Så er året jo ved at være forbi, og det samme gælder min ridekarrie... hehe... eller det vil sige at jeg holder en midlertidig pause med ridningen, da jeg simpelthen ikke har tid til at lægge det nødvenindige arbejde i træningen, som det kræver at ride hest på højt niveau. Og jeg gider ikke ride bare for hyggens skyld - desværre...

Dette ændrer dog ikke på at ridning har været en stor del af mit liv, og det er noget af det jeg holder allermest af!
Jeg er også sikker på at jeg nok skal genoptage ridningen om nogle år, når jeg får fundet tiden til det... Samtidig kan jeg jo nok ikke holde mig væk fra de store stævner, og jeg vil stadig side i bestyrelsen på Holte rideklub.
I denne anledning vil jeg lige lægge lidt billeder ind fra i år. I starten af året havde jeg jo min dejligste Fiona, som jeg valgte at sælge i sommers, da jeg ikke ville kunne nå videre på hende. Et par måneder før det begyndte mit arbejde med min elskede lille Amigo. Amigo har nok været en af de ponyer som jeghar holdt mest af, bland andet pga. han fantastiske personlig der ikke er til at stå for. DA jeg overtog ham for hans ejer, var han ekstrem stærk. Dette havde ført til at ejeren var blevet bange for ham da hun simpelthen ikke kunne styre ham. I springningen var han temmelig ustabil - han kunne styrte afsted og så miste suget lige foran springet og stoppe, eller kigge så meget på fyldet under springene at han var umulig at få derhen. Dressur var slet heller ikke noget han kunne... hehe
Amigo begyndte dog langsomt at udvikle sig, og efter nogle måneder kunne jeg springe ham med normalt trense bid - uden at han overhovedet var stærk fortil! Og i dag står jeg tilbage med den dejligste pony, med det bedste hoved man kan forestille sig. Fra naturens side er han ikke udstyrret med en fantastisk galop eller en stor springkraft. Dog har han noget, som jeg har lært at man kan komme utrolig langt med, og det er mod og en fighters vilje. Amigo giver sig altid 100 % over springene og gør sit allerbedste! Og når en pony gør det, så kan jeg ikke forlange mere.
Og som det bedste af det hele, har hans ejer prøvet at ride ham nogle gange her på det sidste og det går bare helt kanon! Hun har også prøvet og springe ham, og der er ingen problemmer overhovedet, hun styrer bare amigo på springene og så hoppe han over... samtidig med at hun sagtens kan holde ham! Så nu har de solgt hende 3'er og hun begynder så med amigo her efter nytår. De skal tilmed starte stævne i januar. Så jeg har vist gjort det jeg skulle...

Her en masse billeder fra i år... mange af dem har I set før...
Amigo og jeg til et af vores første stævner sammen - LC

Så kom vi udenfor... her rider vi vist noget LA... han går dog stadig på tre-rings bid...

LB

så lidt pause...

Så blev det sommerferie, og vi fik trænet en masse dressur, små træningsspring og bomme:

Amigo overvinder sin frygt for vandgrav...hehhe

Så kom vi tilbage på stævne banerne, efter sommerens træning var det ikke længere nødvendigt med tre-rings bidet!
Her i er vi til stævne i PARKEN:

vandgrav ingen problemmer

Mere træning derhjemme

Så kom vi til distrikmesterskaberne hvor vi blev nummer 4 med to nul runder i hovedrunden LA, og en nul runde i MB omspringningen.

Så fra en almindelig MB

Opvarmning til mesterskabet

Og så træning fra forledden hvor vi kom op og springe 130 - hvilket svarer til SA for en 2'er

Så skal I ikke slippe for nogle hovedbilleder af den flotte fyr:

Og så lige et par enkelte springbilleder af Fiona fra de stævne vi nåede i år:

border="0">

puha... det var fanme mange billeder... hehe...