Hejsa kære ænder..
Puha, sikken en masse kedelige indlæg jeg får lavet for tiden
.. Men syntes lige I skulle høre om min dag i dag
..
Vi skulle have en mand ud og se på sadel i dag (Peter Vedel - kender nogle ham?)
Han kommer så ud, og han har taget 9 sadler med, plus en bumløs. Han gik så igang med at prøve sadler på min hest, og hurtigt fandt vi en
.
(Det skal lige siges at hun har haft problemer med ryggen, pga den gamle sadel ikke passede, og derfor har jeg redet uden i 3 mdr.)
Nå, han kigger så på sadlen, og jeg spørger om han vil tage et kig på hendes ryg, hvor han konstanterer at det muligvis er kommet hen og blevet pjat
.. Hun skabte sig eller MEGET!
Vi smider så sadlen på, og trækker ud. Og lige når jeg kommer op, og sætter i skridt begynder hesten at stejle
(Kun en en halv meters højde)
Hun gik simplethen i panik, fordi hun var bange for det ville gøre ondt igen
. Vi måtte desværre konstantere, at det gik ikke, hun ville ikke kunne få en alm. sadel
..
Nå, men så går han ind og henter en sadel uden bum - og damn, den var lækker!! Jeg hoppede op på hende, og min hest stejler igen
. Men ti sek efter stoppede hun, som om hun fandt ud af, at den var sgu god nok
.
Så hermed har Danielle bestemt hvilken sadel vi skulle have
. Pyt hver med man ikke kan starte stævner i den! Jeg har dog fået lov til at låne en anden sadel, hvis jeg en enkelt gang skal ride. Ellers vil jeg gå efter distance (Der må den bruges)
Er glaaad
..
Nå, til billeder fra marken i dag, for at gøre indlæget lidt sjovere
:

Jeg stod op kl. 8 for at lukke heste ud - smukt!

Så ville mi hest rulle sig i frø græsset 

Og ooop og stå
.. Hun er kææær 

Og så blev hun fjoller 
Nå, skal vi sætte en lille debat igang? Hvad syntes I om at ride med en sadel, der ikke passer? Eller i det hele taget ikke få den tjekket? (De fleste er nok enige her)
Så, hvad syntes I om at ride en hest, du bevidst VED har ondt i ryggen?
Eller.. hvis du skulle til stævne, og du ingen sadel havde, ville du så låne en? Selv om du ved den ikke passer 100%? Det er jo kun for at ride selve programmet
.
Kom igang, små ænder
..