Tak -
For år 2005, en herligt år, med både nedture, opture og større guldkorn 
For det første, vil jeg takke Elisa & Katrine, for at få en halvpart på Laika, dengang! Det var meget stort for mig.
Så en tak, til mine forældre, der gav mig lov til en hest, og købte en.
___
Laika:
Vores 2 stævne, april 04

Vores 3 stævne, februar 05

Nikita:
Sådan så vi ud..

Det ændrede sig efter 2 måneder's hårdt trænning næsten hverdag

Nikita ;
Vores nedture: Da jeg fik hende var hun umulig. Men nu, er hun det modsatte.
Vores opture: At dagen idag, - Hun går vildt godt. Og har fået mange kommentare af forældre osv. ude på min rideskole, der siger; " Hun er da godt nok en lækker hest, og går da godt" som nogle siger fra bariern
hehe!
Største guldkorn: At Nikita, fra sidst i oktober, begyndte at gå helt samlet. Og idag, går hun 100% samlet.
--
Laika ;
Vores nedture: At hun løb i starten...
Vores opture: At hun begyndte at gå vildt godt da jeg flyttede til Roager, og fik en 6 pl. til mit 2 stævne, og en 5 in Februar 05.
Største guldkorn: At hun bare var dejlig, og til at styre <3
Tak! ;
Tak min dejlige hest, for dette halveår, fra marts 05! Du er mit et og alt. Alt det vi har oplevet har gjort; Fra letridene til rutineret rytter. For ca. 9 måneder siden, turde jeg ikke ride på helt store heste eller noget. Nu elsker jeg at ride problem heste, og heste med gang i. Jeg hader helt dovne heste.
Og tak til Laika, for at give mig en tryg base til førstegangs stævner, samt en masser gode oplevesler! og tak til at du vil samarbejde med mig
Jeg elsker jer, tøser! 
Hehe..