salg) 
Hende der Shanie, som at der ejer Fighter ^ Vi rider lige hvad vi har lyst til ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okayokayokay |
|
|
Jeg har i næsen, tungen, læben og navlen. Fik i navlen i forgårs ;] Tattoo får jeg først på mandag, men så smider jeg billede ind der.  - Næse/læbe.  Næse-Læbe-Tunge.  Navle.
Ja det var dem :> Tattoo'en kommer som sagt på mandag/eller når jeg får fat i Tony. Tattoovøren hehe.
Hilsen Josse Without the horses, I wouldn't be me today.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgdfgdfg |
|
|
Hov, manglede lige øret. Nogen siger det er piercinger andre ikke, men ligger det bare lige ind alligevel.
 Sådan ser det andet øre også ud, lige minus det hul øverst oppe.
Hilsen Josse Without the horses, I wouldn't be me today.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lorteoverskrift |
| Forfatter:  |
Domze |
| Dato:  |
07-01-2006 17:48 |
|
jeg har lige taget mine ud, ellers fik jeg hjernebetændelse :| 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj |
|
|
Jeg har ingen billeder af mine 2 piercinger - navlen og tungen. Men i kan få et af min nøgle 
Sisse - med den røde hest Røde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lorteoverskrift |
Domze |
07-01-2006 18:31 |
|
 men her er de, med begyndende betændelse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josse uden Nislotti |
|
|
Josse uden Nislotti: Hvor har du fået dine piercinger lavet henne af? Og hvad for en tattovør skal du bruge? Kan se at du bor i Vejle, og det er jo ikke langt væk.. Står nemlig og mangler en dygtig og fair piercer (+tattovør)..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdf |
|
|
Pelle - Jeg har fået mine i Vejle, der er de godt nok dyrere end andre steder, men da det er den eneste piercer i Vejle er det jo fair nok. Ellers er der en i Kolding som er billig. Men de tager 400 kr pr. piercing i Vejle.
Min tattovør er Tony som også bor i Vejle. www.tattony.com <- hans hjemmeside. 
Hilsen Josse & Silver I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jdfsfed |
|
|
Jeg har i mine små ørere, men jeg har ikke noget billede  Og jeg ku aldrig drømme om a få jern i mit hoved 8D Hehe ,
Mvh Marie Det er bedre at fortryde noget man har gjort, end at fortryde noget man aldrig fik gjort. www.sportspony.dk - Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josse.. |
|
|
Okay, hvad hedder ham i Vejle, og hvor ligger det? Har han en hjemmeside..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfsdfdfsdf |
|
|
Pierceren - Vestergade 21 Tattoovør - www.tattony.com <- der står det. Han har kun åbent efter aftale, skal det lige siges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Marie (Magic) |
|
|
Påstår du at dine ører ikke er en del af dit hoved?
Bro Bro Brille ..
vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| piercinger. |
natascha. |
09-01-2006 20:47 |
|
okey her kommer mine pirc så! øret på 18mm. septum(tyre ring) den ene af mine næse ringe. den anden. mit andet øre på 14mm. min læbe pircing. min pirc i navlen. og det var det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
09-01-2006 20:53 |
|
natascha.: Den der s... husker ikke hvad den hedder, men den du har i øret på 18 og 14mm. ikke gjordt pisse ondt at få lavet? og hvordan laver de dem? Har aldrig helt fattet det. 
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Lea: man udvider dem bare gradvist..
[Sandra Louise Elfort] Islænderrytter og heavymetal-tilhænger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
09-01-2006 21:04 |
|
-Tímon-: Jamen hvordan? Man kan da ikke bare putte den kæmpe ring ind i et lille bitte hul også udvide? Det må da gøre @!#$ ondt!  Eller er det bare mig? jeg er ved at dø ved tanken om at skulle have lavet sådan en. (Overdrivelse). 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Lea; jeg har købt nogle ting til at udvide med, som ligner.. hm.. kræmmerhus der er bøjet? okay, dårlig forklaring.. prøver at finde et billede..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
her er nogle lige nogle.. mine ligner mere ringe.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.. |
*Zig-Zag* |
09-01-2006 21:12 |
|
-Tímon-: Vil gerne se et billede. Du har vel ik tænk dig at lave dem selv? hehe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Lea: får lavet et hul i øret hos en piercer.. og så udvider jeg dem selv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Piercinger |
|
|
Ej brrr, hvordan kan man selv udvide - også med de dimser der? :-S Jeg er altså ikke meget for sådan nogle piercinger, kun på sådan nogle... Stammefolk *Gg*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har ingen.. |
|
|
Eller, har i øret, så må i selvom om i vil kalde det en piercing.
Uhh, strech, de er så uhyggelige.. Eller, det ede ikke, hvis de er lavet ordenligt. 2 af mine venner har lavet deres selv, og det er helt vildt ulækkert..
Mvh. Line Queen og Darling <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
09-01-2006 21:19 |
|
Nejnejnej! AV er du sindsyg jeg sidder og kan forstille mig smerten!  Får du lavet et lille hul, og udvider dem selv? @!#$ @!#$ @!#$ AV mann !!! Skal den være 18mm. ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Lea: nej tror ikke den blir større end 14 mm.. altså som der står længere oppe har min veninde engang piercet mig - det synes jeg da er værre? Rollo: man gør det jo ikke på en gang - bare stille og roligt dag for dag.. min veninde er igang med at udvide sine og hun sys ikke det er så slemt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Jeg synes det er klamt at have ring i tungen og læben. Hvis man har den i tungen, snakker man ikke helt rent! Og den ødelægger dine tænder, og en ting i læben, ædelægger også dine tænder.. Ville gerne have en i navlen..
Line & Jumptimes Nikita  ~ Hende med verdens bedste pony ~ Os, to altid et Team.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Line: min læbepiercing rør slet ikke mine tænder.. den sidder i venstre side..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
09-01-2006 21:38 |
|
Nårh hehe ups.  Troede du ville udvide hele hullet på en dag elelr sådan noget. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Lea: ej, det går ikke - så flækker mit øre bare!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| plugs. |
natascha. |
09-01-2006 21:41 |
|
jeg udvidder mine 2mm hvergang og putter sårn noget salve på så går det hutigt igemmen, men nogle gange kan øret godt føles meget varmt når det lige er blevet lavet! men hvad gør man ikke for sin egen skønhed, hvis man er forelsket i at udvidde sine øre?;) de fleste piercere i kbh sælger kun streatch til 16mm. bestiller mine hjem fra århus som så bestiller hjem fra udlandet!sammen med min kæreste så vi deler, også spare vi ca 150 kr.. men man skal aldrig købe brugte smykker, for hvis man har en sygdom der er smitsom kan personen blive smittet med den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
09-01-2006 21:46 |
|
Hvordan sidde de der kæmpe ringe fast i øret? Bare som en ring eller hva? ^Kan i høre hvor meget forstand jeg har på det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bagefter? |
|
|
Ja jeg tænker bare på, hvad så bagefter? Hvis man ikke har lyst til at have dem mere? Eller hvis man piller dem ud? Har man så bare sådan et mega stort - undskyld mig, men - klamt hul? Uadr godt det ikke er mig Ville jeg slet slet ikke turde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Store Mads... |
|
|
Uha tøser! At i tør udsætte jer selv for de der stretch.. sys det ser helt vildt farligt ud.. Det næste er jo nok BRÆNDEMÆRKNING igen blir brugt til mennesker.. Uha. Tror jeg vil have min hest' mærke 03 974
Hilsen Annecathrine En rigtig fjordhest hedder Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Rollo: et hul på 14 mm kan godt vokse sammen igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfdafagdsg |
|
|
Line/Nikita - Nu har jeg jo i tungen og jeg kan sagtens tale rent. I hvert fald i følge mine lærere i skolen i karakterer er mit mundtlig helt i top. Så hold lige det i dig makker.
- Måske ødelægger piercinger tænderne men hvad gør ikke det? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| altså... |
|
|
Jeg kan slet ikke forstå at piger fra 91 allerede har piercinger som en fra jaeh? 84.. At jeres forældre gir jer lov...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gizmo.. |
|
|
Gizmo- fuldstændig enig.. Syntes godt nok at det er en tidlig alder at bgynde på sådan noget.. Meeen.. Så hellere en piercing som kan fjernes end en tattoo, som man har resten af livet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| namename |
Cecilie (Jason) |
11-01-2006 19:15 |
|
YIIRKS! Hvor er de der strech bare klamme! Nej, undskyld jeg spørger, men hvad gør du ikke for skønhed, DÉT der er sku da ikke skønhed!! Det er da fuldstændig klamt! Puhbad  Men hver sin smag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pelle: |
|
|
Ja, siger jeg os. Kender en som har et 'galleri' på lænden og en tatoo på håndledet.. Hun var 16 da det blev lavet  I dag er hun 18, og nøj hvor er hun ked af 'galleriet'. For den på håndledet kan skjules med et svedbånd. På håndledet står der Poperty<-staves også af hendes gamle kæreste. altså hun tilhører ham  Jeg sys det er langt bedre at de får nogle piercinger, men altså, man kan også overdrive.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Piercinger. |
|
|
Billeder må komme senere, ellers er der et enkelt på min præs. - Men har et par stykker  - Næsen - Madonna - Navle - Intim - Tungen :) Ellers flotte piercinger og tatooveringer der er vist frem 
Dont fear me, december
'More than 1, less than 3 - 2 I think!'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har en |
|
|
tattoo på kroppen og en piercing i den der dims i midten af øret.. Tattoo fik jeg til min 17 års fødselsdags gave af mn far (Der var dog nogle betingelser) og piercingen fik jeg knap et år efter, tror jeg..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pircinger |
|
|
Har to pircinger i hvert øre og en i navlen.. Sys det er lidt kedeligt, af have den i navlen. ligger enlig heller ikke mærke til at jeg har den, måske fordi jeg har haft den i så mange år :-S
Signe Andersen Tideliger med springponyen Bacardi Dressurponyen Surprise Nu med super sportsponyen Nørlunds Ascari
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj |
|
|
Line: I nogen tilfælde, så begynder man at læspe, når man får en tungepiercing - men så er det fordi den er lavet, det forkerte sted på tungen. Den skal sidde der, hvor tungen "knækker". Jeg vil da i hvertfald påstå, at jeg snakker helt rent. Mht. til tænderne, så ja, den kan ødelægge tænderne. Jeg havde en ekskærste hvis tænder var blevet ødelagt af hans tungepiercing. Men det er altså ikke alle, den ødelægger tænderne på. Min tunge er så kort, at den nederste kugle, aldrig kommer foran mine tænder - derfor tager mine tænder ingen skade. Hvis min tandlæge en dag, sagde at han mente jeg burde tage den ud -jamen så ville jeg da gøre det! By the way, så ødelægger den også mest tænderne - hvis man leger med den. 
Sisse - med den røde hest Røde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| p og t |
natascha. |
12-01-2006 21:48 |
|
jeg udviddede mine streatch fra 2mm til 4mm osv hele tiden med 2 mm mellemrum, og når det er lavet, føles øret bare meget varmt og lidt ømt.. men det går hutigt ovver..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|