|
|
| Hjælp til en danmarksmester |
| Forfatter:  |
Kristine. ( Paw <3 ) |
| Dato:  |
28-12-2005 10:09 |
|
Hej ænder Jeg "leder" efter en danmarksmester. - Så jeg ville høre om der var nogle af jer der kender en pige som hedder Shanta, hun skulle bo i Sæby og hun skulle være Danmarksmester? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dino er dejlig |
|
|
Verdensmester i hvad?
Hilsen Sara og Dino Boy Citat: At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm!!! |
|
|
Kender ikke hende, men kan du ikke "nøjes" med mig? Jeg er Danmarksmester i mixkvadrille ... Arj, joke, men hvad skal du "bruge" hende til?
Når du ser et lille lys i mørket, så husk at det er håbet for Christinas liv. Derfor beder jeg jer alle: Tænd et lys i mørket for Christina! - og bed for at hun klarer sig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
28-12-2005 10:41 |
|
Nej, kender hende ikke. 
{ Lea } Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejza.. |
|
|
ja kender hende godt. du kan prøve at spørge mallan herinde med mister malthe. for hendes veninde købte shanta's pony. di kan prøve at spørge louise (mallan) om hun ved noget om hende, hvis du skal have fat i hende eller?
Hest købes: Over 6 år. Over 161 i stg. Helst renracet. Skal kunne LB dressur øvelser. Gerne redet højre. Skal være sta Jo mere man rider jo bedre rider man 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
Henry og dressurponyerne |
28-12-2005 16:05 |
|
ehm. Shanta er altså ikk danmarksmester .
Henry og Jannie Team vi synger dårligt og har farveløs humor med de billundske ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HMMM |
katharina |
29-12-2005 11:06 |
|
Shanta er ikke danmarksmester, som henry sir Sir ! Men 3'er Til NM
Nadja & Katharina Dranker & Psygopat 3-KantsTeamet med Nicolai fra MGP 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Nej, desværre. Selv om sæby ligger meget tæt på mig. Du kan da bare søge efter hendes navn på de gule sider/en telefonbog?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| shanta |
MissMarch |
29-12-2005 14:49 |
|
hun kommer fra sæby og går på frederikshavn gymnasium i 1.g, derfra ved jeg hvem hun er.. find hende på de gule sider? sorry er lidt nysgerrig hvad skal du bruge hende til? skriv en privat besked hvis du vil have hendes fulde navn der er til rådighed på frhavn gyms hjemmeside og som kun elever derfra kan komme ind og se..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| namename |
Cecilie (Jason) |
29-12-2005 16:30 |
|
Øhm, det burde nu ikke være så svært at finde Shantas navn, da hun jo sådan set har startet så mange stævner at man bare kan gå ind på infosport og finde det. Shanta Rye-Munkbak - Palermo (solgt) og Corrado S. Desuden er hun ikke danmarksmester 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lgnæebnq |
Ida (Bæklunds Lesley) |
29-12-2005 17:27 |
|
Hun hedder Shanta Rye Munkbak.. Men hun er ikke danmarksmester.. I år blev hun Disket i finalen fordi hun glemte at smide sin pisk.. Men det kan godt være hun har vundet DM før i tiden.. Hun blev for gammel til at ride pony i år mener jeg, for hun har i hvert fald solgt Palermo..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shanta Rye-Munkbak |
|
|
det er muligt hun ikke er danmarksmester, det ved jeg ikke. men hun har da point nok i år, ligger nr 4 på top 10. hun var placeret ved EM stævnet i Pratoni del Vivaro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke ponyrytter |
Team (B & P) |
30-12-2005 09:39 |
|
Hun er ikke ponyrytter mere efter 2005. Hun var med til Rosenparaden i år. Hun holdte tale. Jeg var med min veninde der også blev for gammel i år.
Ambitiøs dressur rytter (ride with your heart and feel the magic) Passer søges til pony vallak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak tak |
Kristine. ( Paw <3 ) |
30-12-2005 16:50 |
|
jeg skal ikke bruge hende til noget faktisk. Jeg skulle bare vide om hun "fandtes" for en af tøserne havde snakket med en dreng, som snakkede om at han havde et eller andet med hende, hvad? det aner jeg ikke. Men han har det med at være ret kæmp høj, så jeg skulle bare lige vide om hun nu også var rigtig. Så tak for svarene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig ogehej for mig |
<3 Jolly 4-ever !!<3 |
30-12-2005 18:08 |
|
mine vindiner er også far gammel i år Christiane - T-charly Astrid . Mister malthe men jeg kender hende ikk.. og forresten -hvor må det være surt at blive disket til DM fordi at man glemte at smide pisken
:-D Rigtige ryttere rider Connemara  Hesten er bare venlig at lade rytteren komme :Pover et spring først 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Team (B & P) |
|
|
Kan man læse talen fra paraden et sted? Hvordan havde hun gjort sig fortjent til at holde talen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| namename |
Cecilie (Jason) |
30-12-2005 19:57 |
|
Vinnie_M: Hun har redet på/og for landsholdet i mange år. Hun er utrolig dygtig, og har/havde nogen rigtig dejlige ponyer - vil sige at én af grundene til hun er blevet så dygtig er at hun har redet oppe ved vibsen (landstræneren) ligeså længe jeg kan huske. Så jeg synes klart hun har gjort sig fortjent til det "job", ved at have repræsenteret Danmark i mange år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|