Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nogen med samme problem og evt. mening om det?!
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 16:32

Ja, jeg synes selv jeg uheldig, men vil gerne høre jeres mening og evt. historier!

Jeg har nu redet i 5½ år, er den på mit hold der bliver rost mest... Jeg er 11 år og har redet ponyer med fantastisk mange forskellige terpamenter. Og så kommer mine forældre! De vil ikke ha' jeg får PART! Og så er egen hest self. udelukket, men det er jo også MEGET dyrere, så det er til at forstå! Men er der andre der ikke må få part bare fordi deres forældre ikke synes de er gode nok? Min mor siger hun ikke vil ha' jeg rider alene i skoven, jeg har ikke engang sagt at jeg vilel ride ALENE i skoven! Det gør mig SÅ vred!

Men bare kom med en kommentar...

Hilsen MoI

0
0
Svar på denne tråd

julemand..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 16:36

Altså jeg er 13 og har redet i næsten 7 år, og har haft part i 1 år. Og nu her står jeg sådan set bare og venter på en boks, og får jeg egen hest.

Men kan godt huske hvordan det var, når man ikke måtte få part/hest.. jeg blev så gal, at jeg var lige ved at stoppe, men så var det at jeg fik af vide at vi bare mangler en boks, og så har jeg egen hest:D

Men held & lykke.

8-) Whatever 8-)
Amme namme nam, Haps haps haps ! !
0
0
Svar på denne tråd

Part el. egen hest.
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 16:37

Det lyder da irriterende. Jeg ved ikke hvor du bor, der er jo meget prisforskel på parter, men det er jo ikke så dyrt endda. Håber du får lov.

Jeg har altid været ret tilfreds med at ride elevtimer da mange af mine venner også gjorde. Vi hyggede os med de hest, og jeg har næsten altid redet en rimelig ung en (4-5 år) som skulle ud hver dag da der stort set ikke var andre end mig der red hende. Såeh jeg har jo altid redet hver dag for 250 kr. pr. mdr. Men da mine venner så fik egen hest var det self ikke sjovt mere, og min mor og far gav mig lov til at få min egen. Jeg ville ikke kunne holde ud kun at have part, for har været på rideskolen stort set hver dag de sidste 2 år.

J, lige min historie. Hled og lykke med at plage! :P

Hilsen Sara og Dino Boy
Citat: At forsvare en fejl, er at fejle igen!
0
0
Svar på denne tråd

Part..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 16:38

Jeg havde redet to år da jeg fik min første part. Havde parter på alle de "billige" ponyer, fordi vi heller ikke havde råd til det andet. Du behøver vel ikke en part på en rideskole pony ? Det er som regel dyrere. Det må da være til at finde en part der bare står på en gård, måske med en fold eller en ridebane at ride på.

Ved det ikke er helt det samme.

Mvh. Sofie og Tøffeldyret
Stolt dressur og distance rytter

Jhns førende psykolog ;}

Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3

0
0
Svar på denne tråd

Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 16:40

Forstår godt du er irriteret over du ikke må få part, men prøv at sætte dine forældre helt ind i det hvad det indebærer osv. og at du ikke vil ride alene i skoven, så kan det være, at de giver dig lov.

Jeg har selv part på en hest 5 gange om ugen :-P Så det er næsten min egen :)

Held og lykke

Mvh.
Mia-musen
~~Blackie~~
0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrm
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 16:40

Har svært ved at sætte mig ind i det, da jeg var 9 år fik jeg min første pony, der havde jeg allerede redet i seks år.

Så jeg er mine forældre taknemmelige ^^

Hilsen Josse & Nislotti.

- KWPN, det er noget der rykker.

0
0
Svar på denne tråd

kender lidt til det
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 16:41

Jeg får meget tit ros i mine undervisnings timer(ridning)

og jeg har godt nok kun redet i 2 år, men jeg har fået af vide jeg har et godt tag på dressuren.. og har at jeg har fået et rigtig godt tag på den pony jeg rider..

min mor siger godt nok også at jeg ikke må få halvpart da jeg snart skal på efterskole..

Hun har dog også sagt at jeg må få en hest efter Efterskolen..

og fra efter sommerferien er der ET helt år til at jeg er færdi.. og det er hårdt af vente men det er sikkert det hele værd

.:Live to love horses:.

Every breath you take

Every move you make

Ever bond you break

Every step you take

I'll be watching you

0
0
Svar på denne tråd

Lad mig se..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 16:51

Ja, kan sagtens forstå dig, men jeg har svært ved lige at sætte mig ind i din situation :( ..

Jeg begyndte at ride da jeg var 4 år (er 14 nu) da jeg var 5½ år, fik jeg min første pony, den blev solgt da jeg var 12 år, og derefter fik jeg shirley, (og har så haft hende siden)..

Da jeg var 8-9 år, begyndte jeg at ride alene iskoven, men der havde jeg jo også kendt den lille pony så længe, at jeg var ryk ved hende..

Hvad har dine forældre sagt?. at det var helt udelukkende at du kunne få part på en pony?. eller det måske godt kunne lade sig gøre..

Prøv at lokke dem ud på rideskolen en dag, og hvis dem hvor meget du holder af heste, og hvor god du er til at ride (Kan jeg ikke udtale mig om, men det er det du siger :) ..

Ellers har jeg ikke rigtig nogle råd :( ..

Held og lykke..

-Godt nytår :)

Kh. Susy
- også Kendt som *Æblet* :)

"Altid frisk og smagfuld -

aldrig rådden eller nedfalden"

0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 17:06

hmm... Ved ikke helt!

Det er da synd for dig at du ikke engang kan få part. men kan du ikke sige til din mor at du ikke vil ride i skoven/tur??

Jeg skulle (heldigvis) ikke overtale mine forældre til at få hest/pony. min mor kom selv og spurgte om jeg ville :) me det er vda trælst for dig!

<33 Elsker min dejlige Skath <33

• 2-day
  • 2-morrow and...
  • 4-ever

:D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D

Savner dig for vildt bugger <33 :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider