Uha, så begynder der at ske noget 
Nu har Uffe stået til salg på, HN, HG og den slags sider siden... Oktober tror jeg han røg i første gang?
Kan stadig huske da jeg satte ham på første gang, brrr min lille baby skal da ikke væk! Det var mærkeligt.
Men, nu har jeg så haft ham sat i DBA - det koster godt nok 100kr, og var lidt i tvivl om jeg ville for 100kr for én uge!?
Men må sige det har givet pote!
- I går ringede der en som kommer og kigger lørdag, idag ringer der en og kommer og kigger om et par timer.
Jeg har sagt til hende som kommer idag, at der altså også kommer nogen og kigger på lørdag - men at jeg forbeholder mig ret til at vælge hvem han skal sælges til.
- Ingen først til mølle her.
Har haft nogle useriøse aftaler med folk, og det kan godt blive ret træls i længden at man går og har en halv aftale og folk så ikke engang kan melde fra!
- Så hvor er det rart at få nogle seriøse henvendelser.
Ikke at jeg på nogen måde har stress med at få ham solgt - men når man har taget beslutningen, skolen starter på næste torsdag og 2 heste kræver nok tid og penge i forvejen.
Så nu håber jeg de er noget dem som kommer og kigger, og at jeg finder et godt hjem til min lille baby 
Men hvor blir det mærkeligt uden ham, en lille frækkert er han!
Så, ønsk os held og lykke og bed til at Uffe opfører sig pænt