|
|
| RIDEKLUBBER |
|
|
Hej alle heste tøsser..  hVilke rideklub kommer du fra Jeg syntes Gjernrideklub er meget funny og der kommer jeg meget ude..  Men har mine heste hjemme men kommer de tit. Har du nogle spørgsmål om heste eller ponyer så skriv til mig...  jeg ved en hel masse..  SEEES
Mange Heste hilsner Eliana & Tatianna my pony.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julemand.. |
|
|
kommer fra exmoor rideklub men min hest skal stå lidt på frederiksdal og måske op på hørsholm;)
Whatever  Amme namme nam, Haps haps haps ! !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
| Forfatter:  |
*Zig-Zag* |
| Dato:  |
04-01-2006 16:03 |
|
Fra RIDO - Rideklubben RIDO.  På fyn.
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsgdhsh |
|
|
Oprindeligt er jeg fra RKKG - Rideklubben Kastaniegården, men den er desværre lukket ned. Nu er jeg så medlem af NVR - Nordvestsjællands Rideklub, som er min primære klub. Ellers starter jeg også klubstævner på ÆTB (Ærtebjegrideklub), VEM (Vemmelev Rideklub) og SNR (Sønderup-Nordrup Rideklub).
Written by Kia. she's burning on the inside wiihtout you; and that's the end of the story
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123455 |
sarah |
04-01-2006 16:12 |
|
dragør store magleby rideklub DSM www.rideklubbendsm.dk
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lakwjlskan |
|
|
Har redet på LERK / lemrideklub Rider på NÆST / Næstidgårdsportsrideklub ^for fandet et langt navn
De kan måske ikke så meget, men jeg elsker dem de er mit et og alt  If you think i'm a bitch must you see you self! Et Team der funger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bru,mmm |
|
|
jeg har mine heste hjemme, men rider for Holte rideklub eller frederiksværk rideblub.
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på" "det er ikke kun rytteren, der ska holde hoved koldt. det er lige så vigtigt for hesten at bevare roen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svarer lige |
Marije |
04-01-2006 16:48 |
|
Lige nu er jeg ikke med af nogen klub, men bliver snart medlem af enten Kongeå Rideklub eller Ribe Rideklub
Marije med de dejlige heste! Agent 007 & Regina højtoftegård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
04-01-2006 17:08 |
|
Jeg rider for Odsherreds rideklub (OHR) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Store Mads... |
|
|
Jeg rider for Bøgelund Rideklub (BØRK). distrikt 14 Før Bøgelund red jeg for Nørager sportsrideklub (NSK), Har også redet for Ålestrup (AAHR)(DIS. 11/13)
Hilsen Annecathrine En rigtig fjordhest hedder Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg rider i. |
|
|
jeg rider for SPR (sportsrideklubben) Og HOL (Holbæk rideklub. Jeg rider her hjemme, og låner ridehus nogle gange på Jernløse Ridkelub.
Hest købes: Over 6 år. Over 161 i stg. Helst renracet. Skal kunne LB dressur øvelser. Gerne redet højre. Skal være sta Jo mere man rider jo bedre rider man 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Candyfloss |
Team Møllen <,3 |
04-01-2006 18:02 |
|
Ja jeg går på CRK! ChristiansFeld Rideklub, også kaldet Team Møllen Den er go´
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm-.--.-. |
¤Hopla¤ |
04-01-2006 18:12 |
|
OHR- Odsherreds Rideklub 
!![[Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt! !Lad vær at kritisere]]!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 546456 |
HGlarsen |
04-01-2006 18:34 |
|
ANDERUP RIDEKLUB , distrikt 7, Fyn. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HOKR ! |
SaLLe!! |
04-01-2006 18:40 |
|
HOKR - Hammerum og kælkær rideklub .
Vær sød mod hyppen <'3 - Så er den sød mod diq.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klub.. |
|
|
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig.. |
¤ Bella ¤ |
04-01-2006 18:50 |
|
LTR-Lyngby taarbæk rideklub -Stenrødgård.. dne er rigtig god hvis du kan lide alle ting.. den ligger i distrikt 3 Sjælland. Dyrehavcen er lig ved siden af.. kan se mere på www.ltr.rideklub.dk der er skridtmaskine græs folde (de eneste i byen der har græsfolde) o.s.v.
Rigtige ryttere rider Connemara  Hesten er bare venlig at lade rytteren komme over et spring først  Fik en rideskolepony går nu LB1 i Dressur LA i spring hvorfor skal du nu lige blive halt=(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!..BORK..!! |
|
|
BORK - bording og omegn rideklub... K.H ANSOFIE hin' selv XXxFox & Julle i er de bedstexXX XXxAf alle verdens hestexXX !!JULLE-FOX!! Kald mig Wendy junior!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjdghjfghhg |
|
|
Eliana: Gjern Rideklub er det et sted hvor man også kan komme fra Søhøjlandet ved et ferie sted og ride for der har jge nemlig været på tur for jeg har været på ferie.. red på Rødhætte... Men rider slev på LERK/Lem Rideklub 
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
Matildetoesen |
04-01-2006 19:46 |
|
Har redet på ESP (Exmoor sportsrideklub), og skal snart til det igen ligesom Whatever... Lige nu rider jeg for LRK Lundtofte rideklub, og jeg kan fotælle ¤ Bella ¤ at de ikke er de eneste i Lyngby der har græsfolde, Lundtofte er ikke nogen by jo, men en del af Lyngby og vi har 5 græsfolde selvom de kun bruges om sommeren! Hilsen MoI
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Ingen .. Men er nogle gange medlem af Frederikshavns rideklub. FRK (mener jeg forkortelsen er)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Rider på TÅR - Tåsingeridecenter og LARK - Langelands Rideklub.
- Dejligste - Fanta og Arabiens Tamara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HERNING RIDEKLUB |
|
|
Er rideklubben over alle rideklubber ! Eller deromkring...  Jeg har mine heste hjemme på mit eget ridecenter, men rider for Herning Rideklub og modtager undervisning af berideren Rene Fredslund ! 
Nina Christophersen Gør livet til en fest, rid Spring hest  Super III'er spring-pony tilsalg . Se HP! Stald Egeskov Ridecenter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :.:.:.:. |
Columbine |
04-01-2006 20:52 |
|
HIRI = Hinnerup Rideklub... Gjern er sku et lækkert sted at starte stævner Har startet Søhøjlands cuppen derude.. Nogen her som har startet det eller som skal i år ? Knus!
Vi kæmper og prøver ellers så tryller vi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klubber |
|
|
Har min pony stående på ØHR (Ørholm Ryttergård/Ørholm Rytterklub) der ligger i distrikt 1, men er også på en del andre klubbber 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
arbejder og har en hest stående på Frederiksdal Rideskole pr. 9. Januar..
[Sandra Louise Elfort] Islænderrytter og heavymetal-tilhænger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sodgiunsligd |
Chris (Zoltan) |
04-01-2006 21:19 |
|
Tørring-Uldum rideklub - TURK! Suoer skøn og dejlig klub! <3
Mvh C H R I S Den stolte ejer, af den sorte pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rideklub. |
*Catja(Boy&Star)* |
04-01-2006 21:24 |
|
Jeg er medlem af DARK(Darupgårds rideklub) Men mine ponyer(og jeg ) står, på en gård i Kattinge. -Kattingegård hedder den 
~Team Jessen~ Tro altid på at du godt kan ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤ Elsker mine ponyer  ~Boy & Star~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BSR... |
|
|
Har mine ponyer stående hjemme. Vi kører flere gange om ugen til Bramming sportsrideklub(BSR. Jeg får undervisning der. Da Stine Steffesen som jeg får undervisning af er på barsel skal jeg til nogle gange at få undervisning af hendes søster Sanne på Varde rideskole (VJR).
Hilsen Betina og de 3 dejlige ponzer Snerle - Sizze - Filur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SRL.!!! |
Mahonia<3 |
04-01-2006 21:32 |
|
SRL = sportsrideklubben Lerbæk.!!
bedste rideklub.!! ligger udenfor frederikshavn.!!! 
Mahonia4ever Min dejlige pony.! Søde Mahonia:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min klub |
ponyrytter |
04-01-2006 21:36 |
|
KAR - Karlslunde Rideklub Den er fedest  Distrikt 3
Knus fra ponyrytter Pandora <3 - Mit livs kærlighed - Mit livs optur!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
04-01-2006 23:35 |
|
Jeg er ikke meldt ind i nogen klub.. Men hvis Wannabe (Tøsen=Beautys nye kælenavn ) skal på rideskole, skal det være på Hedelykke Rideklub/Råbjerggård Ridecenter.. Kan ikke lige huske forkortelsen.. 
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
04-01-2006 23:39 |
|
Rettelse: Rideklubben Hedelykke* Det forkortes RHE..
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klaphat |
Karoo |
05-01-2006 09:07 |
|
Jeg kommer fra Fredericia Rideklub men er osse medlem af Billund, Vilhelmsminde, Egum og Middelfart...
KAROO - RIDER ALDRIG UDEN KLAPHAT JHN's dressurrytter 2005
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er medlem |
Elisa |
05-01-2006 12:31 |
|
af ROAGER RIDEKLUB ROAR den bedste rideklub over dem alle hehe Knus
Rigtig Rytter Rider Dansk Varmblod Hyggebo´s Lucky Senna og Macon Overgård er verdens dejligeste heste og de er mine hehe  Rigtig rytter ride Dansk Varmblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
natalie H |
05-01-2006 14:09 |
|
rider for SPR!!  men mine ponser har stået på GEK = Gentofte sportsrideskole (sporten) ¤ Bella ¤ : LTR ligger i distrikt 1 
hilsen Natalie jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dyrene |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
05-01-2006 15:31 |
|
Hestene står ,hjemme'. Rider for OHR ... Odsherreds rideklub. YIIR  !!
Anna Hvidkjær Stald Vestgården 4573 Højby Sj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Elsker-Yasser* |
Frk-Maria |
05-01-2006 15:36 |
|
Jægerspris sportsrideklub og Falken 
Mvh. Maria Med sin skat, Yasser. Jeg er stolt Dressur/Springrytter.
Yasser får mig til at leve!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala.. |
|
|
Er ikke medlem eller noget men er praktikant på ÅSRK. Åstrup rideskole.  Som også er Bøgely ridecenter..
:-) MVH Alis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeeep.<3 |
<3Maja<3 |
05-01-2006 17:23 |
|
Vemmelev Rideclub VRCL<3 Det bedste.
Maja Juhl Sørensen Gitze og Mie er dem jeg elsker allermest.
Vemmelev Rideclub Don Carlos Stuntdine Balettens S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|