|
|
| Billeder taget af mig i 2005. |
|
|
Heey ænder. Jeg blev lidt inspireret af Kristinnas fine indlæg, så vil da selv lægge lidt billeder ind, jeg har taget i 05!  Fik jo nyt Kamera i sommerferien, så har været ude og fotografere en masse, og tilbyder også gratid fotografering, til stævner osv. Så hvis nogle er interessetet, kan i bare lige smække en privatbesked til mig..  Nå, men her er de. De er taget til forslekkige stævner og kåringer, i min egen have, på ferie osv.             Det var lidt billeder. Håber i nød dem.. Læg en kommentar.. Ris og ros modtages MEGET gerne.. Vil jo gerne blive bedre..  Skal jeg sætte flere ind ?
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
| Forfatter:  |
natalie H |
| Dato:  |
05-01-2006 20:08 |
|
de er bare SUPER !!! hvad hedder dit kamara
hilsen Natalie jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
natalie H |
05-01-2006 20:09 |
|
raaauw den der sorte hest  den vil jeg ha!! hihi
hilsen Natalie jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie: |
|
|
Mange tak.. Jah, den er mega lækker! Det hedder Konica Minolta DiMAGE z5 .. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa !! |
Tine . |
05-01-2006 20:18 |
|
UTROLIG flotte billeder Virkelig gode ..  Og det er bare et godt kamera .. Har set et Konica Minolta DIMAGE z2 .. Og det er ogs ret godt ..
Mvh. Tine . <3 Jolly Jumper <3 100% Springrytter .. :D Vinder af Årets Ridebillede 2005 !!  Vidunderet !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Småkage |
Prinsesse Tut |
05-01-2006 20:19 |
|
Eej min allerelskede Julle <3 hvor er du bar sej til det der! Husk nu at tage kamara med imorgen, ik? vil jo gerne have nogle billeder af vores 'ejne' hyppere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wiiihuuu |
Manni (Dancer) |
05-01-2006 20:20 |
|
Fede billede  .. jeg har bare taget et af dem xD totalt stolt hehe 
Mvh. Manni De "tynde" racer er gode De tunge lige så. Så hvorfor íkke en Araber/Haflinger? Præcis som Dancer <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TRalalala.. |
|
|
Når ja, godt du minder mig på det.. Skal vi egentlig ride eller have teori på 5. grad? I andre: Tusind tak! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode billeder.. |
*æblet* |
05-01-2006 20:23 |
|
Super gode billeder 
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" I 2005, vinder af årets positive-JHN, & Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Småkage.. |
Prinsesse Tut |
05-01-2006 20:25 |
|
Jeg spurgte Lunii og Choko der da vi holdte nytår. De sagde at vi skulle ride, så det regner jeg da med. Glæder mig. så skal den hest ud og bestille noget  og ikke noget med BUK BUK BUK BOM. Hvem skal du egenligt ride på? Må du godt ride Indi på hold nu? :s
Skrev Tut Øverste afvænings afdelings leder assistent på Behandlingscentret For Afvænning af Anonyme Hestoholigere Vi du have en småkage?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Nu må du ikke tage min kritik alt for tungt, for du bad selv om den  Mange af billederne er taget på dårlige tidspunkter, sat dårligt i fokus og med en masse forstyrrende ting. Ofte får du også for meget baggrund med, hvilket giver for lidt fokus på objektet. Billed 1: Personen til venstre skulle ikke have været med, og der skulle være mere fokus på selve hesten, og ikke sadlen. 2: For meget baggrund, rytter er ukoncentreret hvilket giver fokus på hende og ikke hesten. Rytter rider letridning, og er uheldigvis taget i et dårligt moment. 3: Igen, for mange forstyrrende ting på billedet, hermed ment rytter og kvinde til højre. 4: Ok moment, men hesten skulle være midt i billedet, og halen er desværre skåret lidt af. -Rytteren sidder ikke helt godt. 5: Ok billede, men jeg synes stadig der er for meget baggrund. 6: Tja. Det er vel ok, men jeg synes ikke det fungerer så godt på billedet. -Kan ikke sætte en finger på, hvad det er. 7: Ok billede, men stadig for meget baggrund, og så ser det ikke så fikst ud, at rytteren hiver hesten i munden. 8: Fint billede, men hesten mangler desværre en lille smule af den ene forhov. 9: For meget baggrund, rytter sidder ikke godt, og hesten ser anspændt ud. (Det kan du jo selvfølgelig ikke gøre for, men du skal huske at søge nogle gode heste i gode momenter ) 10: Ville have været dit bedste billede, hvis ikke barrieren stod i baggrunden, og rytteren havde fået hele hovedet med  Det sidste vil jeg ikke kommentere, da jeg ikke kan sætte en finger på, det jeg synes der er lidt forkert. Jeg er hverken ekspert eller særligt god til selv at tage billeder, men jeg har alligevel givet nogle ideer til, hvordan du kan forbedre din fotografering. 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tut og Manni: |
|
|
Hvilket et?? :S Tut: Haha, Galop, galop, BUK, BUK, BUMBUM!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
Ida |
05-01-2006 20:29 |
|
De er super gode  Synes at billede 3 har en rigtig god stemning! Men det er lidt ærgeligt at hesten på billede 8 flyder sammen med de mørke træer, og at rytteren ikke er med. For ellers synes jeg det er et rigtigt flot billede.
Mvh. Ida It's alright to be down your rollercoster will soon be upward bound It's OK you should now Tomorrow will be there for you Citat: TimC Se billeder af dressurhesten her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Småkage |
Prinsesse Tut |
05-01-2006 20:34 |
|
Ej skal vi nu ikke nøjes med et BUM? Eller måske noget. øhm.. GALOP GALOP DREJE BUK BUK FLYVE BUM RULLE HVAD?
Skrev Tut Øverste afvænings afdelings leder assistent på Behandlingscentret For Afvænning af Anonyme Hestoholigere Vi du have en småkage?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duke og Ida: |
|
|
Duke: Tusind tak.. Man kan altid bruge kritik. Slevfølgelig er jeg ikke enig i alt, men tak alligevel..  Ida: Tak.. Og ja, du har ret med hensyn til billede 8.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgsdghsdh |
|
|
Super gode billeder. (:
Written by Kia. she's burning on the inside wiihtout you; and that's the end of the story
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tut : . |
|
|
Lyder som en brilliant idé! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
05-01-2006 20:42 |
|
de er da bare rigtig flotte! rigtig godt taget 
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever  Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Småkage |
Prinsesse Tut |
05-01-2006 20:42 |
|
Mm, eller helst bare ingen BUM eller BUK. Nu til noget helt andet. Skal du ikke have sat de der billeder af Indi ind på Hestegalleri hvor du selv rider? De der jeg tog af jer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder.. |
|
|
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Det er jo fra person til person, hvad slags billeder man synes om - et held for dig, at jeg kan lide dine *GG* Håber på flere i løbet af år 2006!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder... |
|
|
Flotte billeder.. jeg vil se flere! Hehe
Hilsen Sara og Dino Boy Citat: At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alle : |
|
|
Natacha: Hah, tak! :') Chela og Hopzen: Tusind tak..  Sara: Der er flere på vej! Og tak..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 TEGN! |
Tinne-Pigen |
05-01-2006 21:03 |
|
Det kunne da være fedt med lidt fler  De er rigtig gode 
KySs Fra Julie.! Heste Er Det Bedste Drenge Er Det Næste.! ELSKER MIN PONY.! ..FELANTINE..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 34534534 |
HGlarsen |
05-01-2006 21:36 |
|
WOW, de er MEGA gode 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super! |
*-:-Nanina-:-* |
05-01-2006 21:39 |
|
Super gode billeder  Vil gerne se flere 
Nanina -Græsset er ikke altid grønnere på den anden side!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGLarsen og Nanina: |
|
|
Tusind tak begge to.. Der kommer flere om 5 min.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 456456456 |
HGlarsen |
05-01-2006 21:56 |
|
Det var godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere billeder.. |
|
|
Så kommer der flere billeder.. Kommenter gerne!                  Det var det! Kommenter gerne, kan ta det! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 456456456 |
HGlarsen |
05-01-2006 22:07 |
|
WOW, de er virkelig mega gode! Mange af dem skulle man tro at en profesionel fotograf havde taget! De er virkelig flotte, er heelt vilde med dem !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGLarsen : |
|
|
Haha, TUSIND tak, det var da noget af et kompliment..  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig.. |
¤ Bella ¤ |
05-01-2006 22:11 |
|
WOW de er gode!!! Den brune hest, vil jeg ha! kæft den er lækker 
Rigtige ryttere rider Connemara  Hesten er bare venlig at lade rytteren komme over et spring først  Fik en rideskolepony går nu LB1 i Dressur LA i spring hvorfor skal du nu lige blive halt=(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bella : . |
|
|
Haha, vil jeg også!! Jah, den er mega flot, i på billedet bliver den endnu flottere, og det er bare taget i det perfekte lys! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lige en slat mere.. |
|
|
Her kommer lige en lille slat mere inden sengetid, dog ikke af hestene!!     Ligner den mangler et øre, men det er bare "foldet" bagover.     Taget med mit gamle kamera, det spasser, så såtoen passer ikke, taget i sommer  De er alle taget i min have, kommenter bare! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tRalalalala... |
|
|
Smutter i seng nu! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hiih :b |
Marlene . |
06-01-2006 07:16 |
|
Så det var de bílleder du lagde ind igår :] - Super gode billeder, og godt camera! Ligner en proffesionel fotograf, nogen af dem som HGlarsan siger 8P
Mvh. Marlene Søger låne pony, der kan lære mig en masse i dressur og som også kan springe. Skriv hvis du tror du har en pony for mig/ for mere info. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halli Hallo og liii et øjeblik... |
|
|
De fleste af billederne er bare super flotte! 
- Prinsessa - 100 % hyggeridning  Der er kun ét svar på nederlag og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taak... |
|
|
Marlene, jep, det var det..  Prinsessa: Kan du sige hvilke nogle du mener er mindre flotte ? Vil gerne vide det.. Du må også meget gerne fortælle hvad jeg kunne have gjort bedre.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
06-01-2006 15:01 |
|
Jeg synes det er nogle rigtig gode billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| flere? |
|
|
Slet ikke flere med en kommentar til de sidste?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 546456456 |
HGlarsen |
06-01-2006 17:44 |
|
De er da også kanon 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Mijn Fylla |
06-01-2006 17:46 |
|
Mega gode billeder mann! Du må tage nogen af Fylla og mig en dag 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala.. |
|
|
Amalie: Taak.. Skal jeg nok..  Pernille: Tak, endnu engang.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hnmmm,,, |
*Zig-Zag* |
06-01-2006 18:32 |
|
Super billeder!
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| chokoladekage.--... muums.. |
|
|
Øhh...
Kan desværre ikke se billederne .. !!! ANER ikke hvorfor .. !!!
Rid hvide ponyer!! MED EN MASSE RØDE SMÅ PRIKKER..!
Mangler du en til at ride din pony.? Så skriv en bedsked til miig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halli Hallo |
|
|
Jo kan da lige prøve...  1. Billede: Synes det er et rigtig godt billede! Bare synd at den halv krop er kommet med. 2. Billede: Igen et godt billede, der kunne måske være zoomet lidt mere, og så synes jeg måske der er nogle lidt forkerte skygger. 3.Billede: Et billede jeg rigtig godt kan lide, rigtig synd med det hovede ned i hjørnet. 4. billede: Ok, synd at halen er skåret af. 5. Billede: Flot! Fin baggrund. 6. Billede: Ok billede, men ikke helt fantastisk. 7. Billede: Fint nok, bare ærgeligt med baggrunden, den er ikke for pæn. 8. + 9. billede: Ok billeder. 10. Billede: Halen er skåret af, og rytteren er fanget i et uheldigt øjeblik. 11. Billede: Flot rose.  --- 1. Billede: Uheldig baggrund, gerne endnu mere fokus på hesten. 2. Billede: Der er noget med nogle skygger og lidt for meget baggrund. Men ellers rigtig flot billede, med en flot baggrund. 3. Billede: Lidt mere fokus på hesten, det er jo den vi skal se. 4. Billede: Det er et ret godt billede. 5. Billede: Igen, det er okay billede. 6. Billede: For meget baggrund - Fokusér på hesten. 7. Billede: Fint. Fanget i et sjovt øjeblik. 8. Billede: Igen, mere fokus på hesten - få den længere ind i midten af billedet. 9. Billede: Hvis personen ikke havde været der ville det have været et rigtig godt billede. 10. Billede: Der kan jeg sige det samme - ikke så meget baggrund, men ellers rigtig godt. Resten: Meget fine. --- 1. Billede: Ærgeligt der mangler lidt af den ene pote, eller rigtig godt. 2. Billede: Også godt billede, hunden (som ser rigtig sød ud!) skal bare længere ind i midten af billedet, det er ærgeligt at den ikke er kommet helt med. 3. Billede: Synes det er taget i en ret sjov vinkel, ved ikke helt om jeg synes benene skulle have været med. 4. + 5. Billede: De er gode. 6. Billede: Zoom lidt mere ind på kaninen - Og det er self. bedst hvis der ikke er bur for. Ellers fint. 7. Billede: Rigtig godt, der har du netop fået kaninen ind i midten af billedet, den er tæt på og der er ikke så meget baggrund. Jeg er ikke ekspert i fotografering ( ) men det var det jeg synes om dem.Generelt er det nogle gode billeder. 
- Prinsessa - 100 % hyggeridning  Der er kun ét svar på nederlag og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Dreaming * |
06-01-2006 21:05 |
|
Jeg vil meget gerne rose dine billeder (: Synes de er utrolig gode.  . men jeg vil da lige høre hvor dette billede er taget.. 
Du skal ikke tro at jeg får medlidenhed med dig, bare fordi du græder. Belis - The Powerpuff Girl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala... |
|
|
Prinsessa: Tusind tak, det var rigtig god kritik! Vil give dig ret i det meste du siger, self vil vi aldrig blive helt enige.. Men tak fordi du tog dig tid til at skrive det..  Dreaming.. Det er Taget på Vilhelmsborg til deres klubmesterskab her engang i sommers. Hvorfor? Og tak, fordi du syntes mine billeder er gode.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
hejsa.. smukke billeder og nej hvor er den sorte lækker.. mvh sandra
haflinger som kan hoppe, piger som kan bokse. så kan det bare ikk blive bedre. sjælden kombisadel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift? |
Dreaming * |
07-01-2006 15:17 |
|
Synes bare at den ligner min gamle pony (: Hhehe.
Du skal ikke tro at jeg får medlidenhed med dig, bare fordi du græder. Belis - The Powerpuff Girl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala.. |
|
|
Dreaming*: Okay.. (: den fede Haffer: Tak, og ja, den er pisse lækker!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|