Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeg kommer aldrig videre.
Forfatter: 
Dato:  18-12-2005 15:53

Hejsa, jeg har virklig brug for hjælp! gennem 5 år, har jeg nu redet på en rideskole. jeg har redet mange ponyer, men jeg vil gerne videre. jeg vil så gerne have egen hest, halvpart - som jeg har haft én gang før. men jeg og ponyen passede ikke sammen, jeg måtte ikke galopere på den, eller noget. nu tror mine forældre så, at jeg ikke har part på den mere, fordi jeg ikke gad at tage derud. men jeg har prøvet at forklare det, så mange gange, hvorfor grunden, og jeg ville så gerne videre med min ridning. jeg har ikke gået til springundervisning eller noget, kun gået 2 gange om ugen. jeg er 14 nu, og vi har ikke råd til egen hest. selvom jeg fandt en billig part, ville mine forældre tro at jeg ikke 'gad' tage derud, når jeg virklig brænder for dette. i aner ikke hvor meget jeg har prøvet at overtale dem, plage, osv - intet hjælper. i ved nok ikke hvorn det er, når man virklig har lyst til at ride meget mere, og man savner det vildt i ferierne.. har i nogen idéer? har nogen af jer det på samme måde?
mvh Anna.

0
0
Svar på denne tråd

123123123
Forfatter: 
Dato:  18-12-2005 15:56
jeg har ikke selv samme problem... jeg fik bare mine! men det lyder trælst... men er der ikke nogen i nærheden af jer der søger part... så kan det jo være du får lov af dine forældre hvis det er tættere på??? Men held og lykke med det!

:D <3-min dejlige springer-<3 :D

• 2-day
  • 2-morrow and...
  • 4-ever

:P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D :P :D

Savner dig sq bugger <33

:) :)

0
0
Svar på denne tråd

ond cyklus!
Forfatter: 
Dato:  18-12-2005 16:06

har selv kørt lidt i den samme onde cyklus. var bare lidt anderledes.

Prøv at snakke med dine forældre om det!

Ja, det er lettere at skrive end at gøre!!!

Men bliv ved!

>o< Tascha >o<
0
0
Svar på denne tråd

til hopzen
Forfatter: 
Dato:  18-12-2005 16:06
desværre er der ikke så mange steder i min by, hvor der er heste der søger part. de fleste står på rideskolerne, og der er det altalt for dyrt!
desværre.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider