|
|
| Dårlig samvittighed over for jeres hest/pony? |
| Forfatter:  |
Bønne |
| Dato:  |
28-12-2005 23:59 |
|
Heey Ænder  Sidder lige og tænker på, om der egentlig er nogen som har det dårligt nogen gange over nogen de måske har været lidt bitter over en dag, hvor det faktisk har gået ud over jeres hest/pony ?  Det sker ik så tit ved mig, da jeg skifter nogenlunde side af mig selv, når jeg møder tøsen, så hun ik får et dårligt indblik af mig, så kan det jo smitte af på hende, så hun er usikker på mig, når vi arbejder ?  Andre med same mening ?
<3 Mange hilsner Bønne <3 Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Der findes ingen bedre race.....vel? 100 % Boline <3 kontakt mig endelig, hvis vi skal snakke om shetlandsponyer !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
29-12-2005 00:01 |
|
har ikke dårlig samvittighed!  hvis jeg har en lidt uheldig/dårlig dag lar jeg det ikke går ud over hende... hvis jeg bliver sur på hende er det fordi hun har gjort noget hun bestemt ikke må, og så syns jeg det er helt i orden... men lar det ellers aldrig gå ud over hende uden hun har gjort noget! så nope.. ingen dårlig samvittighed her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hvis jeg har det sådan, undlader jeg oftest at arbejde med hestene. -Det ender bare galt. Meen, jeg er nu sjældent sur, når jeg er sammen med dem 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dårlig dag? |
~ - LovePhoebe - ~ |
29-12-2005 07:52 |
|
Hmm, hvis jeg er sur og kommer ud til hesten, bliver jeg oftest meget hurtigt glad igen, for man får lige snakket med hyppen og de andre i stalden også har jeg hurtigt glemt hvorfor jeg var sur  Men ja.. Jeg må desværre sige, at det nogengange går ud over hesten hvis jeg er sur 
M.v.h. ~ - LovePhoebe - ~ - Nu med Gizmo -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bumme lum |
|
|
Ja sker da igang imellem og for det vildt dårligt over det og forkæler den lille pru bagefter  Men er blevet bedre til ikk at komme til af afreagere på pru'en og udover det ville min nye heller aldrig finde sig i hvis jeg var sur 
Julie og Luna Vi kan hva vi vil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er |
|
|
da sket et par enkelte gange, at jeg har været sur, og så har stella heller ik gået godt og så er jeg sur på den, men ved jo i sidste ende det er mig. Selvølgelig kunne stella være stiv nogle gange, men ikke slet... Neilons dur det ik at blive sur på eller noget, så det er jeg som regel ikke.. Kun sket engang i løbet af tre måneder:s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 234324234 |
HGlarsen |
29-12-2005 11:27 |
|
Jeg tror ikke på, at en eneste herinde, ikke een dag har ladet sin vrede/sorg/bitterhed mærke på hesten.. Jeg tror ikke som sådan de banker løs på hesten, men tror ikke på, at hesten aldrig har fået et lidt hårdere spark hvis den er dum på en dårlig dag. Hvis man påstår det, så tror jeg man har et behov for at være lidt bedre end man er.  Jeg har da, (det er nu ikke sådan jeg ligefrem har banket hestene hihi..), men det har været et lidt hårdere spark hvis hesten er dum, og i den dur, og sefølli får man MEGET dårlig samvittighed - ellers må der være ngoet galt..
Pernille H. G. Larsen (Team AND) Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral (kanon springpony til salg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Ja, har nogen gange fået dårlig samvittighed, hvis Blackie bliver ved med at være dum (stikke af osv) så kan jeg godt finde på at sige nogen grimme ting til hende, og tage lidt hårdere fat, give nogen ekstra spark osv.. For mit temperament kan ikke holde til at krikken bliver ved med at lave de små julelege  .. 
Mvh. Mia-musen ~~Blackie~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Elsker-Yasser* |
Frk-Maria |
29-12-2005 11:39 |
|
Nogle gange hvor jeg er meget træt også ska ride. Kan jeg nemt blive sur. Men så stopper jeg op og tænker: Det ska ikke gå ud over Yasser. At jeg træt. Og så bliver jeg helt glad igen 
Mvh. Maria Med sin skat, Yasser. Jeg er stolt Dressur/Springrytter.
Yasser får mig til at leve!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 657567567 |
HGlarsen |
29-12-2005 12:47 |
|
Line Larsen: *GOINK* - stakkels pony men den lærte da af det  Endnu en sjov historie om Yabadoo: Jeg kom engang til at hamre hans boksdør i hovedt på ham (fordi han ikk forstår at man skal holde hoved inde når dørene lukkes), jeg fór sefølli ind til ham og nussede ham - tror du så ikk han lagde ørene helt tilbage og BED mig i skulderen ? HAH, han var simpelthen SÅ mega gal på mig fordi jeg tillod mig at lukke døren i hans hoved! -Han var fornærmet dagen efter også 
Pernille H. G. Larsen (Team AND) Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral (kanon springpony til salg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader overskrifter!!! |
Jolly Jumper |
29-12-2005 12:47 |
|
Har ikk dårlig samvittighed...  Det ville da være dumt at blive sur på hesten, fordi jeg f.eks. en dag bare er træt... det skal da ikk gå ud over ham..!!
- Jolly Jumper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
HGlarsen: Jep, men damn, jeg havde ondt af hende  Haha! Din pony er altså sej! En hest på min gård har gjort nået alla det samme: Charlotte (ejeren) stod og striglede ham. Pludselig gjorde han et eller andet (Kan ikke huske hvad) og så gav Charlotte ham eller sådan en på r*ven! Men DET syntes Cottier ikke var fair- og SLAM! Kode LIGE i øjet . Så måtte Charlotte komme til bymøde (Hun er fra enhedeslisten) med et blåt øje - du kan tro folk kiggede  Sådan gør han altid, hvis man mener det ikke var fair, så slår han igen. Men hvis han faktisk gør noget dumt, så tager han det til sig . Han er også sej!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertretertert |
HGlarsen |
29-12-2005 13:27 |
|
haha, hvor cool mega sejt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjoeh... |
|
|
Det sker da. Men så blir hesten forkælet lidt bagefter, når man finder ud af at det rent faktisk er en selv der er noget i vejen med!
Hilsen Sara og Dino Boy Citat: At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
30-12-2005 00:28 |
|
selvfølgelig er det da ikke sådan at hun har fået et lidt hårdere klap over en lidt mindre ting hun har gjort hvis jeg har haft en møg-elendig dag! men ved mig går det ikke ud over hesten, men mine ting der bliver kylet ud af dørene, ind i væggene osv... har et hidsigt temp. men kan godt styrer det foran hesten! har ikke et behov for at være "bedre" end jeg er! lar det bare ikke gå for vildt meget ud over hesten! men tingene !! -tro det eller ej! heh.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig |
<3 Jolly 4-ever !!<3 |
30-12-2005 00:39 |
|
om jeg kender det??? MON IKKE! min pony kan ikk finde ud af at han ikke skal nikke mig en skalde. min pony kan ikke finde ud af at han ikke skal løbe i skoven min pony kan ikke finde du af at den godt kan stå stille alligevel mens de andre heste bare står 2 meter væk fra den.. O.S.V!!! Fååk MAN! nogle gange har han sQ os bare fået et årtenligt hak i maven han har! fååk nogle gange har man bare lyst til at sægle ham!
:-D Rigtige ryttere rider Connemara  Hesten er bare venlig at lade rytteren komme :Pover et spring først 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <<< |
Vildrose |
30-12-2005 01:45 |
|
Har ikke dårlig samvittighed, bønnespire? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
Hvis jeg har haft en dårlig dag, plejer jeg at stille mig og nusse-snakke lidt med hestene om det  Det plejer at hjælpe lidt på det. Et trøstende mule-nul kan fjerne alverdens sorger  En sjov historie til HG og Line Larsen : Apropos når hesten slår hovedet, så kom min gamle hest konsekvent til at slå hovedet op i sin krybbe HVER dag Gud, hvor så det komisk ud. -Og tror I han tog sig af det? Den tykhovede krikke  Hans boksdør var heller ikke den bedste, så hver gang han kom til at slå hovedet ind i den, faldt den af  LOL! Iron-man 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Natacha: De bokse, er vidst (efter hestens synsvinkel)noget satan har opfundet! Hvorfor sker der egentlig så mange skader med hesten, i boksen? Det burde jo egentlig være hestens hvilested 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4564564565 |
HGlarsen |
30-12-2005 12:39 |
|
NATACHA: hihi, okay ;P de er altså ikke helt intelligente nogle af dem ;P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|