|
|
| Navneændring af Pony, kan man? |
| Forfatter:  |
Kode123 |
| Dato:  |
30-12-2005 18:02 |
|
Kan jeg ændre Beautys navn? Vi skal have lavet hestepas til hende nu her, og hun har ikke papire, og så tænkete jeg på om jeg kunne give hende et andet navn?   Vi har selvfølgelig køberkontrakt, og vac. kort, men ikke stamtavle eller lig. Jeg vil gerne have hende til at hede Beauty Butterfly Flip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep... |
|
|
Altså... jeg mener at hvis i ikke har noget pas endnu, skal i ikke betale noget for at få ændret hendes navn!
Hilsen Sara og Dino Boy Citat: At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navneskift. |
|
|
Man kan vist skrifte det som man vil så længe hesten ikke har pas.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aner det ikke.. |
*æblet* |
30-12-2005 18:04 |
|
Ved det ikke rigtigt..
Kh. Susy - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
30-12-2005 18:09 |
|
Jeg aner det heller ikke selv, med det er lidt kedeligt at hun kun hedder Beauty
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navn... |
*Catja(Boy, Epona & Star)* |
30-12-2005 18:21 |
|
Da vi overtog Boy, fik vi lavet et nyt hestepas. Samtidig med det blev hans navn ændret. - Eller dvs. han fik et navn mere. Så hvis I skal have lavet hestepas nu, så kan I godt ændre navnet samtidig! 
~Team Jessen~ :D Boy, Epona & Star  ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| LALALA |
Papinille |
30-12-2005 18:40 |
|
Det kan man vel.
- Rikke & Sasha Hellere lugte af hest end at stinke af hash. [Odin på JHN]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 456456456 |
HGlarsen |
30-12-2005 19:15 |
|
Hvis den har stamtavle så mener jeg den hedder det den hedder, ved ikke helt.. Men når man ændre hestens navn (hvis den har et i forvejen), så kommer det gamle til at stå i en parantes bagefter alligevel!
Pernille H. G. Larsen (Team AND) Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral (kanon springpony til salg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chela.. |
|
|
min har pas, og papirere og jeg kan godt ændre hans navn, det koster bare 500 kr... Min hund har også papirere der kan vi også det koster bare. Så det kan du godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
30-12-2005 20:05 |
|
HG: Den har hverken pas eller stamtavle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 567567 |
HGlarsen |
30-12-2005 20:07 |
|
UPS - fik formuleret mig lidt forkert, altså - hvis den har papire inden den får lavet pas - så tror jeg ikke bare du må lave det om uden at "købe" det nye, men er ikke sikker.. det er det jeg mente..
Pernille H. G. Larsen (Team AND) Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral (kanon springpony til salg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
30-12-2005 20:07 |
|
Jeg navngav selv min Beauty.. Først hed hun kun Beauty.. Så satte jeg Star på, og senere Bakkegårdens foran Det endte så med Bakkegårdens Beauty Star Hun har hverken pas eller stamtavle..
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
30-12-2005 20:17 |
|
HG: Ok Beauty Star: Hehe, så kan min også hede Beauty Butterfly Flip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Da jeg købte Teckla hed hun kun Teckla men så da hun skulle kåres lave jeg hendes navn om til Holleskovgaards Teckla  Så ja det kan du sagtens!
Kh. Sine-Piien Hende Med De Faltalastiske Hypper P.s. Teckla's fortid søges hvis du kender hende så skriv en privatbesked til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
o2-Stine |
31-12-2005 12:50 |
|
Du kan vist bare skifte hvis hun ikke har heste pas...
Hilsner fra Valentino og Mig. Heste er de beste... Valentino Two socks Pablo Visla Tridla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|