Hejsa, jeg har virklig brug for hjælp! gennem 5 år, har jeg nu redet på en rideskole. jeg har redet mange ponyer, men jeg vil så gerne videre. jeg vil så gerne have egen hest, halvpart - som jeg har haft én gang før. men jeg og ponyen passede ikke sammen, jeg måtte ikke galopere på den, eller noget. nu tror mine forældre så, at jeg ikke har part på den mere, fordi jeg ikke gad at tage derud. men jeg har prøvet at forklare det, så mange gange, hvorfor grunden, og jeg ville så gerne videre med min ridning. jeg har ikke gået til springundervisning eller noget, kun gået 2 gange om ugen. jeg er 14 nu, og vi har ikke råd til egen hest. selvom jeg fandt en billig part, ville mine forældre tro at jeg ikke 'gad' tage derud, når jeg virklig brænder for dette. i aner ikke hvor meget jeg har prøvet at overtale dem, plage, osv - intet hjælper. i ved nok ikke hvorn det er, når man virklig har lyst til at ride meget mere, og man savner det vildt i ferierne.. har i nogen idéer? har nogen af jer det på samme måde?
mvh Anna.