|
|
| højdespringning |
|
|
Puha, igår var der juleshow på ridecenteret. Jeg skulle kun deltage i et indslag: højdespringning. Vi var kun to der skulle ride højdespring for hest. Ulrich gaarslev og så mig. Puha vi sprang stort. jeg kom over på 170, gav det et forsøg på 175, hvor han pillede og valgte så at trække mig. Jeg har et meget lille videoklip hvor jeg springer 160, optaget på mobiltelefon. jeg ville meget gerne vise det, men det er af filtypen .3gp så jeg kan ikke finde noget sted at uploade det. er der nogen af jer der kan hjælpe mig. hvis nogle er interesserede i klippet og jeg ikke gennemskuer hvordan jeg uploader, så må vi lige finde ud af det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HOLD A |
|
|
HOLD DA HELT KÆFT!
Mvh. Olaa'en  Formand for Stener/sten klubben! Fræækt <3 !? Gift med BS Cristiansen, min eneste ene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 43543534 |
| Forfatter:  |
HGlarsen |
| Dato:  |
23-12-2005 19:31 |
|
Wow hvor cool  flot og tillykke 
Pernille H. G. Larsen (Team AND) Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral (kanon springpony til salg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klaphat |
Karoo |
23-12-2005 19:32 |
|
WOOW - godt det ik var mig  har kun sprunget 120 på klaphatten 
KAROO - RIDER ALDRIG UDEN KLAPHAT A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å Sæt selv ind hvad der mangler i indlægget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader overskrifter!!! |
Jolly Jumper |
23-12-2005 19:33 |
|
Det er godt nok højt  Flot klaret.. tillykke...
- Jolly Jumper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsfsdfsf |
|
|
vildt!..  jeg ville gerne se videoen men kan ikke hjælpe dig med at ligge den ind 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEj hej |
[Frederikke & Aladin] |
23-12-2005 19:36 |
|
Det var godt nok højt ! hehe Vil gerne se videoklippet, men aner heller ikke hvordan man sætter det ind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala |
|
|
Det er godt nok vildt højt.  Det højeste jeg har sprunget er sølle 50 cm og det synes jeg enda også er højt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Det er jo mere end dobbelt så højt som jeg har sprunget! (har sprunget 70 cm.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg arbejder på klippet |
|
|
jeg prøver pt at uploade det på putfile, men jeg er ikke sikker på at de anderkender filtypen. hvis det lykkes kommer der et link i denne tråd. Mia-musen: min hest er ca 170 selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
23-12-2005 19:43 |
|
Det vildt  Tillykke og flot 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
Christine |
23-12-2005 19:49 |
|
Hold da op hvor sygt Var det på egene? (Synes at have hørt at der var noget jule tam tam deroppe i går)
- Christine Du er den eneste ene, som jeg slet ikke vil ha'XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hej for dig og hej for mig |
<3 Jolly 4-ever !!<3 |
23-12-2005 20:01 |
|
godt klaret ! cool:P jeg har sprunget 130 på Jolly han er 129.. holdkæft det var højt  Rigtige ryttere rider Connemara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
23-12-2005 22:13 |
|
Hold da kæft, det er højt!  Jeg har taget din msn, fordi jeg gerne vil se klippet.  Vildt at du sparng så højt.
{ Lea } Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
23-12-2005 22:35 |
|
Har også lige nakket din msn 
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WOW... |
Lille P |
23-12-2005 23:51 |
|
hold da helt kæft  det er da vildt højt... tror aldrig jeg ville turde prøve ! det højeste jeg har sprunget er ca mellem 100-110cm og det sys jeg var vildt 
Kram fra Katter og den fantastiske P Bøj jer for den store Donna Leonora Hest købes: 6-9 år over 160 stg. Gode gangarter skal være redet i mindst LC dressur højst 32000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Højdespring. |
|
|
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
24-12-2005 10:41 |
|
snuppede lige din msn..!  vil vildt gerne se det klip..!  det lyder VILDT