Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

ARGH!!! Må lige af med det... :'(
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 13:54

Jeg har lige snakket med min ridelære, som havde hjulpet dyrlæge med at kigge på min hest.. vi mente han var lidt skæv, så den sQ gennemgåes kiopraktisk...

De tager den så i longe for at kigge på ham... Nu var han pludselig halt... :( var lige igang med genoptræning, har redet han 2½ uge, han havde stået halt i 6 uger unden vi fandt grunden, og pludselig var han blevet rengående, og genoptræningen gik godt...

Men nu var han halt igen, og de lavede bøjeprøve på ham, og han reagerede lidt... Min dyrlæge syntes gogså han var en lille smule hævede på det ene ben... :(

Så hun har nu sagt vi ska køre til en anden dyrlæge og ha ham scannet... ARGH... bare så ked af d... haft ham i lidt over to år... Er så glad for ham... Ved ik hva jeg ska gøre... Bare så ked af d...

Det mest skræmmende er at min gamle blev halt efter jeg havde haft hende i 2 år, og hun endte med at få konstateret ringfod, og blev aflivet... :(

Men nu må jeg jo sige d t min far, og vi må få en tid hos dyrlægen, så vi kan få ham scannet... :(

Tango årets julehest 2005... :-D

Se billede her: Tango
Medlem af anonyme hestoholigere.

Se dressur-, springdyret og føllebøllen My Fair Tango på min præ.
ELSKER ham.
:-D
Savner Tessa. Vil altid elske hende

0
0
Svar på denne tråd

hindbærlagkage er mums
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 14:05

stakkels jer begge 2 :(

min skulle stå stille i et par måneder lige en måned efter jeg fik ham... det var ret hårdt men nu er vi igang igen!

krydser fingre for at det ikke er noget særligt :)

hilsen Natalie

jaaah jah jah,

gang i løjerne

ik' så meget pjat :D

0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 14:08

Lynet slår sjælendt ned 2 gange på det samme sted :)

God bedring med hesten ;)

Hvad er ringfod ?

:-* Born to be wild :-*

Årets hest 2005 :D

Green day (y)
Trøller

0
0
Svar på denne tråd

Altså nej
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 18:22

Hvor er det bare syndt. Men som Trøller siger. Lynet slår sjældent ned samme sted to gange.

Håber på det bedste :)

Mvh. Sofie og Tøffeldyret
Stolt dressur og distance rytter

Jhns førende psykolog ;}

Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3

0
0
Svar på denne tråd

Tøller...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 21:22

Det er en knogledannelse nede ved hoven... Den sidder så og "gnaver" så hesten bliver halt... Nogle kan redes ved såler eller lign... Kunne min gamle ik... min smed prøvede at ændre lidt på hendes benstilling, så han ryggede det sted hvor knogledannelsen var, men det hjalp desværre ik...

MEn ved ik hvorn jeg sån ellers ska forklare d... prøv evt at kigge på en at de der netdyredokter sider der findes, der kan du garanteret læse en mere korrekt beskrivelse... For det jeg har skrevt er den opfattelse jeg husker at jeg fik fra den dyrlæge der kiggede på hende...

Tango årets julehest 2005... :-D

Se billede her: Tango
Medlem af anonyme hestoholigere.

Se dressur-, springdyret og føllebøllen My Fair Tango på min præ.
ELSKER ham.
:-D
Savner Tessa. Vil altid elske hende

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider