Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sigma dressur sadel.. Nogle erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  06-01-2006 23:34

Hej ænder ;)

Jeg er jo på udkig efter en god sadel :) - Der højst må koste ca. 2.300 kr måske en smule mere. Gerne kunstof, da jeg godt kan lide letvægts-sadler. Jep ikke mere om det, men min gamle part Laika havde en Maxam kombi sadel. Den var vildt go at sidde i osv. Denne sadel hedder SIGMA men er af samme model og form. Tror os det er af samme mærke, men sigma er vidst lidt billiger. Nå pyt.

Sadlen har jeg prøvet hos min veninde, og man sidder vildt godt i den! Den har god knæstøtte, og er en god sadel til prisen.

(Jeg behøver ikke det dyre hehe)

Sadlen:

^ Jeg har store planer om at købe den, og prøve krikken. Man får "retturet" På den i en uge eller to mener jeg. Så må man ride med den lidt og se om den passer. Min underviser vil så lige se om den passer.

den koster 1.875? mener jeg. deromkring. Men jeg ville også have penge til mig selv, og et lammeskindsunderlag (pad) som jeg har i tankerne til 600 kr ;D hehe.. Nå, men synes i jeg skal købe den, og prøve den? Som sagt har jeg prøvet den, og jeg synes den et god, men nogle der kender den evt.?

Hvad sys i om den?

Nå, men god weekend ænder, og GOD skolelyst til alle dem der skal starte den 9! :-* Haha..

:P Line & Jumptimes Nikita :P

~ Hende med verdens bedste pony

~ Os, to altid et Team.

0
0
Svar på denne tråd

Den sadel...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2006 23:48
Er bare superflot! Jeg eeelsker hvide sadler med røde krydser!!

Hilsen Nanna og Sebastian
Jeg har pink humor

Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
:)
0
0
Svar på denne tråd

Sadel .
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 08:39

Har ikke rigtig nogle erfaringer med dem, og man ka heller ikk se dit billede!

Men li et tip: Hvis du skal have en "halv" lammeskinds pad (altså ikke sådan en der går hele vejen rundt om sadlen, kan du få en til 400 i rideudstyrslageret. og den er ægte! Hehe :)

Hilsen Sara og Dino Boy
Citat: At forsvare en fejl, er at fejle igen!
0
0
Svar på denne tråd

Erfaringer..
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 11:38

Kender ikke sadlen.

Var det ikke dig der havde bestilt en anden hjem ?

Mvh. Sofie og Tøffeldyret
Stolt dressur og distance rytter

Jhns førende psykolog ;}

Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3

0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 18:45
Har redet i en én enkelt gang, og gør det højst sansynligt aldrig igen. Synes slet ikke jeg kunne mærke min hest?! Hvis jeg var dig ville jeg købe en god brugt kvalitets lædersadel(Eller måske en Wintec?) :)

- Dejligste -
Fanta og Arabiens Tamara
0
0
Svar på denne tråd

wintec
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 20:20

altså jeg er ikke vild med den salgs kunststofsadler, men jeg kan derimod godt lide de der wintec i equisuede :) der er blandt andet den der hedder wintec pro dressur, som jeg virkelig syntes er en rigtig god sadel, og især til prisen :)

jeg har selv haft sådan en, og var virkelig tilfreds med den ;D den er virkelig lækker ;D

og så fås den brugt til billede penge :)

mener jeg gav 2500 incl alt

*DjævleØ's POWER*

Er du glad for dig selv ?
Så tag lige et ekstra kig, bare for din egen skyld, for du skulle jo nødigt tror at du er "noget" !
;D
MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj :)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 19:25

Hmm. jeg kender ikke dressurmodellen men jeg kan varm anbefale den kombinerede model :D jeg har selv li købt den til traveren og den er bare super god (Star har ikke haft den på endnu men springer i en sadel magen til på en anden hest)

Jeg håber bare på at den passer på Star også :D det ville bare være SKØNT! desuden vil jeg også lige tilføje at sadlen er god til både spring og dressur så jeg syndes helt ærligt at du skal købe en kombisadel i stedet for :D medmindre du selvfølgelig kun vil ride dressur :D

jeg gav 1.775 kr. i Hööks.. du kan bestille måde dressur og kombi sadlen inde på www.hooks.dk eller kan du besøge butikken i kolding :D jeg er såå heldig at jeg bar kan cykle der over.. :D

-Maria

0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 19:45

Jeg har det præncip at jeg ikke vil købe kunststofsadler, men det er vel smag og behag? (:

Held og lykke med sadel-prøvningen!

- Er faktisk selv ved at købe ny sadel og det er noget af et arbejde at finde den rigtige.. Det er stort set kun Passier Optimum der kan ligge på hende, og den er næsten ikke til at få til under 20.000,-

Så du er heldig hvis du kan slippe med en til 2.000. ;)

...ooOoo..
...ooO Mvh. Selma Ooo...
...ooO Dressurryttere er springrytttere Ooo...

...ooO der ikke tør springe ;) Ooo...
...ooOoo...

Lækker Stübben Colombo dressursadel sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider