Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min skønne hest! ;P
Forfatter: 
Dato:  01-01-2006 17:42

Hej ænder :D

Så red jeg så idag, Huhuh.. 6 dage siden :| Hm Hm..

Så hun var lidt sjov i starten..

Efter lidt trav, så lavede jeg et anspring :-* Huha, så lavede hun noget med det ene bagben, og duk, så lanede jeg sørme på siden af dyret, og er ved at falde af :-* Men så stopper hun så og jeg hopper så af, uden at falde ;D hehe.. så griner jeg så, og spænder gjorden, og hopper op igen, og rider hende så. Hun var lidt tændt, og gad ik rigtig søge ned :/ Blev noget skuffet, for hun plejer virkelig at gå helt nede fra opvarmningen!

Men så begynder jeg så og prøver mig frem med nye metoder, med mine schenkler, hvilket der giver mega GODT resultat! Jeg kan ikke forklare det helt præcist, men jeg startede med at tage mig sammen, med min opstilling. Så begyndte jeg at lægge mine knæer (eller hvad man nu siger) og presse dem mod støtterne, også kunn jeg mærke hun gav efter og kom ned, så begyndte jeg at drive MEGET lidt, og sparke til hende, med mine nederste schenkler, ca. hvert andet serkund, blidt. Bedr resultat, hun kom bedre fremaf, og slappede af, også med sit hovedet, og bloev nede! Hun plejer at når hun er nede, at ikke holde det helt nogle gange, og er lidt urolig når hun er der nede (slingre lidt med det) men her, slappede hun så mega af, ørene frem, og bare gik PERFEKT- Lige ud perfekt :D Så tog jeg en galop, og hun slappede stadig af, og søgte ned i galop og blev nede! og efter galop, var hun så rolig, og gik stadig nede. Så travede jeg hende af, og hun fik megen ros :D hehe!

:P Line & Jumptimes Nikita :P

~ Hende med verdens bedste pony

~ Os, to altid et Team.

0
0
Svar på denne tråd

Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-01-2006 17:47
Det er bare så godt smukke ;-D hehe.. Gad virkelig godt at have set dit lille stunt :-P hehe.. Tænk at dig og Nikita bliver bedre for hver dag :) Det er helt utroligt så meget i lærer sammen ;-D

Mvh.
Mia-musen
~~Blackie~~
0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2006 17:50

Mia; Ja ;D Men hun brugte sin ryg rigtig godt, da jeg fandt disse metoder. Jeg ved ikke hvor de kom fra :-? , Jeg gjorde det bare.

Bare synd hun var sådan i starten. Men min skyld. Jeg ved hvad jeg gjorde forkert, men Nikita prøvede mig vist også af samtidigt hehe :P men har prøvet det lidt før, men ved det bliver meegt bedre imorgen! Glæder mig til at prøve nye spændene ting :D

~ Os, to altid et Team.

0
0
Svar på denne tråd

Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-01-2006 18:16
Fårstår sku godt at du glæder dig til at ride hende i morgen, når det jo går så meget frem af ;-D

Mvh.
Mia-musen
~~Blackie~~
0
0
Svar på denne tråd

Super...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2006 18:20

Super det går så godt med jer! Hehe

@!#$ man, hvis min pony ikke havde været redet i 6 dage havde den sgu lavet bukkespring hele tiden og jordet rundt, haha!

Ej... heh

Hilsen Sara og Dino Boy
Citat: At forsvare en fejl, er at fejle igen!
0
0
Svar på denne tråd

Cikorie...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2006 18:22

heh, Nikita var vist os lidt "Vinter kuleret" :P hehe, hun er jo os en hoppe Ej eheh, elsker hende, selvom hun gjorde det i staren ;D haha - Men jeg har aldrig redet hende, hvor hun brugte sin ryg så godt :D

~ Os, to altid et Team.

0
0
Svar på denne tråd

hej line:
Forfatter: 
Dato:  06-01-2006 22:12

hej line, det lyder da dejligt

vil bare lige give dig et godt råd som du sikkert har hørt før:

husk ikke at gøre det til en vane det med at sparke hende blidt ca. hvert andet sekund. jeg siger ikke at du bliver "AFHÆNGIG" af det ligesom mig men jeg begyndte og jeg er først nu begyndt at stoppe igen, efter lang tid hvor krikken var småirriteret. jég fandt også ny metode idag. at slappe af i mine skuldre, hehe, god idè ikk. det er også en af de dårlige vaner jeg har haft på det sidste. men man har vel altid et eller andet og kæmpe med

håber det bliver ved med at gå fremad med dig og din hest

nanna

er den lykkelige ejer af en SKØN new forest!

citat: vi har kun det fun vi selv laver, og vi blander det stærkt

P.S. nanna elsker fersken...Mmm

0
0
Svar på denne tråd

nanna...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2006 23:27

Jeg gør det heller ikke mere, da min underviser frabød mig det. Og kan os mærke at uden at gøre det og sidde stille og rolig, slapper hun af og falder på plads.

Men tak for dit råd :)

~ Os, to altid et Team.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider