|
|
| Hvidt øl ;D Og andet , hvilket? |
|
|
Heeej .. Nogen af jer der drikker Hvidt øl ? Må jeg godt, for der er jo ikk så meget alkohol i. Så det er det jeg drikker her i julen. Jeg sys det smager mega godt. Ka i lide øl ? Og hvilket ka i bedst lide ? Royal Export og Hvidt øl er bedst Sys jeg .
Mvh. Olaa'en  Formand for Stener/sten klubben! Fræækt <3 !? Gift med BS Cristiansen, min eneste ene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nisseøl... |
|
|
Men drillenisserne tager den altid. Derfor er jeg 100% øl-fri 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
| Forfatter:  |
Fida |
| Dato:  |
26-12-2005 20:23 |
|
Jeg drikker helst Wiibroe Pilsner (godt nordsjællandsk øl), Tuborg Julebryg og Pilsner.
: Anna med ishesten Embla men tiden går, som tiden vil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
den klassiske Carlsberg er nu den bedste..!
[Sandra Louise Elfort] Islænderrytter og heavymetal-tilhænger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øl... |
|
|
Jeg drikker kun øl hvis jeg er stiv. Smagen er ikke lige mig.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige meget... |
Loui og Ramsen |
26-12-2005 20:59 |
|
Jeg er nææsten ligeglad, men en god Tuborg eller Carlsberg går man aldrig galt i byen med. Og så selvfølgelig Spar's eget mærke - og helst i en sixpack Kan godt lide øl nu, for et par måneder siden kunne jeg ikke, men så indførte 'vi' fyraftensbajer i stalden... - mums. Men hold k*ft, man skal pisse meget, ikke fedt når der kun er bokse og intet toilet  Øhh,.. - Loui og Ramsen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
26-12-2005 21:56 |
|
Tuborg er nok tha favorit  Meen.. Lad os bare sioge at jeg ikke er svær at tilfredstille 
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvidtøl? |
Nanna (Sebastian) |
26-12-2005 21:59 |
|
Det er noget bras! Ingen alkohol, hvad fanden skal man så bruge lortet til?!  Næ Tuborg julebryg det er noget der holder 
Hilsen Nanna og Sebastian Jeg har pink humor Dressur er kommunikation mellem hest og rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Mijn Fylla |
26-12-2005 22:54 |
|
njae.. Drikker ikke liige så meget øl og andet alkohol. Er ikke engang konfirmeret endnu  HAHA 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Kan slet ikke lide øl - heller ikke hvidtøl.
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm, hellere alm øl |
|
|
jeg kan da godt lide hvidtøl, men jeg er altså mere til noget alm øl  det er sku lidt mere min stil  (hvilket der vist også ryger en del ned af hver weekende  thihi )
*DjævleØ's POWER* Sikke mange klokken slår 13 slag tiden går gæt en gang min lille ven hvor vi nu skal hen ? Til JULIELAND Fyr den af ! MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader overskrifter!!! |
Jolly Jumper |
26-12-2005 23:04 |
|
Kan ikk lide øl... Men hvis man bare holder sig for næsen når man drikker det, så kan man ikk smage det 
- Jolly Jumper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
27-12-2005 08:41 |
|
Jeg kan sgu også godt lide nisseøl  Men drikker højst en halv nisseøl på et år 
Mvh. Ditte Med skildpaddeponyen Odin BananBrød x'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adadad |
|
|
Ad, ikke øl! Så hellere sprut..
Hilsen Sara og Dino Boy Citat: At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvidt øl.. |
|
|
Elsker hvidt øl, især kb´s..
- Stjarni og Clara - Islændere er ligesom røde humde, man ender altid med mere end en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjm,jk,jkllk |
|
|
drikker ikke en skid øl eller ligende eller passer det nææ jeg drikker nemmerlig SODAVAND  endnu farligere end alkohol 
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|