|
|
| JHN Awards! |
|
|
Hej allesammen  Så er endnu et år gået og det skal da sluttes af på en ordentlig måde. Derfor har vi moderatorer valgt at lave nomineringer. Vi har nemlig lavet <b>JHN-awards</b> . Så nu er det bare med at komme i gang med at nominere. Reglerne ser sådan her ud: -> Man kan ikke nominere sig selv eller stemme på sig selv. -> Man kan kun nominere én i hver kategori. -> Man skal begrunde hvorfor man har valgt at nominere de personer, man har. -> Nomineringen af JHN'ere sker i det her indlæg. -> Der begynder at blive stemt når der er 20 i hver kategori. -> Når der er 20 i hver kategori laver vi endnu et indlæg med de nominerede og der stemmes til vores e-mail jhnmoderator@heste-nettet.dk -> Resultatet forventes klart d. 1/1 omkring klokken 21.30.
---
Kategorierne er 1. Årets positive Junior
2. Årets bedste debattør
3. Årets bedste fotograf
4. Årets sjoveste Junior
5. Årets bedste indlæg
6. Årets springrytter
-> For Hest
-> For Kat. I
-> For Kat II
-> For Kat III
7. Årets dressurrytter
-> For Hest
-> For Kat I
-> For Kat II
-> For Kat III
8. Årets western rytter
9. Årets islandske rytter
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony
12. Årets hingst
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation
Venlig hilsen Stina M&R JHN Moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ups ... |
| Forfatter:  |
mantuz & chellzen |
| Dato:  |
30-12-2005 11:51 |
|
Nu har jeg jo sendt en mail til jer .. heeh .. Fordi jeg ikke havede set det her inlæg .. ! Men hvad betyder det der .. nominere
{>Elsker miin Spriingchanell Medllem af "De Forvirredes Klub" *Håhå Medlem af FarveHumor Klubben - nu med Vinrød Humor! *seejt Miin dejlige Chanell <3 hun er dejlig <3 hun er den bedste <3 hun er smuk <3 også er hun da bare den bedste PUTTE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mantuz & chellzen |
|
|
Gør intet du har sendt en mail  Nominere betyder at du foreslår en til kategorien! Dvs. du siger at du synes "STINA (M&R)" skal vinde "Årets hoppe" kategorien Så har du nomineret hende. Var bare lige et småplat eksempel, men håber du forstod den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha , Rollo . |
|
|
.. Jeg er glad for at jeg må blive nomineret som årets hoppe? Men er jeg en hest, eller en pony ? ^ Kunne ikke lade være :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stina... |
|
|
Hrm, du må gå under kategorien Hest for du har altid været højere end mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6575675676 |
HGlarsen |
30-12-2005 12:00 |
|
Må man gerne nomiere folk i dette indlæg ?
Pernille H. G. Larsen (Team AND) Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral (kanon springpony til salg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
30-12-2005 12:01 |
|
Spørger om det samme som Pernille 
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nominere |
|
|
Ja - i dette indlæg kan i nominere folk, og når vi så har 20 i hver kategori opretter vi et nyt indlæg hvor folk kan se hvem er nominerede og så kan I sende stemmerne til os på vores mail 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha . |
|
|
Okay Rollo , jeg er en hest  Well , nu til det seriøse . Lad os få nomineret . Mine nomineringer; 1. Årets positive Junior - Jeg har lagt mærke til en person herinde, æblet. Hun virker altid så positiv.
2. Årets bedste debattør Rollo , er det din kategori ?  Du kan i hvert fald lukke munden på de fleste .
3. Årets bedste fotograf Sisse&Røde har taget nogle smukke billeder af den islandske hest, Røde. 4. Årets sjoveste Junior Chela er et godt bud fra min side, hun er god til rappe bemærkninger.
^ Det var vist de nomineringer jeg havde .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Skal man skrive hvem der ejer den hest/pony man vil nominere??
Kh. Sine-Piien Hende Med De Faltalastiske Hypper P.s. Teckla's fortid søges hvis du kender hende så skriv en privatbesked til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okeei ... |
mantuz & chellzen |
30-12-2005 12:09 |
|
... Tror godt jeg forstår det nu .. !
{>Elsker miin Spriingchanell Medllem af "De Forvirredes Klub" *Håhå Medlem af FarveHumor Klubben - nu med Vinrød Humor! *seejt Miin dejlige Chanell <3 hun er dejlig <3 hun er den bedste <3 hun er smuk <3 også er hun da bare den bedste PUTTE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4354353454 |
HGlarsen |
30-12-2005 12:10 |
|
2. Årets bedste debattør = LINE LARSEN 1. Årets positive Junior = ÆBLET 6. Årets springrytter
-> For Hest = LINE CALANO 12. Årets hingst
->Hest= WARENO 15. Årets føl / plag ->Hest = SHAKLAN IBN SASKATOON 13. Årets hoppe
->Hest = DANIELLE 9. Årets islandske rytter = TRØLLER 3. Årets bedste fotograf = KRISTINA G. OUTZEN Nominere flere når jeg lige har tænkt mig om..
Pernille H. G. Larsen (Team AND) Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral (kanon springpony til salg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hestene |
|
|
Ja, man skal skrive hvem ejer hestene helst - i det indlæg hvor man kan se alle de nominerede vil jeg prøve på at linke til hver enkelte nominerede hest/person, og ville være rart med nogle navne på hestenes ejer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
|
|
1. Årets positive Junior *Æblet*
3. Årets bedste fotograf Simi HELT KLART
9. Årets islandske rytter Trøller
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt *Æblet*
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det gik ikk.. |
|
|
1. Årets positive Junior Sandra (Beauty Star)
2. Årets bedste debattør *Æblet*
3. Årets bedste fotograf Vildrose.
4. Årets sjoveste Junior Theis.
5. Årets bedste indlæg ..
6. Årets springrytter
-> For Hest Line Calano
-> For Kat. I Sandra (Beauty Star) -> For Kat II .. -> For Kat III .. 7. Årets dressurrytter
-> For Hest [Baronen] -> For Kat I
-> For Kat II
-> For Kat III
8. Årets western rytter Natacha. 9. Årets islandske rytter Trøller. 10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt Jeg sys det er Sandra (beauty Star) 11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony Det må være Karoo 12. Årets hingst
->Hest
-> Kat I Hende med alle araberne.. Starter med R og det næste ord er Arabians. -> Kat II
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I Sandra (Beauty Star)!
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation Det gik ikk så godt på mailen da den slettede næsten dte hele.
Mvh. Olaa'en  Formand for Stener/sten klubben! Fræækt <3 !? Gift med BS Cristiansen, min eneste ene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Kategorierne er 1. Årets positive Junior: Hm. Cocktail- hun er altid så positiv, og kommer med en masse gode svar 
2. Årets bedste debattør: Hm. Det ved jeg faktisk ikke? *Æblet* har vidst kommet med en del, gode debatter 
3. Årets bedste fotograf: Kan vidst kun være simi der vinder her 
4. Årets sjoveste Junior: MIG! Nej . Det må være Natasha! Damn, hun har en fed humor! (Kunne skrive flere her)
5. Årets bedste indlæg: Øh? Her må jeg nok melde pas.
6. Årets springrytter: (Går ud fra det skal skrives dernede?)
-> For Hest:
-> For Kat. I: -> For Kat II: HGlarsen, med Yabadoo- og damn, han er dejlig 
-> For Kat III Kan desværre ikke´huske andre  7. Årets dressurrytter
-> For Hest:
-> For Kat I: Æblet, med shirley 
-> For Kat II:
-> For Kat III: Aner ikke højden på de forskellige heste. Desværre 8. Årets western rytter: Aner ik . Men mener Natasha rider lidt (Ellers glem denne stemme)
9. Årets islandske rytter: Trøller 
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt: Æblet, med hendes flotte indlæg her den anden dag: "Et år er gået" hed det vidst 
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony: Ej nu stopper I . Må være Lisa med hendes ponser
12. Årets hingst:
->Hest
-> Kat I: HGlarsen med Moonhaze Silver Spiral -> Kat II: HGlarsen med Yabadoo -> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest:
->Kat I
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation: Ved ikk. Damn, de var svære! Jeg gad altså ikke mere til sidst, desværre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Bah. Her har man brugt 1000 år, på at svare på de latterlige spørgsmål, og så svarer I alle bare halvt- SKAM JER! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nominerede & Stemmer |
|
|
Husk på, nominerede og stemmer IKKE er det samme. - Dem I vil nominere, skal I skrive i dette indlæg! - Dem I vil stemme på, skal I vente med for der kommer et nyt indlæg om det. Stemmerne er dem som skal sendes pr. mail - ikke de nominerede! Dem som allerede har sendt pr mail vil selvfølgelig blive talt med nu, men I bedes sætte de nominerede herind  Dernæst, I må gerne skrive navnene på den ÉNE hest I vil stemme på under hver kategori  - At skrive alle araberne tæller ikke. I skal vælge én enkelt  Og gerne med navnet på hesten/ponyen og ejeren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
30-12-2005 12:34 |
|
1. Årets positive Junior
2. Årets bedste debattør Rollo,
mantuz & chellzen
HGlarsen
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt *æblet*
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony Sandra(beauty star)
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I
->Kat II
-> Kat III TEC--ZEN´s Teckla
15. Årets føl / plag
sandra(beauty star)´s kashmir star
6. Årets springrytter4. Årets sjoveste Junior
Fra Hennie & Rozita Here i am this is me - Here i am just me and you to night we'll make our dreams come true <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine svar.. |
|
|
2. Årets bedste debattør *Æblet* 3. Årets bedste fotograf Simi
6. Årets springrytter
-> For Kat II HGlarsen (Yabadoo)
8. Årets western rytter Naracha (hun rider lidt western tror jeg? ) 9. Årets islandske rytter Trøller
12. Årets hingst
->Hest Wareno (Richelieu Arabians)
-> Kat I Moonhaze Silver Spiral (eller hvad den nu hedder ) (HGlarsen)
-> Kat II Yabadoo (Hglarsen) ^Det var så lige mine 'nomineringer'  Det var godt nok svært at finde ud af, hvad man skulle svare  Så det blev ikke til så mange..
Ditte Uncas og Pablo <3 Savner Mickey :S Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm) 'Skriv og hør nærmere'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
30-12-2005 12:36 |
|
UPS har lavet kuks i det
2. Årets bedste debattør Rollo, 4. Årets sjoveste Junior
mantuz & chellzen 6. Årets springrytter
HGlarsen
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt *æblet*
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony Sandra(beauty star)
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I
->Kat II
-> Kat III TEC--ZEN´s Teckla
15. Årets føl / plag
sandra(beauty star)´s kashmir star så dan
Fra Hennie & Rozita Here i am this is me - Here i am just me and you to night we'll make our dreams come true <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Håber.. |
|
|
Jeg håber at det er ok, at det kun er nogen af dem der kommer nu, resten kommer senere 1. Årets positive Junior
*Æblet* - Syntes at hun virker rigtig positiv i det hele taget 
3. Årets bedste fotograf Simi - Hun tager rigtig gode billeder.
-> For Hest Line_Calano - Er helt vild med Calano Aj, det er jo ikke grund nok. Syntes at hun rider rigtig pænt og tager sin springning seriøst.
-> For Kat II *Gajolen* - Hun virker meget seriøs med sin springning.
7. Årets dressurrytter
-> For Hest Baronen - Er hun overhovedet her mere? Hun virker seriøs med sin ridning. -> For Kat I Karoo - Jacob er bare så skøn, er helt skudt i ham Jeg syntes at Karoo gør det rigtig godt.
9. Årets islandske rytter Trøller? - Dejlig islænder. 10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt *Æblet* - Hun er ret aktiv, og skriver for det meste nogle gode indlæg.
Mvh. Line Queen og Darling <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Kategorierne er 1. Årets positive Junior2. Årets bedste debattør *Æblet*
Simi
4. Årets sjoveste Junior Natasha
5. Årets bedste indlæg
6. Årets springrytter
-> For Hest
-> For Kat. I
-> For Kat II HGlarsen
-> For Kat III
7. Årets dressurrytter
-> For Hest
-> For Kat I
-> For Kat II
-> For Kat III
8. Årets western rytter
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
12. Årets hingst
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I Beauty Star - Sandra(Beauty Star)
->Kat II Rozita - rozita & hennie
-> Kat III Futte - Sandra(Beauty Star)
14. Årets vallak
-> Hest Viktor - ~Malene & Viktor~
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest Sunshine - Sandra(Beauty Star)
-> Kat I Kashmir Star - Sandra(Beauty Star)
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation *Æblet* Ja der komemr måske flere  3. Årets bedste fotograf
Kh. Sine-Piien Hende Med De Faltalastiske Hypper P.s. Teckla's fortid søges hvis du kender hende så skriv en privatbesked til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stavefejl.. |
|
|
Hovsa.. Der skulle stå Natacha ved årets westernrytter..
Ditte Uncas og Pablo <3 Savner Mickey :S Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm) 'Skriv og hør nærmere'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
30-12-2005 12:41 |
|
1. Årets positive Junior Carina og Catja (de er begge lige positive ) 2. Årets bedste debattør *æblet* 3. Årets bedste fotograf simi 4. Årets sjoveste Junior Theis  5. Årets bedste indlæg ? 6. Årets springrytter
-> For Hest
-> For Kat. I Line/Olaa - Viola -> For Kat II HGlarsen - Yabadoo -> For Kat III Line/Olaa - Dixi
7. Årets dressurrytter
-> For Hest
-> For Kat I Karoo - Jakob Klaphat -> For Kat II
-> For Kat III Tec-zen - Teckla 8. Årets western rytter Natacha  9. Årets islandske rytter Trøller 10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt Line/Olaa  11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony ?
12. Årets hingst
->Hest Richelau Arabiens - Wareno Ox -> Kat I HGlarsen - Curly (Moonhaze Silver Spiral)  -> Kat II HGlarsen - Yabadoo -> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest Beritt - Farinelli ->Kat I Line/Olaa - Viola
->Kat II Rozita & Hennie - Rozita
-> Kat III Tec-zen - Teckla
14. Årets vallak
-> Hest Theis - Theis  -> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
3. Årets bedste fotograf Simi KUKS I DET 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine nominerede |
|
|
1. Årets positive Junior Æblet, hun kommer ofte med gode svar og selvom det måske er imod de andres svar kan hun stadig skrive det på en pæn måde.
2. Årets bedste debattør Natacha, altid klar med et svar og ofte er ganske fornuftigt et.
3. Årets bedste fotograf Simi
4. Årets sjoveste Junior Natacha, synes hun har en vild humor
5. Årets bedste indlæg Der er vel mange
6. Årets springrytter
-> For Hest` Line_Calano
-> For Kat. I ?
-> For Kat II Yabadoo - er han ikke kat. 2!?
-> For Kat III
7. Årets dressurrytter
-> For Hest [Baronen]
-> For Kat I Karoo
-> For Kat II
-> For Kat III
8. Årets western rytter
9. Årets islandske rytter Sisse&Røde
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt Alle !
12. Årets hingst
->Hest Croslee, ejet af Zippeline (LS'er hest!)
-> Kat I
-> Kat II Yabadoo
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest Sexy Rose, ejet af Selma
->Kat I
->Kat II Chanell, ejet af Mantuz & Chellzen
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest Major, ejet af Stina
-> Kat I Trausti, ejet af Trøller
-> Kat II
-> Kat III Ludo, ejet af Theis
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg svarer :] |
|
|
1. Årets positive Junior Æblet.
2. Årets bedste debattør Line Larsen
3. Årets bedste fotograf Simi.
4. Årets sjoveste Junior Natacha. 5. Årets bedste indlæg ?
6. Årets springrytter
-> For Hest Årh hvad er det nu hun hedderå. Hende der med Calano, der vandt konkurrencen med bedste springteknik. Navnet er altså forsvundet.
-> For Kat. I ?
-> For Kat II Det må være HgLarsen. -> For Kat III ?
7. Årets dressurrytter
-> For Hest [Baronen]
-> For Kat I Lise med hendes ponser. Er det ikke det hun hedder hende med Amadeus ?
-> For Kat II ? -> For Kat III ?
8. Årets western rytter Natacha.
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt Æblet
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony Æblet
12. Årets hingst
->Hest ?
-> Kat I ? -> Kat II Yabadoo
-> Kat III ?
13. Årets hoppe
->Hest ?
->Kat I Shirley
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar |
*æblet* |
30-12-2005 12:57 |
|
Kategorierne er 1. Årets positive Junior Chela 2. Årets bedste debattør Karen(isabel) 3. Årets bedste fotograf Simi 4. Årets sjoveste Junior Natacha 5. Årets bedste indlæg ? 6. Årets springrytter
-> For Hest ? -> For Kat. I Gajolen -> For Kat II Yabadoo -> For Kat III -? 7. Årets dressurrytter
-> For Hest Chela -> For Kat I Klaphat -> For Kat II -? -> For Kat III -? 8. Årets western rytter Natacha 9. Årets islandske rytter Trøller 10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt Chela 11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony Line Larsen
12. Årets hingst
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation ?
Kh. Susy - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skla man... |
*æblet* |
30-12-2005 13:08 |
|
Hvis man skal skrive hvorfor man stemmer på de personer, så tror jeg ikke helt det holder, jeg glemte det nemlig også selv 
Kh. Susy - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
30-12-2005 13:09 |
|
Hov, glemte også at begrunde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra(Beauty Star) |
*æblet* |
30-12-2005 13:10 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
30-12-2005 13:12 |
|
Ævle (  ): Jeg tror de overlever? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra(Beauty Star) |
*æblet* |
30-12-2005 13:13 |
|
Sandra(Beauty Star): Ja ikk  - Det tror jeg også de gør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kategorierne er |
|
|
Kategorierne er 1. Årets positive Junior Positive..? Hmm
2. Årets bedste debattør Line Larsen/Daniel
3. Årets bedste fotograf Ingen ringere end: Simi!
4. Årets sjoveste Junior Sjov sjov?
5. Årets bedste indlæg Dem har der sQ været så mange af! 
6. Årets springrytter
-> For Hest
-> For Kat. I
-> For Kat II Skal jeg være dum at svare? HGlarsen og Yabadoo
-> For Kat III
7. Årets dressurrytter
-> For Hest
-> For Kat I
-> For Kat II
-> For Kat III
8. Årets western rytter Hvem rider western her? VÆR AKTIV i såfald! 
9. Årets islandske rytter -Timon-
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt Tjah.. det er ikke kun én person der har gjort indsats i det, hvia man sprøger mig! 
12. Årets hingst
->Hest
-> Kat I Moonhaze Silver Spiral - HGlarsen
-> Kat II
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation Åh.. det må være min! Hvad? Ikke sig selv? Nåh... :/ Jeg glor ikke i enhvers præsentation! 
C O C K T A i L Cocktail vil altid være i mit hjerte Fregna, det bedste der er sket<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| awards |
~Malene & Viktor~ |
30-12-2005 13:29 |
|
1. Årets positive Junior *Æblet* 2. Årets bedste debattør Rollo 3. Årets bedste fotograf Sisse med Røde 4. Årets sjoveste Junior Natasha 5. Årets bedste indlæg
6. Årets springrytter -> For Hest
-> For Kat. I
-> For Kat II HGlarsen -> For Kat III
7. Årets dressurrytter
-> For Hest
-> For Kat I
-> For Kat II
-> For Kat III
8. Årets western rytter
9. Årets islandske rytter Trøller 10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
12. Årets hingst
->Hest
-> Kat I
-> Kat II yabadoo -> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I
->Kat II
-> Kat III Teckla-Tec--zen 14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation
Hilsen Malene & Viktor. Min "dejlige" hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjfdhjdfjhdh |
|
|
Årest dressurrytter: Jannie med Magic bonnie (kat 1) Årets hoppe: Magic Bonnie Årets vallak: Bozze
By the way: Jeg er ikk diskriminerende - haha, YOU SUCK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stemmer |
mantuz & chellzen |
30-12-2005 13:47 |
|
1. Årets positive Junior Rozita & hennie
4. Årets sjoveste Junior Rozita & hennie - Hvis man ikke må stemme på den samme to gange så stemmer jeq på - Sasma
5. Årets bedste indlæg Æblet
6. Årets springrytter
-> For Hest - Chela
-> For Kat. I - Sandra (Beauty Star)
-> For Kat II - love-naicon
7. Årets dressurrytter
-> For Hest - chela
-> For Kat II - Tinne-Pigen
9. Årets islandske rytter Sisse&Røde - altså vis røde er en islænder ?
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt Olaa , odin , Rozita & hennie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihi.. |
*Catja(Boy, Epona & Star)* |
30-12-2005 14:23 |
|
1. Årets positive Junior - Carina(Dunja,Boy,Star) Det er altså ikke fordi hun er min søster(det er hun ja) men når hun skriver så synes jeg altid hun skriver det pænt.
2. Årets bedste debattør - *Æblet* 3. Årets bedste fotograf - Simi.
4. Årets sjoveste Junior -
5. Årets bedste indlæg - ??
12. Årets hingst
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation
6. Årets springrytter
-> For Hest - Line_calano -> For Kat. I - HGlarsen -> For Kat II - -> For Kat III - 7. Årets dressurrytter
-> For Hest - -> For Kat I - -> For Kat II -> For Kat III 8. Årets western rytter
9. Årets islandske rytter - Sisse med røde
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony - Baronen
~Team Jessen~ :D Boy, Epona & Star  ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
|
|
Kategorierne er 1. Årets positive Junior -Frederikke(Aladin), fordi hun altid svarer så pænt.
2. Årets bedste debattør -Line_Calano, fordi hun altid begrunder det hun skriver
-LovePheobe
-> For Kat. I -HGlarsen
-> For Kat II -Linette med Lady -> For Kat III
7. Årets dressurrytter
-> For Hest -Baronen -> For Kat I -Lisa med Amadeus
-> For Kat II Henry med dressurponyerne (Ronja) -> For Kat III
8. Årets western rytter
9. Årets islandske rytter -Sisse(Røde)
-Sandra(Beuty Star)
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony -Baronen
12. Årets hingst
->Hest -Wareno
-> Kat I -Curly
-> Kat II Yabadoo -> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I -Epona (Catja,Star,Boy&Epona)
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I -Amadeus
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II Sandra(Beuty Star)s Kashmir Star
-> Kat III
16. Årets præsentation 10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt5. Årets bedste indlæg
6. Årets springrytter
-> For Hest -Stald Egeskov4. Årets sjoveste Junior3. Årets bedste fotograf -Odin
Mange hilsner fra Carina ~Team Jessen~ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Stella Nova |
30-12-2005 15:07 |
|
3. Årets bedste fotograf Simi 6. Årets springrytter
-> For Hest
-> For Kat. I
-> For Kat II HGlarsen
-> For Kat III
9. Årets islandske rytter Trøller 11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony Lisa med hendes ponzer
12. Årets hingst
->Hest Wareno
-> Kat I Curly
-> Kat II Yabadoo
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I Bakkegården´s Beauty Star
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I
-> Kat II Trøller
-> Kat III
♡ Stella Nova ♡ ... Line & Stella vinker pænt farvel .. .♡SoSToTeLoLLoLa♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Ja nu har jeg jo ikke været så skide aktiv, men nu prøver jeg. Med dem jeg kan huske.  1. Årets positive Junior *æblet* - Synes sgu hun er frisk. En rigtig "peacemaker" 
2. Årets bedste debattør *Æblet* - Igen ja. Hun har altid noget fornuftigt at bidrage med.
3. Årets bedste fotograf Simi - Kan ikke lige huske andre..
6. Årets springrytter HgLarsen - Selvom jeg ikke er så aktiv har jeg ikke oplevet andre hvor jeg kunne følge ligeså godt med i diverse stævner osv. Hun har godt nok travlt.  Har ikke styr på hvilke kategorier disse to's ponyer er, men *Gajolen* synes jeg også fortjener en nominering. Har lige læst hendes sidste indlæg. Med bla at gå fra tre-rings bid til "alm" Skide godt!
7. Årets dressurrytter
-> For Hest Baronen?
-> For Kat II Henry og dressurponyerne? - Synes hun gør det skide godt.
8. Årets western rytter Natacha - Den eneste junior jeg har set i western "outfit"
9. Årets islandske rytter Sisseogrøde.
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt *Æblet* 12. Årets hingst
-> Kat I HGLarsen med Curly
13. Årets hoppe
->Kat II TineM 's Tulle - I think I'm in love..
`Hvis du intet valg har, så lad være med at lave saftevand´ Efter nytår og afsluttet ponyår, søges part i nærheden af Helsingør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ? tegn |
Vildrose |
30-12-2005 15:38 |
|
1. Årets positive Junior Chela.
2. Årets bedste debattør Karen (Isabella)
3. Årets bedste fotograf Ingen tvivl, Simi
4. Årets sjoveste Junior Olaa.
5. Årets bedste indlæg ?
6. Årets springrytter -> For Hest Line_Calano
-> For Kat. I HGlarsen
-> For Kat II
-> For Kat III
7. Årets dressurrytter
-> For Hest Baronen -> For Kat I Chela -> For Kat II
-> For Kat III
8. Årets western rytter Natacha
9. Årets islandske rytter Sisse&Røde
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt ODIN!
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony Baronen 12. Årets hingst
->Hest Warano (en hest?) -> Kat I
-> Kat II Yabadoo
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
30-12-2005 15:44 |
|
Catja: Ehm  Årets islandske rytter? Jeg har en fuldblods blanding, og har aldrig redet islænder før  Men okay  hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra: |
*Catja(Boy, Epona & Star)* |
30-12-2005 16:01 |
|
Forstår ikke helt. Jeg har skrevet Sisse med røde, i islandske rytter. 
~Team Jessen~ :D Boy, Epona & Star  ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra... |
|
|
Tror det er mig du mener ? Men det er fordi der er gået helt kludder i det jeg har skrevet, jeg har ikke selv trykket noget så det er kommet til at stå så underligt Ved ik lige hvad der er gået galt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig |
<3 Jolly 4-ever !!<3 |
30-12-2005 16:06 |
|
1. Årets positive Junior *Æblet* 2. Årets bedste debattør *æblet* igen! 3. Årets bedste fotograf simi 4. Årets sjoveste Junior Theis  5. Årets bedste indlæg ? 6. Årets springrytter
-> For Hest
-> For Kat. I ??? -> For Kat II HGlarsen - Yabadoo -> For Kat III (mig! ej, øv,man må ik stemme på sog selv! hmm!)Line/Olaa - Dixi
7. Årets dressurrytter
-> For Hest
-> For Kat I Karoo - Jakob Klaphat -> For Kat II
-> For Kat III Tec-zen - Teckla 8. Årets western rytter Natacha  9. Årets islandske rytter Trøller 10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt Line/Olaa  11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony ?
12. Årets hingst
->Hest Richelau Arabiens - Wareno Ox -> Kat I HGlarsen - Curly (Moonhaze Silver Spiral)  -> Kat II HGlarsen - Yabadoo -> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest Beritt - Farinelli ->Kat I Line/Olaa - Viola
->Kat II Rozita & Hennie - Rozita
-> Kat III Tec-zen - Teckla
14. Årets vallak
-> Hest Theis - Theis  -> Kat I
-> Kat II
-> Kat III MIN <3 hmm igen øv 
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation ???
:-D Rigtige ryttere rider Connemara  Hesten er bare venlig at lade rytteren komme :Pover et spring først 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kategorier |
|
|
Jeg tror ikke vi helt vil have 20 i hver kategori alligevel. - Jeg tror vi gør sådan at jeg laver stemme indlægget engang omkring midnat når jeg har talt de tilmeldte op. Kom nu med nogle flere - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo.. |
*æblet* |
30-12-2005 16:09 |
|
Ok.. Gør det noget at der er nogle der ikke har skrevet "kommentar" (bla. mig  ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøver lige igen.. |
|
|
Da der er gået noget galt i det andet  1. Årets positive Junior -Frederikke(Aladin), fordi hun altid svarer så pænt.
2. Årets bedste debattør -Line_Calano, fordi hun altid begrunder det hun skriver 3. Årets bedste fotograf -Odin 4. Årets sjoveste Junior -LovePhoebe
5. Årets bedste indlæg ...? 6. Årets springrytter
-> For Kat. I -HGlarsen
-> For Kat II -Linette med Lady -> For Kat III
7. Årets dressurrytter
-> For Hest -Baronen -> For Kat I -Lisa med Amadeus
-> For Kat II Henry med dressurponyerne (Ronja) -> For Kat III
8. Årets western rytter
9. Årets islandske rytter -Sisse(Røde) 10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt -Sandra(Beauty Star)
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony -Baronen
12. Årets hingst
->Hest -Wareno
-> Kat I -Curly
-> Kat II Yabadoo -> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I -Epona (Catja,Star,Boy&Epona)
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I -Amadeus
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II Sandra(Beuty Star)s Kashmir Star
-> Kat III
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommentarer |
|
|
Æblet, er da lidt skuffet Men nej gør ikke noget Ville jo bare være rart at få en begrundelse på - men skidt pyt. - Gør det vel nemmere med at ingen føler sig trådt og fusserne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo.. |
*æblet* |
30-12-2005 16:19 |
|
Det forstå jeg godt, så bare først lige før at man skulle beskrive begrundelse .. Men hvis jeg skriver hele listen igen med begrundelser, kommer i så ikke til at tælle "2" gange ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Lykkelige |
30-12-2005 16:30 |
|
6. Årets springrytter
-> For Hest katrine med laffebabZ
-> For Kat. I Julie /loe-naicon -> For Kat II Julie/love-naicon -> For Kat III ??
Flying Duchess Nik&Jay- altid(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
4. Årets sjoveste Junior ¤ Lykkelige 6. Årets springrytter
-> For Kat. I ¤ Lykkelige 7. Årets dressurrytter -> For Kat I Jannie (Magic Bonnie)
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony Nadja (Banks Limerick)
Katrine & Latent Lafaette <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
30-12-2005 16:34 |
|
Arrgh! Catja: Undskyld  Carina: Jo, det var dig jeg mente  Heh.. jeg syntes også nok der var noget galt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æblet... |
|
|
Nej du behøves ikke skrive dem med - har de færreste gjort, og jo - så ville jeg nok komme til at tælle dobbelt - men så omvendt, skriver jo ikke personerne på for hver gang de er nævnt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej hej |
Kristina! |
30-12-2005 17:06 |
|
1. Årets positive Junior - Trøller
4. Årets sjoveste Junior - Natacha
9. Årets islandske rytter - -Tímon-
| Kristina | - Enhver ægte nordbo rider på islandsk turbo - F & G
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
4. Årets sjoveste Junior Lykkelige
6. Årets springrytter
-> For Kat. I Julia/ Lykkelige
13. Årets hoppe
->Kat I Flying Duchess
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjoooehh... |
Hopzen <33 |
30-12-2005 17:33 |
|
2. Årets bedste debattør = *æblet* hvorfor ved jeg egentlig ikke... jeg syns bare hun siger/skriver nogle gode og fornuftige ting! og er ed i mange debatter? 6. Årets springrytter: -> For Kat II = klart Amigo - pernille (hedder hun ikke det hende der rider den? ) fordi jeg er helt skudt i den smukke charmerende pony, og så ser det rigtig godt ud når hun viser billeder! 7. Årets dressurrytter: -> For Hest= Baronen. sys ikke der har været så mange billeder af heste i dressur, men syns baronen! -> For II pony= henry med dressurponyerne (er det ikke det hun hedder??) 9. Årets islandske rytter= Trøller... fordi hun er den eneste rigtig jeg kan huske!og fordi jeg syns... 
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony = må jo os være Amigo... pga. hende indlæg med hendes år!
12. Årets hingst: ->Hest = wareno Det var dem... der kommer måske flere hvis jeg lan komme i tanke om flere??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja! Ja! Ja! |
Team Møllen <,3 |
30-12-2005 17:44 |
|
1. Årets positive Junior - *Æblet*
2. Årets bedste debattør - *Æblet*
3. Årets bedste fotograf - Simi
4. Årets sjoveste Junior - Theis
5. Årets bedste indlæg - Hennie & Rozita
6. Årets springrytter
-> For Hest
-> For Kat. I
-> For Kat II - HGlarsen m. Yabadoo
-> For Kat III
7. Årets dressurrytter
-> For Hest - [Baronen] m. Baronen 
-> For Kat I - Karoo m. Klaphat
-> For Kat II
-> For Kat III
8. Årets western rytter - Natacha
9. Årets islandske rytter - Trøller
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt - *Æblet* & Sandra Med BeautyStar
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony - Sandra Med BeautyStar
12. Årets hingst
->Hest - Theis m. Theis
-> Kat I - HGlarsen m. Curly
-> Kat II - HGlarsen m. Yabadoo
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I - Sandra m. BeautyStar
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest - Zoltan m. Zoltan
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III - Sandra m. Bakkegårdens Kashmir
16. Årets præsentation - Sandra Med BeautyStar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nomineringer |
Jolly Jumper |
30-12-2005 17:57 |
|
Årets positive junior : Jolly 4-ever Årets bedste debattør: Chela Årets bedste fotograf: Simi Årets sjoveste junior: Natascha Årets islandske hest : Trøller... helt klart...
- Jolly Jumper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sejt!! |
Malthe |
30-12-2005 18:18 |
|
Sejt at fremhæve nogle JHN'er blandt andre Det bliver sjovt - nåh. Håber at man må stemme på bannede, for det gør jeg vist fortrinsvist?  1. Årets positive Junior - Theis; hun har altid et godt og velformuleret svar Bruger 'god og sober tone', haha.
2. Årets bedste debattør - Theis igen; hun kan altid sætte gang i en debat!
3. Årets bedste fotograf - Theis; jeg kan ikke få nok af hendes sjove billedserier. Man glemmer aldrig BarbieHesten og co.
4. Årets sjoveste Junior - Det må være Hamlet! Hun er sgu en sjov piige, altid hyggelige svar.
5. Årets bedste indlæg - Mit bedste bud er Karen(Isabella)'s MØGMODERATORERE, eller hvad det hed, men det er jo beklageligvis blevet slettet 
6. Årets springrytter - ?
7. Årets dressurrytter - ?
8. Årets western rytter - Natacha / Vegetacha; fordi hun rider den eneste hest jeg har set herinde, med en westernsadel. Heh.
9. Årets islandske rytter - Sisse&Røde; lækker hest, lækkert hår 
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt - Det må så absolut være Hamlet! Hun har altid gode og sjove kommentarer og er altid hyggelig 
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony - Theis; Tossen har vist lært en masse i år. Jeg synes det er utroligt hvad den krikke kan 
12. Årets hingst - ?
13. Årets hoppe - ?
14. Årets vallak - Kommer her:
-> Hest: Silver (Hamlet's)
-> Kat I: ?
-> Kat II: Misha (Zazs')
-> Kat III: ?
15. Årets føl / plag - ?
16. Årets præsentation - Hamlet's helt klart - pæn, sigende og enkel. Uden at have for meget tekst som ikke en sjæl interesserer sig for - f.eks. med alle de heste man har redet, gab en smøre der kan blive ud af det. Og at man gider 
Det var vist det. Haha. Med venlig Hilsen MaltheogVerlis - som desværre ikke må stemme på sig selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SMsmsms... |
|
|
1. Årets positive Junior -*Æblet*
2. Årets bedste debattør -Theis
3. Årets bedste fotograf -Simi
-Theis
6. Årets springrytter
-> For Hest -Maeh
-> For Kat. I -HGlarsen
-> For Kat II -
-> For Kat III
7. Årets dressurrytter
-> For Hest -Stella (Maria og Neilons)
-> For Kat I -Lisa med hendes ponzer
-> For Kat II -Olaa (Dixie)
-> For Kat III
8. Årets western rytter -
9. Årets islandske rytter -Trøller
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt -*Æblet*
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony -*Catja (Boy, Epona & Star)* (med Boy)
12. Årets hingst
->Hest -Wareno OX (Richelieu Arabians/Juliette)
-> Kat I - Yabadoo (HGlarsen)
-> Kat II
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest -Belinda (Duke)
->Kat I -Beauty Star (Sandra og Beauty Star)
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest -Theis (Theis)
-> Kat I -Trausti (Trøller)
-> Kat II
-> Kat III -Ludo (Theis)
15. Årets føl / plag
->Hest -Shaklan Ibn Saskatoon (Richelieu Arabians/Juliette)
-> Kat I -Punto (Duke) -> Kat II -Bakkegården's Sunshine (Sandra Beauty Star)
-> Kat III
16. Årets præsentation -Rollo  SÅ kan jeg ikke mere  5. Årets bedste indlæg4. Årets sjoveste Junior -Duke
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kefjbkjnbdkjscn |
|
|
1. Årets positive Junior må jeg sige er *Æblet* 2. Årets bedste debattør osse *Æblet* 3. Årets bedste fotograf Teamskovfryd 4. Årets sjoveste Junior Rollo 5. Årets bedste indlæg
9. Årets islandske rytter Trøller 10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt *Æblet* 11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony *Æblet* med Shirly
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sne over alt |
|
|
1. Årets positive Junior æblet, hun virker altid så positiv i alle indlæg.. også sendte hun en nytårshilsen.. hihi  2. Årets bedste debattør Theis, hun har altid et godt svar på det hele, og for alid styr på debatterne når det er ved a ryge helt a vejen. 3. Årets bedste fotograf øh,? det ved jeg egentlig ik. 4. Årets sjoveste Junior den var svær... hmm, æblet, fordi hun li pludselig sende en nytårshildsen.. kender hende egentlig ikke.. hehe  (forresten tak) 5. Årets bedste indlæg ? 6. Årets springrytter
-> For Hest
-> For Kat. I : *gajolen* (fordi jeg sys pernille springer helt fantastisk)
-> For Kat II *gajolen*(fordi jeg sys pernille springer helt fantastisk)
-> For Kat III ?
7. Årets dressurrytter
-> For Hest
-> For Kat I : Karoo. (fordi jeg sys hun rider pænt, og det ser fornuftigt ud)
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt Jeg må jo nok si at det er Rollo.. hun er sq altid positiv når det hele falder ned...  11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony hmm... sad li og kiggede det der, før og efter indlæg. sys det er Lisa med hendes ponzer sys virkelig man kan se en fremgang.. 13. Årets hoppe
->Kat I - Fiona, hun var jo en dejlig pony.
14. Årets vallak
-> Kat I : Elvis (sys bare det er den smukkeste og dejligeste pony)
-> Kat II :Yabadoo (han er jo bare for smuk)
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på" "det er ikke kun rytteren, der ska holde hoved koldt. det er lige så vigtigt for hesten at bevare roen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
30-12-2005 22:30 |
|
Team Møllen <3: Kashmir blir 1'er  Heh..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muahahaha |
|
|
Kategorierne er 1. Årets positive Junior HGlarsen
2. Årets bedste debattør Line Larsen
Whatever
5. Årets bedste indlæg alt med jul  6. Årets springrytter
-> For Hest
-> For Kat. I
-> For Kat II
-> For Kat III
7. Årets dressurrytter
-> For Hest
-> For Kat I
-> For Kat II
-> For Kat III
8. Årets western rytter
9. Årets islandske rytter
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt Æblet . Selvom det stank mig langt ud af halsen da hun skrev det der indlæg ? 
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony Lisa med hendes ponzer 12. Årets hingst
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
13. Årets hoppe
->Hest
->Kat I
->Kat II
-> Kat III
14. Årets vallak
-> Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
15. Årets føl / plag
->Hest
-> Kat I
-> Kat II
-> Kat III
16. Årets præsentation 4. Årets sjoveste Junior3. Årets bedste fotograf Den med kattene (Simi ? :S )
Bro Bro Brille ..
vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum... |
*Gajolen* |
30-12-2005 22:48 |
|
Kategorierne er 1. Årets positive Junior Natacha - hun er glad, frisk og har humor!
2. Årets bedste debattør Line_calano begrunder sine meninger
3. Årets bedste fotograf Christine - Hun har taget fremragende billeder af Gajolen (mig) til hest
4. Årets sjoveste Junior Natacha
5. Årets bedste indlæg ?
6. Årets springrytter
-> For Hest Line_calano
-> For Kat. I Hugohug og kurnikov
-> For Kat II
-> For Kat III ?
7. Årets dressurrytter
-> For Hest Jokerelvis - hun er har selv redet sin hest op.
-> For Kat I Jannie (magic bonnie) hun rider simpelthen så pænt!
-> For Kat II Louise Mølby - hvis hun stadig er herinde
-> For Kat III ?
8. Årets western rytter ?
9. Årets islandske rytter ?
10. Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt Æble
11. Årets bedste fremgang - den der er kommet længst med sin hest/pony Jokerlelvis
12. Årets hingst
->Hest ?
-> Kat I Moonhaze
-> Kat II Yabadoo
-> Kat III ?
13. Årets hoppe
->Hest Miss trust me tot ->Kat I ? ->Kat II ? -> Kat III Adamsens Bella
14. Årets vallak
-> Hest Joker
-> Kat I Monte Carlo
-> Kat II Adamsens Morgan
-> Kat III ?
15. Årets føl / plag ->Hest ?
-> Kat I ?
-> Kat II ?
-> Kat III ?
16. Årets præsentation ?
KØS *Gajolen* - Man er jo SRINGRYTTER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
30-12-2005 23:14 |
|
1. Årets positive Junior - *Æblet* - Sille 2. Årets bedste debattør - mmm' Karen. 3. Årets bedste fotograf - Simi. 4. Årets sjoveste Junior - Line Larsen - Ved ikke hvorfor, synes bare hun er her lig.  5. Årets bedste indlæg - ? 
Mvh. Lea . *søger intet ~ men har he||er ik alt* -|Zig-Zag|-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mine Skønheder ... ! |
mantuz & chellzen |
31-12-2005 00:11 |
|
orrrh Rollo .. sider her og venter og venter heeh . På at den aftemmning skaal komme
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mantuz... |
|
|
Og jeg sidder og kæmper med at finde alle link'sne  Ska linke til hver enkelte person + hest, så er snart færdig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AFSLUTTET |
|
|
Så er tilmelding afsluttet, og vi går nu over til at stemme - de nominerede i hver kategori kan findes her; JHN Awards - Afstemning ! Der skal IKKE stemmes i dette indlæg, ej heller kan der tilmeldes flere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kåringer |
kurnikov |
01-01-2006 14:04 |
|
Årets hoppe kat. 2: Stendyssens Sunbeam Årets vallak kat 1: Monte Carlo Årets hingst kat 2: Stendyssens Jappeloup Årets debattør: Ida Nathan / Hugohug Årets bedste fotograf: Charlotte Hansen / capri Årets positive junior: Christine Fuchs / Christine Årets bedste inlæg: Ida Nathans /Hugohugs om højdspring;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kurnikov |
|
|
Som du kan se i mit indlæg i tråden lige over; "AFSLUTTET" så er desværre for sent at melde flere til - du kan i stedet se indlægget JHN Awards - Afstemning! hvem der er nomineret, bl.a. er du Og der kan du så også se hvordan du stemmer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|