|
|
| Er jeres hest iblandt? |
|
|
Hej overlevende ænder ( )
Jeg kedede mig lidt, så jeg kiggede lidt rundt på NforN, osv. Så faldt jeg lige over det her indlæg; jeg synes jeg kunne genkende nogle af hestene/ponyerne herinde fra. Bla. så jeg en som ligner Sandra (Beauty Star)'s pony. :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Billeder.. |
|
|
Ku du ikke ligge billederne ind til os der ikke har bruger derinde ?
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder,., |
|
|
Hmm kan kun se en lang hvid stribe.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Rozita & Hennie |
| Dato:  |
27-12-2005 13:00 |
|
:O kan ikk se det da jeg ikk har en bruger der inde? koster det at lave en bruger der indde?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rozata.. |
|
|
Ja jeg ville nemlig lige oprette en for at kigge. 5 kroner. De self ikke så meget..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Chela og Rozita & Hennie: Det gratis. Det koster 5 kr. at have betalingsstutteri. :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sasma.. |
|
|
Arh så prøver vi da bare lige igen :}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 657567 |
HGlarsen |
27-12-2005 13:06 |
|
Sig gerne til hvis det finder nogle af mine!
Pernille H. G. Larsen (Team AND) Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral (kanon springpony til salg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nforn.. |
|
|
Ku du gio et link til siden hvor det gratis at tilmelde sig ? For jeg kan ikke finde den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
 ^Er det ikke Henry og Dressurponyerne's? Eller Lisa og hendes ponzer's? HGLarsen: Det kan du lige bide spidst på jeg gør!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma.. |
|
|
Vi kan kun se hvide kasser. Eller jeg kan i hvert fald.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
27-12-2005 14:44 |
|
skriv også hvis du finder nogle af miine heste (rozita eller silver)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
27-12-2005 14:52 |
|
Jeg kan ikke se billederne, og linket virker ikke ved mig. øvøvøv.
{ Lea } Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhkhl,jkl |
|
|
kan heller ikke se billederne og linket virker heller ikke her 
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er shirley... |
*æblet* |
27-12-2005 15:28 |
|
Nogle søde, der vil sige til hvis shirley er der inde .. Det er fanme for frækt..
Kh. Susy - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 456454564 |
HGlarsen |
27-12-2005 18:01 |
|
Pernille H. G. Larsen (Team AND) Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral (kanon springpony til salg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder. |
|
|
Er der ikke en der kan gemme billederne på deres com og så sætte dem herind ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
nu er jeg igang med at oprette mihj. for jeg vil sgu gerne lie se det.. -Frækt  Hvem har den side ?
.Freja. Evt. Engel? .Elsker sin Amina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
Jeg har selv bruger, men jeg kan nu ikke se nogle billeder??? Kun et stort, hvidt område??? Jeg har da også set billeder af mange heste/ponyer, jeg kender, bl.a. Karoo's Jacob og min egen Flika... Lettere misfornøjet over at finde mit billede(r) der, uden JEG har givet tilladelse til det!!!
Når du ser et lille lys i mørket, så husk at det er håbet for Christinas liv. Derfor beder jeg jer alle: Tænd et lys i mørket for Christina! - og bed for at hun klarer sig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
Lille P |
27-12-2005 19:30 |
|
nogen der kan sige hvor man kan finde billederne henne ?
Kram fra Katter og den fantastiske P Bøj jer for den store Donna Leonora Hest købes: 6-9 år over 160 stg. Gode gangarter skal være redet i mindst LC dressur højst 32000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har oss lige oprettet en bruger |
|
|
har sku oss lige oprettet en bruger vil være sikker på der ikke er billeder af min pony...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klaphat |
Karoo |
27-12-2005 19:35 |
|
Helena: kan du huske hvor du har set mine billeder henne?
KAROO - RIDER ALDRIG UDEN KLAPHAT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis nogen ser |
|
|
nogle af mine må I meget gerne sige til  Juliette
Tre OX-araber hingste tilbyder bedækning i 2006. Se mere på www.Richelieu-arabians.dk 5 års OX-hoppe sælges ifolet. Show-, avls- og rideemne. Se vores HP under hopper, Cemaala.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
det er fandme ikke nemt at finde rundt på den side! hvor finder man billeder henne?
[Sandra Louise Elfort] Islænderrytter og heavymetal-tilhænger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Chela: Jo, selvf. 
Opd.: Jeg gemmer alle billeder og ligger herind, hvis jeg finder nogle som tuller igennem genkender-maskinen! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan ikke oprette :( |
|
|
argh.. Kan ikke oprette bruger derinde  Nogle der har oprettet bruger derinde for at kigge efter billeder, som jeg må låne brugernavn/kode (eller hvad man skal bruge) af? Min computer flipper helt ud når jeg prøver at oprette 
Ditte Uncas og Pablo <3 Savner Mickey :S Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm) 'Skriv og hør nærmere'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Hvis I vil have jeres hest "undersøgt" på NforN, så læg billeder ind her. Så er det meget nemmere for mig!
Lige to, som jeg synes er genkendt:  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ikke Wareno.. |
|
|
Ikke Wareno.. Han har en stregblis (eller hvad det nu hedder )
Ditte Uncas og Pablo <3 Savner Mickey :S Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm) 'Skriv og hør nærmere'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
27-12-2005 20:26 |
|
Vil du ikke ligge det billede ind du mener ligner Beauty??
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hovsa :) |
|
|
Sasma: Nårh Ja  Men sidder her og er halvsyg, så tænker ikke så meget.. Nogle der har opretett en bruger derinde som jeg må låne? Altså så jeg kan kige rundt om der er nogle heste herfra  Kan ikke slev oprette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Sandra(Beauty Star): Så lige på dine billeder, at det ikke var hende. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
27-12-2005 20:29 |
|
Sasma: Okay  Tak..
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Richelieu Arabians: Står der "© Jani" på dem? (for det er da altid noget at gå efter)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Reminder:
Til alle der vil have deres hest "efterset" (kigged' efter på NforN) skal liiige sætte nogle billeder ind, samt skrive kendetegn og race. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjælper gerne.. |
|
|
Sasma: Jeg hjælper dig gerne med at lede, hvis computeren gider. Men den vil ikke oprette bruger, så skal låne en andens, hvis det er. *Smadrer min computer om lidt*  Nogle der har en bruger jeg må 'låne'?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
27-12-2005 21:22 |
|
Sasma: Vil du ikke sige til hvis du ser Zig-Zag derinde? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Det er desværre problemerne med den slags. - Så er jeg glad for at folk aldrig finder mine heste fine nok til at de vil snuppe billederne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Zig-Zag: Det er det jeg er her for. 
Rollo: Haha. Så skulle du se nogle af de krikker der er derinde. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billederne? |
|
|
Hm.. Jeg kan godt komme ind på de forskellige stutterier, men hvordan ?#!% finder jeg billeder? Der har ikke været nogle billeder på nogle af de heste jeg har været inde på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klaphat |
Karoo |
27-12-2005 22:15 |
|
Ej hvor frækt - det er et billede af klaphatten og min veninde da de startede championat sidste år - det er et bill min far har taget. Sasma: Kan du se hvem der har det derinde???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
27-12-2005 22:17 |
|
Sasma: Yes, din super helt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Ka man godt gå ind på siden og se billeder uden at være oprettet som bruger ?? Hvis, hvor ser man så billederne ? Sasma: Du må meget gerne sige til hvis du støder på Amina. Hun har jo en ret speciel farve , såh, den er nem at kende tror jeg.. Billeder på præs, hvis du ek har set billeder af hende før..
.Freja. Evt. Engel? .Elsker sin Amina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
Lille P |
27-12-2005 23:03 |
|
tror man kan gå ind på andre "stutterier" uden bruger... man kan ikke søge efter specielle billeder men må gå ind under "hestene" og søge manuelt (tror jeg) 
Kram fra Katter og den fantastiske P Bøj jer for den store Donna Leonora Hest købes: 6-9 år over 160 stg. Gode gangarter skal være redet i mindst LC dressur højst 32000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
28-12-2005 09:45 |
|
Richelieu: Jeg tror jeg har set Reenta mange gange
Mvh. Ditte Med skildpaddeponyen Odin BananBrød x'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma... |
|
|
Hvordan mener du? At der er nogen som er tykkere end min Flodhest til Chanell?  - Håber så sandelig ikke mine er der, vil hellere spørges først. Specielt lige pt. hvor Uffe er til salg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hver sød at.. |
|
|
Vil i ik noks eom mine ik også er der inde.? Benjamin. Newforst  Doline Ox araber.  Denvaer(Min gamle pony. Men vil godt have at han IKKE er inde på Nforn.!)Blandig imelem: Shetlænder og Welsh han linder(staves.? )En welsh..  Mange tak skal i have hvis i vil være søde at kigge efter dem..
Mie,hende med araberne..! Mie,hende med newforst vallaken..! Ox araber,foler sidest i Febuar og først i marts..! DolineOx. Benjamin NF.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved det godt! |
Ida-muzz |
28-12-2005 13:07 |
|
Jeg ved hvordan billederne kommer derind.. Der er nogle der sender billeder ind f.eks fra google og andre steder og så bruger de disse billeder... Så selve ham der ejer NforN, ved ikke om billederne er nogle andres.. Han sætter dem bare ind.. Hmm..  Ka' godt forstå at det er ireterende.. Men jeg har desværre ikke hest  Heheh..  - Den fjollede Ida 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen billeder? |
|
|
Jeg har ikke set ét eneste billede derinde? Er gået ind på de forskellige stutterier, og ind på hestenes 'profiler'. Men ingen billeder? Nogle der ved hvordan man finder dem?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
natalie H |
28-12-2005 13:21 |
|
syntes altså jeg har set den her herinde 
hilsen NATALIE medlem af Team DONSE og Team M&M's -Rytterepåvejmodtoppen-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalaa |
natalie H |
28-12-2005 13:23 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma: |
|
|
Det billede du syntes ligner Toscha er ike Toscha  Kan tydeligt se det 
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| argh.. billeder. |
|
|
Hm. Jeg kan stadigvæk ikke se nogle billeder derinde  Er billederne lige under navn/pris? For der er bare et hvidt felt hos mig? Men det er måske fordi jeg ikke har bruger? En der kan hjælpe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Sasma. |
|
|
Tak til Sasma der har lånt mig sin bruger  Så nu kigger jeg også lidt rundt derinde..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den her? |
|
|
 Link Hvad med den?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Husk at lægge billeder ind af jeres pony/hest samt skrive race på den, så vil jeg med glæde lede efter den. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sasma... |
*æblet* |
28-12-2005 16:34 |
|
Her lige et billede af shirley (som er ½ araber og ½ hollansksportspony ..  Jeg har flere billeder af hende på min præs. hvor hun både går spring og dressur 
Kh. Susy - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farinelli |
Tascha |
28-12-2005 16:40 |
|
Ej hvor træls at de spækker det op stjålne billeder! Har også hørt at det koster penge nu at oprette en stald derinde ... Er der nogle der ved eller har set hende her dejlige Hannoveraner hoppe derinde?    Hun er rød, blis, 4 sokker, hvis i ikke kan se det  Håber ikke hun er der!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GUUUD:.. |
|
|
OMG .. Jeg har sgu en bruger derinde  Vidste jeg ikk..
Mvh. Olaa'en  Formand for Stener/sten klubben! Fræækt <3 !? Gift med BS Cristiansen, min eneste ene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla . |
• Nina & Maxwell • |
28-12-2005 19:06 |
|
Argh , fatter slet ikke nogen gider (stjæle) anders billeder  Men gider ikk sige til hvis i finder Maxwell ? 
Nina og Maxwell <,3 ALTID (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
TheOne: Finder du nogle?
Nina & Maxwell: Selvf. Hvilken race er han?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
28-12-2005 19:54 |
|
Ej hvor strengt  Sig lige til hvis Trøller er blevet stjålet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kigger.. |
|
|
Sasma: Er lige kommet på nettet igen - skulle rydde op (hader forældre ) Er inde at kigge, men har ikke lige set nogle.. *Det er underligt så mange præmieheste folk ejer billeder af hva'? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla . :D |
• Nina & Maxwell • |
28-12-2005 20:11 |
|
Tak  Maxwell er hollandsk sportspony
Nina og Maxwell <,3 ALTID (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja!!! |
Tinker-Hesten |
28-12-2005 20:25 |
|
Det fandme rigtigt!!! jeg har lige kigget lidt rundt, og jeg fandt omkring 5 forskellige billeder af stutteri tinka's picasso ( Tinker ), og hvert billed havde sit egen navn...ikke picasso... det er jo privater billeder!!! jeg ved ike hvem der laver den side, men er det lovligt at tage så mange billeder!!! uden at spørge!! eller det formoder jeg ikke de har spurgt om... det er ærgeligt.. det er jo faktis en god nok side
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smutter.. |
|
|
Så smutter jeg for i dag.. Men tror Sasma kigger rundt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm !! |
Marlene . |
28-12-2005 21:00 |
|
Så lige et af de billeder i har sat ind og det er søreme min veninde og hendes gamle hest !! Hvad bilder han siig ind Man tager ikke bare billeder .
Mvh. Marlene Søger låne pony, der kan lære mig en masse i dressur og som også kan springe. Skriv hvis du tror du har en pony for mig/ for mere info. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar fra NforN |
jacand |
28-12-2005 22:31 |
|
NforN har ikke taget nogen billeder. De billeder som er på NforN, er indsendt af vores brugere, og vi har ikke en chance for, at tjekke op på hvor de har dem fra. Men hvis i kender et system til at tjekke det op, vil vi gerne høre om det, for det eneste vi kan se man kunne gøre er at sende en mail til alle heste ejere i verden, for at høre om det er deres hest og om vi må bruge den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
Karoo |
28-12-2005 22:39 |
|
Man kan slette de billeder man bedt om!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kdkdjd |
natalie H |
29-12-2005 11:58 |
|
den her har jeg helt sikkert set herinde! www.nforn.dk/default.a...t&id=84447 og desuden er der en HEL del der er til salg herinde eller på horse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juleand? |
|
|
jeg fandt osse et pic af en pige der hedder thea til dis. stævnet ude ved os hvor jeg stod i baggrunden... men jeg holder da osse lige øje... og hvis der er nogle der vil låne bruger har jeg to jeg ikke bruger... så kan i lige skrive til mei ikk?
100% BøZze!! Vi siger så meget Men gør så lidt Hvor er vi egentlig dovne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 234567890 |
|
|
 Hvem ejer hende?? Hende har jeg på mit stutteri??
Mvh. Cecilie Med Katja fra d. 1/1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma..!! |
|
|
Jeg sys der hvor en af ponyerne fra din rideskole billede nr2 sys ujeg linder Benjamin helt vild..!  Ej hvor irerterne..!!
Mie,hende med araberne..! Mie,hende med newforst vallaken..! Ox araber,foler sidest i Febuar og først i marts..! DolineOx. Benjamin NF.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage.--... muums.. |
|
|
SASMA: Vil du ikke lige sige til hvis Grumse er der inde..??? tror jeg ikke han er.. men vil du ikke sige hvis du ser ham..??
Rid hvide ponyer!! MED EN MASSE RØDE SMÅ PRIKKER..!
Mangler du en til at ride din pony.? Så skriv en bedsked til miig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes jeg har set den herinde før? |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhrhrh |
|
|
Ejj,,, tjekker heste efter på mit stutteri og ser om jeg har nogle som ligner jeres... jeg sys det er for groft...
KRIS&TESSA!! STVAESPSSARNE V.I.P.!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg syntes... |
Tanita |
29-12-2005 19:21 |
|
Jeg syntes det er fair nok.. Hvis jeg så min hest der inde ville jeg godt nok tænke "Det er lidt sjovt at min egen hest er her inde.. At vi sidder og "leger" ( ) der inde er jo bare for sjov.". Jeg har hvertfald intet i mod det, da de jo ikke bliver solgt IRL.. Kan ikke se problemet... Lidt hysteriske er I vel.. 
- Tanita Stjertna elsker dig, for altid <3 Blakkur, Stjertna og Andvari er de bedste!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum, bum og bummelum |
SUPER- -Mulle |
30-12-2005 12:45 |
|
hvis i ser nogle billeder a mine to. eller hvis i Tror. vil i så ikk sende billedet til mig over min præs.. lige lide billeder Loke  og Charlie  
Mine 2 stjerner Charlie & Loke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyfgjuuhjjh |
|
|
Sasma: Mine to Sofus, shetlænder, 8 år Toscha tror jeg ikke er derinde for hun er ikke en hel race i hvertfald men hun er 15 år og ½ araber ½ islænder... Sig lige hvis du finder den ( Billeder på præ.)
QnuZz....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Arabians&Newforst: Jeg kan så fortælle dig, at hesten hedder Carex Felicia og at rytteren hedder Anne-Sofie Waarkjær. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Arabians&Newforst: Vis mig lige det billede som du mener. Tror vi taler om to forskellige billeder. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
C-harlotte |
02-01-2006 13:25 |
|
nogle søde som vil kigge for mig... kan ikke selv finde dem... i kan se billederne i min præs. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma.: |
Cathrine&Taylor (Carisma) |
02-01-2006 13:41 |
|
Vil du ikke også se om mine er der... Taylor er ½ trakener og ½ araber..  Hvis du ser et der ku være ham så bare gå ind på min præsentation og se om det er ham.. Carisma hannoraner/holstener  Mon Cherie dansk varmbold 
- Cathrine og Taylor - Elsker dig :) -Mon Cherie-Carisma-Lucky-Miss Beauty-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Cathrine&Taylor (Carisma): Tror jeg har set Mon Cheri, men det er sgu længe siden. ;(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mine Skønheder ... ! |
mantuz & chellzen |
04-01-2006 15:19 |
|
Du må meget gerne kigge om chanell og Amanda er der .. ! du kan se billeder på præs .. !
Chanell's kendetegn Ar på højerbag ben .. ! eller er det venstre ? Hvide år på manken efter sadle sår .. Afbrudt stregblis hmm så tror jeg ikke der er mer .. ! Og Amanda tjaa hun er bare Amanda hiih hende er der ikke rigtigt nogle kende tegn .. ! men billeder inde på præs Og forresten chanell er sortbrun og en Bladning af new forest / dartmoor så hun kan jo være under begge ting .. Og amanda er en miniarure knabstrupper .. men det kan også godt være hun står under shetlander ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fræk?!?!?!?!?! |
|
|
Heej.. Vil i ikk være søøde og sige til hvis i ser Catwalk og/eller Duchess derinde? Please... Den person der har den side er godt nok fræk..
KÆRLIG HILSEN EMILIE, LEMON OG CATWALK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Ïreterende med den overskrift!!* |
sarah |
05-01-2006 15:52 |
|
hej sasma er er du ikke sød og se om min pons er der inde??? der billeder på min præs. men lægger lii et ind alligevel... på forhånd tak!  jeg forstår godt hvis du ikk gider mer, men håber virklig du gør...
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala... |
|
|
 Dette billede har jeg på mit sttteri .. Men jeg har også set en hest fra min rideskole derinde.. (en privathest)
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|