|
|
|
|
| fin... |
| Forfatter:  |
*æblet* |
| Dato:  |
21-12-2005 17:10 |
|
Fin video, men afkort lige "sangen" så videoen ikke er så lang tilsidst (så sangen slutter når teksten/videoen er færdig ).. Det er da ærgeligt at din pony bukker, er det mon fordi sadlen ikke passer,?, desuden hjælper det ikke altid bare at flytte ponyen rundt til forskellige steder, det bliver den nok bare mere forvirret over.. Har i fået den undersøgt af dyrlægen ?. Eller hvordan rider du den?.. Hvordan går det så med springningen ?.. Dejlig pony 
Kh. Susy - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ck.bd<xvfsdf |
|
|
*æblet*: Toscha bukker også med mig (er faldet af hende 2 gange ved at hun bukkede) verken mig eller sissel syntes Toscha er sjov at ride mere. Hun kan være verdens sødeste pony i stalden, men når man så skal til at i galop bukker hun.
Medlem af farve humor klubben med Oliven Humor If you think i'm a bitch must you see you self! Et Team der funger <3 Arto profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan i... |
*æblet* |
21-12-2005 18:21 |
|
-Kan i sende hende ud til en "berider"?. -eller andet+. -Får I undervisning?. Ang. videon: Synes jeg der er alt for meget tekst i :S .. Prøv at lave lidt mindre tekst
Kh. Susy - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Æblet* |
|
|
Hun har ikke ondt i ryggen og at hun bukker er simpelhen bare en unode og får undervisning og min ridelærer kan sætte sig op og så går hun som et lam og springningen går bare helt perfekt  Ved godt der er meget tekst men det hele skal jo også med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så må.. |
*æblet* |
21-12-2005 19:27 |
|
I jo sætte jer i respekt, og få hende fra det, det nytter jo ikke at have en pony at ride på, hvis det ikke er sjovt, og hvis man er bange for den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvor længe |
*æblet* |
21-12-2005 19:44 |
|
Hvor længe har du haft hende ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krghæwsef |
|
|
Hun har haft hende i næsten 2 år
Medlem af farve humor klubben med Oliven Humor If you think i'm a bitch must you see you self! Et Team der funger <3 Arto profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Æblet* |
|
|
Til maj har jeg haft hende i 2 år og hun er jo 15 så hun burde ikke bukke med mig 
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmhmhm---... |
*æblet* |
21-12-2005 20:04 |
|
Hvad gør du så ved hende efter hun har bukket ?. -Sæt dig selv i respekt, uden vold, lad hende på tillid til dig, samtidigt med at hun ved at det er dig der bestemmer, og at hun ikke bare må bukke..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjhjkjhll |
|
|
*Æblet* Har overhovdet ikke lyst til at ride hende 
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| video. |
|
|
fin hyp, lidt svært at nå at læse alt den tekst i starten.. der er måske en grund til hun bukker?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
22-12-2005 14:39 |
|
Fin video. Synes der er for meget tekst ved hvert billede. 
{ Lea } Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Team Toss |
*æblet* |
22-12-2005 16:05 |
|
Team Toss : Har du talt med din mor om det ?. for så er det jo en mulighed at sælge hende til "størrer" mere "kompetente" ryttere, og få dig en anden pony.. Man skal jo ikke ride på ponyen hvis man ikke har lysten, og blot er bange.. Det er jo ikke rart 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjbnsdæfsjd-f |
|
|
Æblet: både hendes far og mor ved det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så sælg |
*æblet* |
22-12-2005 18:06 |
|
Så sælg ponyen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
meget fin video. Og Toscha har jeg synes enormt meget om, lige fra første gang jeg så hende inde på markedspladsen under pony sælges. Jeg kan huske jeg plagede min far om hende i så lang tid! Og jeg tjekkede hver eneste dag om anoncen var slettet og hun var solgt. Du er virkelig heldig, er du! Hmm. Men dejlig pony 
Sille og Rixt Elsker det dyr. <3 Så er det juuuul , gaver !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Siille |
|
|
Det var da sjovt 
QnuZz....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|