Hej *Joze*.
1: Den dersens Signatur, blir den ståenede eller skal man skrive den hver gang?
SVAR: Jeg sætter bare mit HTMl ind, til min signatur, hver gang at jeg skriver et indlæg - og jeg gider at have den der.
2: Er der nogle der vil hjælpe mig med at lave en?
SVAR: Jeg ville gerne - jeg har fundet ud af det fedeste med den!
3: Hvor gamle var i da i fik jeres første hest?
SVAR: 11 - fyldte tolv en måned efter...
4: Er det bedst at give hesten en eller to fridage om uegn, eller skal man ride den hver dag?
SVAR: Jeg rider ikke på min hest hver dag - den skal også have fridage syntes jeg! Havd ville du sige til at gå i skole syv dage om ugen, bare fordi at din lærer gerne ville undervise?
Jeg rider lidt forskelligt på Polly, for hun har en lang ryg, og er blevet tilredet som 2 åring, og har lidt problemer med ryggen, hvis jeg rider for meget...derfor springer vi også kun LA...forid vi ikke kan træne til mere...
5: hvor meget kostede jeres hest?
SVAR: Polly kostede 4.500 kr., men det var fordi, at jeg havde passet hende i to år i forvejen, og havde skoleredet hende totalt selv fra westernhest, og fået hende til at springe, og jeg havde ikke flere penge, og ejeren kunne se at hun havde det godt hos mig - også fik jeg lov til aty købe hende for 4.500 kr., men i ferien, sidste år, (sommer ferien), fik jeg en hestekyndig til at vurdere hende til 7.000-8.500 kr., og der sprang hun LC...og kunne ikke rigtigt ride dressur øvelser...men nu springer vi jo LB-LA, og hun kan en del flere dressur øvelser....så hvis jeg skulle sælge hende nu, var det ivertfald for OVER 10.000 kr....he he...nu er hun jo også min lille nuller hest...go den første er altid noget særligt - og Polly er virkelig flink...(kan ride ude ved vejen i grime og træktorv)...okay...jeg er også den eneste der har redet på hende mere end 5 gange hvert år! Tja...hvem har redte på hende, de sidste tre år, foruden mig...??? Jaa...Stella, Sara, Helga, Gitte, Mukke, Mads, Kathrine og Karin....Gitte, Mukke, Mads, Kathrine og Stella har redte hende én gang, Karin tre, og Helga og Sara, sådan lidt forskelligt - men ikke meget...men jeg kunne aldrig drømme om at sælge Polly - sådan som det så ud ligenu, selvom jeg er for stor til hende!
Nårrhh....men det blev jo til lidt om Polly!

Det skal lige siges, at hende jeg købte Polly af, og hendes søster, tilbød mig at passe en stor rød varmblod, de rjeg købet Polly!
KH
Oztereje
~Halvdelen
af at være vidunderlig består af at være underlig~