|
|
| Aftensmad! Jer? |
|
|
Heei Fjerkræ! Sidder her og keder mig groft. Så vil lige høre hvad aftensmenuen har stået på ved jer i dag ?? Vi skal ha kylling, tomatsalat og ris!
Hilsen Annecathrine En rigtig fjordhest hedder Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pitabrød.. |
| Forfatter:  |
*æblet* |
| Dato:  |
04-01-2006 19:28 |
|
Jeg har spist Pitabrød idag 
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" I 2005, vinder af årets positive-JHN, & Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mørbrad og kartofler |
|
|
her har den ståetm på mørbrad og kartofler  men jeg snusker ud og tager noget frugt senere heeh
*DjævleØ's POWER* Er du glad for dig selv ? Så tag lige et ekstra kig, bare for din egen skyld, for du skulle jo nødigt tror at du er "noget" ! ;D MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad.. |
|
|
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mad!!... |
|
|
jeg har os fået pita brød.. mmm. hehe!!
K.H ANSOFIE hin' selv XXxFox & Julle i er de bedstexXX XXxAf alle verdens hestexXX !!JULLE-FOX!! Kald mig Wendy junior!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jahh! tja.. |
¤{Castillo}¤ |
04-01-2006 20:04 |
|
Vi skal have Lasagne Amme namme nam!!"! 
Mvh. Castillo og Maja :::::::Du skal ikke kaste med sko, hvis du selv er en sut!:::::::
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad... |
|
|
Aftensmaden her stod på en godt blandet salat og noget stuvet hvidkål med kartofler for mit vedkommende  De andre fik frikadeller.
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig |
¤ Bella ¤ |
04-01-2006 20:19 |
|
min mormor kalder det for Ruskumsnusk.. men ,jeg ved ikke hvad det er.. noget på en pande og SMÅKAGE! så er der saveret  ej, noget kød, og kartofler på en pande og SMÅKAGE rører man det lidt rundt, on med en KLASK ketjub 
Rigtige ryttere rider Connemara  Hesten er bare venlig at lade rytteren komme over et spring først  Fik en rideskolepony går nu LB1 i Dressur LA i spring hvorfor skal du nu lige blive halt=(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine Skønheder ... ! |
mantuz & chellzen |
04-01-2006 20:49 |
|
noget *braa maad som jeg sleet ikke kan lide .. så jeg har taget miq en ostemad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Vi fik vock/wock (staves?) med ris og annanas til dessert  . (Vi får normalt aldrig ananas, men hun havde lidt tilbage, efter hun havde brugt det, der skulle i gryden  )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Halli Hallo |
|
|
Jeg fik en bolle med banan, da jeg skulle til nytårsparade. De andre fik vidst noget suppe - noget. 
- Prinsessa - 100 % hyggeridning  Der er kun ét svar på nederlag og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsidjjal |
piller-paller |
04-01-2006 21:11 |
|
lady og vagabonden: spaghetti med kødboller
betragt mig som en tysk reklame. jeg er ikke placeret i den bedste sendetid. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumme lum |
|
|
Her stod den på spinat suppe  Hæhæ samgte faktisk ret godt haha Og nu æder jeg brændte mandler hjemmelavede og det hele
Julie og Luna Vi kan hva vi vil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lasagne |
|
|
Her stod den på min mors hjemmelavet lasagne. Det er bare mums ( min mor er uddannet kok, arbejder ikk som det mere) men hun kan bare lave mad 
Hilsen Betina og de 3 dejlige ponzer Snerle - Sizze - Filur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
mette (ronni) |
04-01-2006 23:11 |
|
jeg har først lige fået aftensmad  fik pitabrød, da det er hurtigt og jeg var først hjemme kl. halv 10 fra undervisning og inden jeg er klar til at spise blev den såå halv 11 
Moorland's Rondale, du er min dejlige D R E S S U R P O N Y..!! <33 Bonnie, du er min dejlige S P R I N G E R <33 Golden Hero, Du er min dejlige sindsyge følle <3 Lex 35 og Perle i er osse søde <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Åd på arbejdet  Arbejder i et køkken, så fik frikadeller, brød & Salat. Med en kold øl til 
. Zazs . Livet er ikke Fucking andet end hvad du selv gør det til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
05-01-2006 11:21 |
|
I går fik vi kylling med grøntsager og bagte kartofler