Hej ænder 
Så red jeg så idag, Huhuh.. 6 dage siden :| Hm Hm..
Så hun var lidt sjov i starten..
Efter lidt trav, så lavede jeg et anspring
Huha, så lavede hun noget med det ene bagben, og duk, så lanede jeg sørme på siden af dyret, og er ved at falde af
Men så stopper hun så og jeg hopper så af, uden at falde
hehe.. så griner jeg så, og spænder gjorden, og hopper op igen, og rider hende så. Hun var lidt tændt, og gad ik rigtig søge ned :/ Blev noget skuffet, for hun plejer virkelig at gå helt nede fra opvarmningen!
Men så begynder jeg så og prøver mig frem med nye metoder, med mine schenkler, hvilket der giver mega GODT resultat! Jeg kan ikke forklare det helt præcist, men jeg startede med at tage mig sammen, med min opstilling. Så begyndte jeg at lægge mine knæer (eller hvad man nu siger) og presse dem mod støtterne, også kunn jeg mærke hun gav efter og kom ned, så begyndte jeg at drive MEGET lidt, og sparke til hende, med mine nederste schenkler, ca. hvert andet serkund, blidt. Bedr resultat, hun kom bedre fremaf, og slappede af, også med sit hovedet, og bloev nede! Hun plejer at når hun er nede, at ikke holde det helt nogle gange, og er lidt urolig når hun er der nede (slingre lidt med det) men her, slappede hun så mega af, ørene frem, og bare gik PERFEKT- Lige ud perfekt
Så tog jeg en galop, og hun slappede stadig af, og søgte ned i galop og blev nede! og efter galop, var hun så rolig, og gik stadig nede. Så travede jeg hende af, og hun fik megen ros
hehe!