|
|
| Billeder knipset fra mit kamera sidste år !! |
| Forfatter:  |
Tine . |
| Dato:  |
06-01-2006 18:51 |
|
Hejsa  / Nu er der en del af disse indlæg, så vil da ogs meget gerne vise jer mine billeder taget i 2005 .. / Jeg går meget op i og tage billeder og skal efter sommerferien starte på Teknisk skole, hvor jeg først tager uddannelsen som Mediegrafiker og bagefter Fotograf ..  / Her er de:  /  /  /  /  /  /  / ^ Kristina og Lise <3  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  ^ Agnes og Selma <3 <3   /  /  /  /
Det var lige dem jeg havde her ..  / Ved godt at min kamera ikke lige er det bedste Men håber meget I vil kommentere og fortælle mig hvad jeg kunne gøre anderledes .. Og hvilke billeder i bedst kan lide ..  Skriv hvis I vil se flere .. 
Mvh. Tine . <3 Jolly Jumper <3 100% Springrytter .. :D Vinder af Årets Ridebillede 2005 !!  Vidunderet !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg trorrr |
|
|
Meget fine billeder, men jeg tror du mangler den måde og se billederne på så de kan blive mere speciele og fange kikkeren. Tag billederne i spændene vinkler, og husk alle de små detaljer vi ikke selv ser i verden  Ellers ligner det der mangler et par øre og haler hist og her 
Det var mine ord ? - Juzze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TRalalala... |
|
|
Rigtig gode billeder.. Men prøv om du kan fange dine billeder i et mere spændende momenter, ogh i nogle spændende lys!  Ellers, bare øv dig, så kommer det en dag..   Det er det bedste syntes jeg.. Eller, et af dem..
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa !! |
Tine . |
06-01-2006 20:05 |
|
Mange tak begge to  Julie xxx: Mange taak .. Det er ogs et af de bedste efter min mening .. 
Mvh. Tine . <3 Jolly Jumper <3 100% Springrytter .. :D Vinder af Årets Ridebillede 2005 !!  Vidunderet !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Det ser godt ud!  Kan godt li det her billede, det har nok noget at gøre med vinklen!  
Hilsen Sara og Dino Boy Citat: At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er de gode |
|
|
EDe er bare super alle billederne ..!  Jeg kan nok bedst lide det her :  Det er rigtig godt fanget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa !! |
Tine . |
06-01-2006 21:01 |
|
Cikorie: Ja, lige præcis .. Sys ogs det er ret specielt, hvilket gør det er godt billede .. Mangae tak ..  Tumle bumle ponyen: Mange tak .. Ja, det er taget lige i et skridt .. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine Skønheder ... ! |
mantuz & chellzen |
06-01-2006 21:53 |
|
Eii er fuld kommen syg med de her billeder   den ser sphient så nuttet ud her  det her billed er altså også nuttet  det her er ikke til at stå for det er bare for nuttet  det er rigtig godt det her billed ..  rigtig rigtig godt billed  det her er også rigtigt godt .. heeh er vild med dine billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.. |
*Zig-Zag* |
06-01-2006 22:05 |
|
Super gode billeder. 
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Nogle okay billeder .. Du skal øve dig en del med at gøre billedet "specielt"! Altså, så billedet VIRKELIG fanger! Desuden har du (ligesom mig) et problem med lyset - jeg hader simplethen den sol! Den vil aldrig samarbejde . Og så er det vigtigt du ikke får halve billeder! Der mangler tit et øre, osv.  Det er mit yndlings 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig.. |
¤ Bella ¤ |
06-01-2006 22:22 |
|
nej hvor er de flotte... jeg vil også gerne være fotograf når kjeg bliver stor.. eller politidame  den NØJ du tager gode billeder!
Rigtige ryttere rider Connemara  Hesten er bare venlig at lade rytteren komme over et spring først  Fik en rideskolepony går nu LB1 i Dressur LA i spring hvorfor skal du nu lige blive halt=(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
Jolly Jumper |
06-01-2006 22:44 |
|
F*uck nogle gode billeder  Det er du vildt god til...  Og rigtig smukke heste...
- Jolly Jumper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa !! |
Tine . |
06-01-2006 22:50 |
|
Tusind, mange tak allesammen ..  Mantuz og chellzen: Tusind tak .. Tror ogs det er nogle af mine yndlingsbilleder  Line Larsen: Ja, du har helt ret .. Men den dumme sol er jo aldrig samarbejdsvillig .. Og når hesten endelig står som den skal, er det altså bare med og få taget nogle billeder inden den flytter sig .. Men du har helt ret .. Til jer andre.. Tusind tak for de pæne ord .. Er glad for at I kan lide mine billeder .. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spade.. |
|
|
Hvorfor har du ikke lagt alle de gode billeder ind?  Der mangler da helt vildt mange... Blandt andet det her:  ELSKER DET BILLEDE!!! (og jeg ligner ikke engang en idiot! Hun kan åbenbart også udrette mirakler! ) Til ALLE: Tine har et KÆMPE talent med et kamera..! Hun er VIRKELIG dygtig. Meget dygtigere end f.eks mig... Jeg har altid været skide misundelig på hende fordi hun altid får nogle kanon gode billeder  Hvorfor har jeg ikke nogle af alle de gode billeder du har taget?  Tine: Du er en KANON fotograf og glæder mig til den dag hvor jeg bliver din første kunde 
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hejsa !! |
Tine . |
06-01-2006 23:30 |
|
Kristina aka. Mulle : TUSIND TAAK ... ! Men mine springbilleder kan aldrig slå dine  michelle-love: Han hedder Royal .. Og han er en hest .. Hvorfor ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Hmm synes bare den lignet den pony min veninde lige har købt.. den ligner dne helt vildt meget..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder.. |
|
|
Fine billeder. Nogle a dem blir dog lidt kedelige at se på. Leg lidt med lys og vinkler 
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hejsa !! |
Tine . |
08-01-2006 13:42 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qwerasth |
|
|
super fine billeder, og dejlige heste 
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på" "det er ikke kun rytteren, der ska holde hoved koldt. det er lige så vigtigt for hesten at bevare roen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig gode, |
Vildrose |
08-01-2006 15:41 |
|
.. men jeg kunne finde rigtig, rigtig, rigtig meget kritik. Orker det såmændt bare ikke nu 
Skrevet af Vildrose with her beautiful pony, petri.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa !! |
Tine . |
08-01-2006 18:25 |
|
Vildrose : Mange tak .. Vil meget gerne høre din kritik ?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|