|
|
| Jer og jeres veninder ? :D |
|
|
Kom til at tænke på hvordan er det med jer og jeres bedste veninder? Er de alle hestetøser, eller ingen af dem ? er i meget sammen ? er i sammen i grupper? eller enkelt? er de fra skolen? hva laver i når i er sammen? - genrelt fortæl hvordan det er med dig og dine veninder ? :) altså mine bedste veninder er ikke hestetøser, så skal det da lige være henry der bryder mønstret heeh  nej, men resten er fra skolen og andre steder. Self har jeg da også en masse gode veninder ude fra rideklubben og sådan, men de fleste er dem er ikke nogen jeg sådan er sammen med specielt tit, såeh... vi en 5-6 tøser fra klassen som somregelt tilbringer meget tid sammen, fester sammen osv, det er totalt hyggeligt. Altså vi er tit sammen og ser film, hygger, og sådan... vi tager også tit på shoppetur, går ud og spiser, går i biffen, osv  sommetider mødes vi til "helsedage", med: fodbad, ansigtsmaske, make-up osv og så se en masse film thihi nogle af os løber sammen, andre af os svømmer sammen, og et ar af os skal til at spinne sammen det er meget nemmere at få lettet røven når man gør det sammen  i dag er vi så alle 5 gået på en 14 dages helse/sunhedskur fra bazar  tja det er sådan nogle mærkelige ting vi gør sammen, men hyggeligt er det  så hvordan er det med jer og jeres veninder ?
*DjævleØ's POWER* Er du glad for dig selv ? Så tag lige et ekstra kig, bare for din egen skyld, for du skulle jo nødigt tror at du er "noget" ! ;D MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bedste veninde.. |
|
|
Min bedste veninde bor i Irland så er ikke særligt tit sammen med hende. De er i Danmark 1 eller 2 gange om året hvor vi så er en del sammen. Hun rider ogs, men det er nu ikke så meget hest der bliver snakket når vi er sammen.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
|
|
nej, min ene veninde er hippie, ville heller ikke selv kalde mig heste tøs, hm mange kalder mig "Barbie" - ehm?? en normal pige , normal med stil osv. og en morspige som ikke holder folk uden for, hun er bare så sød, og fra england...
Altså i må endelig ikke tro de kalder efter mig barbie, de kalder mig Polle :b hehe...
- Nå ja, med hippie - tøssen kælkker jeg og snakker med hende efter råd, for hun er god til at give råd og de hjælper stort set alle dem hun giver.
- med malle, hende den normale, grinner jeg med, og hun er en af mine bedste veninder - vi har det skønt sammen.
- med hende den anden, ser jeg somregl film med, ville nok kalde os en gruppe men har også en anden veninde, som jeg mødte på ENGHOEJSPONYCLUB<3 sidste år - hun er bare sød, og hun har den bimsede humor, jeg nogle sinde har mødt - og den bedste, hun er faktisk min bve 1 - sammen med Malle.
JAA! ER i sindsyg EPC humør. Skal PÅ EPC I UGE 26. Andre der skal i denne uge, skriv gerne  skriv bare hvis du skal derhen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The Overskrift [; |
| Forfatter:  |
~*Tine KK*~ |
| Dato:  |
02-01-2006 21:22 |
|
Mine bedste veninder er ikke "heste tøser" 2 af dem rider men er ikke sådan en total heste freak .. Når jeg er sammen med min aller bedste veninde så er vi mest sammen alene .. Men med nogle af mine andre gode veninder er jeg også sammen med alene rimlig tit .. Men vi er tit også 3-4 stykker sammen (: Jeg er sammen med mine venner næsten hver eneste dag .. Næsten (: Men jeg har også rigtig mange gode venner ude fra rideklubben men dem er jeg ikke sammen med på den måde .. Har været sammen med en der ude fra et par gange (: .. Men ellers er jeg kun sammen med dem når vi er ude hos hestene ..
Jeg fik ham .. Jeg holdte af ham .. Jeg elskede ham .. Jeg mistede ham .. - Benn vil aldrig glemme dig <3 Tine & Firhøj's Benn - Leder Efter Drømmeponyen .,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
02-01-2006 21:24 |
|
De fleste af mine veninder rider ikke.  Vi er tit flere sammen, og andre gange bare få eller to og to. Meget forskelligt. Vi laver rigtig rigtig meget sammen, mega hyggeligt. Orker ikke at skrive det ned. 
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum... |
*Gajolen* |
02-01-2006 21:34 |
|
KAn vist ikke rigtig generalisere mine veninder... de er allesammen MEGET forskellige sys jeg... Altså har flere gode veninder der også rider... men det er slet ikke derfor vi er veninder tror jeg... det er i hvertfald ikke de ting vi snakker om... hehe... Nu er jeg nok heller ikke den typer som folk normalt opfatter som en hestepige, og de fleste er ret overraksede når de får det at vide. I vores klasse er vi mere en stor gruppe af piger, så det er sjællent vi laver noget alle sammen sammen... Men er tit sammen med flere af dem i mindre grupper, hvor vi går til fest, og gør os klar (stooor del af det) tager ud og shopper, laver pigemiddage eller bare slapper af hos hinanden. Har et meget afslappet forhold med alle mine veninder, og sådan skal det altid være... Men har altid været lidt af en "drenge-pige" eller altså jeg har også altid haft rigtig gode drenge venner... med dem laver jeg lidt andre ting, eller altså går til fester med dem og ser film, og spiller spil og sådan noget... hehe... og så er der bare nogen ting som man kun kan snakke med drenge om faktiks... tror lidt det er fordi at jeg har en storebror, så kan godt li lidt drenge selskab på vej til NAG-fest med tre af mine allergodeste venner... hehe 
KØS *Gajolen* - Man er jo SRINGRYTTER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Veninder... |
|
|
Mine 3 goeste veninder er hestetøser.. vi er sammen allesammen sådan stort set. Lidt forskelligt. Men har også mange gode som ikke er.
Hilsen Sara og Dino Boy Citat: At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy, |
|
|
min veninde og jeg deler liv . vi er begge heste interesserede, dog er jeg mere end hende da hun ikke rider samme nivaeu som mig.. men ja. og ellers har vi samme holdning til alting, de samme venner... ja næsten de samme kærester . vi er alt for hinanden <3. og der er ikke det vi ikke har tilfældes. derudover er vi sammen mindst 4 gange om ugen.. ellers går den ikke.. og så snakker vi i telefon omkring 2 timer om dagen . Billede af de 2 bedste i mit liv : (mig og Rikke er pigerne, og Kasper er drengen xD. I øvrigt hedder rotterne Britney Spears og Marilyn Manson) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Jeg har ikke så mange veninder. Men dme jeg har er stort set fra gården. Jeg har en veninde, som står mig meget tæt! Og hende er jeg glad for! Så har jeg en, der er hyggelig at være sammen med, men kan gøre mig lidt små fornærmet tit Og så hende der ejer den gård, hvor min hest står på. Hun er 33 år, men hun er min "psykolog"! Kan snakke me dhende om så mange ting, og gud, hvor jeg elsker at snakke med hende! Så har jeg EN veninde, som jeg kender fra skolen. Hun er nu sød, og sjov . Har mange personer jeg snakker med. Men de tre der betyder mest for mig, må være dem? Hvad vi laver?! Rider og snakker . Spiller pakke spil, snakker mere, æder, giver hinanden råd ved hesten, ser film, tager til Monty Roberts/hingstkåring osv osv osv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Veninder. |
< Freja |
03-01-2006 09:23 |
|
Mine veninder er langt fra hestepiger - og det er jeg vel egentlig også selv. Nogle gange ved jeg ikke hvad jeg laver med en pony i hånden  Jeg har da selvfølgelig et par stykker som jeg ser på gården. Også er der selvfølgelig Maria en af mine bedste veninder, hun hat hest, dog foretager vi os aldrig noget omkring heste når vi er sammen. Alle de andre tør dårligt klappe en hest & det har jeg det helt fint med! Sammen med mine veninder kan jeg alt - tage på det vildeste byture, privatfester, shoppe osv - og jeg elsker det.
Den, der ikke lever, lever aldrig - hvad gør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| venner |
|
|
har en allerbedste veninde, og vi er lige skrupskøre begge to:D heste heste og atter heste... egentlig er alle mine venner heste interesseret, har da også nogle der ik er, men størstedelen er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige veninder.. |
Camilla N |
03-01-2006 11:40 |
|
Jeg elsker mine veninder og ville aldrig vælge dem ud fra deres interesser..!! Men de allerbedste veninder jeg har elsker heste lige så højt som jeg selv.. Og det er ubeskriveligt dejligt, for "Ikke-hestefolk" vil aldrig kunne forstå mig hvis jeg fortæller om en dejlig hyggestund jeg havde i stalden med hestene en mørk og kold aften... Dem som også elsker heste de forstår mig og kender mig! Men men men.. derfor har jeg stadig masser af andre rigtig gode veninden, som ikke kan lide heste.. De betyder lige så meget for mig, bare på an anden måde!! Nogen der forstår hvad jeg mener??
Respektér din hest, så respekterer den dig! En hest uden en rytter vil altid være en hest, Men en rytter uden en hest vil altid bare være et menneske
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
03-01-2006 13:31 |
|
Mine bedsteveninder er begge hestetøsser og det er rigtig rart får så ka vi altid gå ud til hestene og ride og sårn..! (: Vi har lavet et Team som hedder Team-delight mine bedste veninder hedder Ayla og Kathrine.! Ayla går i min klasse og vi har altid (når vi ikk har været uvenner heh) været sammen. får første dag i børnehaveklassen og er min ALLER ALLER bedste veninde  Kathrine er Aylas søster og går en klasse over os  Jeg går nok mest sammen med Ayla da kathrine har en anen veninde hun går meget sammen med  nårh vi er sammen er vi ude ved hestene.! og på computeren og finder på en masse skører ting 
Fra Hennie & Rozita Here i am this is me - Here i am just me and you to night we'll make our dreams come true <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvv |
» Ayla - Team Delight |
03-01-2006 13:37 |
|
Min ALLER bedste veninde hedder Hennie <3, vi går i samme klasse og vi er begge 2 heste elsker [ : - Vi er klassens grine bidere Og holder meget af hinanden,.. Vi har kun redet samme 1 gang :/ fordi vi bor lidt langt fra hinanden !! Men når vi er sammen i fritiden er vi sammen med TEAM - DELIGHT, Teamet består af Hennie, Min store søs ( Kathrine ) og mig .. Vi pjatter og har det ALTID sjovt !! BILLED af team - delight ( har selv fundet på navnet )  kathrine Hennie Mig 
# AYLA # NELLIE # # TEAM-DELIGHT # <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er en papegøje fra Amerika... |
|
|
Alle mine veninder er fra klassen, hvor vi er 5 piger der har det rigtig godt sammen. Sjovt nok har vi allesammen hest eller rider, men det er nok noget af det der bliver brugt mindst tid på at snakke om.  * Vi kan sagtens være sammen 2 -3 stykker af gangen, men for det meste er vi alle 5 sammen. En tur til byen, til fest, en hygge/videoaften eller bare hjem til hinanden for at snakke  Det er meget forskelligt hvor tit vi er sammen, det kan være op til flere gange om ugen, men der kan også gå længere tid imellem. 
- Prinsessa - Og sådan er det bare!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ? tegn |
Vildrose |
03-01-2006 15:00 |
|
Min bedste veninde er hestepige. Vi snakker også meget om heste sammen, og laver alt muligt sammen. Desværre bor hun sådan ok, væk fra mig så vi ser ikke i hinanden så tit, men skriver så over msn.. jeg tror faktisk stort set vi kan snakke om alt. - tak Rikke/Odin fordi du altid er her. <3
Skrevet af Vildrose with her beautiful pony, petri.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Tjah. Har ikke rigtig nogle venner fra skolen. De er så "piget". Har altid kunnet bedst med drenge. De fleste af mine veninder er fra rideskolen, og det er også dem jeg kan snakke om mest forskelligt om. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
natalie H |
03-01-2006 20:37 |
|
alle mine bedste veninder rider og har hest  jeg er ikke rigtig venner med nogen af dem fra min klasse... kender dem ikke rigtig... så hygger mig med de andre dejlige HESTEtøser hihi... ikke fordi jeg ikke vil have nogle veninder der ikke rider! men når man bruer så meget tid i stalden så er det jo lidt lettere... 
hilsen Natalie jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|