|
|
| Sandt eller ej? |
| Forfatter:  |
*æblet* |
| Dato:  |
14-12-2005 18:35 |
|
Faldt (Nej slog mig ikke) over dette indlæg på HN-opslag og billeder, og undre mig.. Taler pigen med billederne sandt eller ej ?.. Mystisk billed.. www.heste-nettet.dk/fo...31/317931/ Hvad mener du ?
Kh. Susy - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm-.-.-. |
¤Hopla¤ |
14-12-2005 18:38 |
|
hun er da lidt underlig .. ? der er bestemt ingen sort pony på det billede, og intet overnatureligt på det 
!![[Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt! !Lad vær at kritisere]]!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "overskrift..??" |
>>Sissel, Shaggy & Futura<< |
14-12-2005 18:40 |
|
helt sand?? tjja forstod det ikk helt! men som jeg forstod det - tror jeg ikke at hun taler sandt
Er & bliver 100 % engelsk fuldblod & araber rytter - araber & engelsk fuldblod! kan være varme - men er bestemt ikke skudt i hovedt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
14-12-2005 18:43 |
|
Tja, det ligner bare et billede som er taget uheldigt. Og ser ikke en sort pony, men en palomino farvet.
{ Lea } Zig-Zag er bare min drøm. Du er den bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
14-12-2005 18:46 |
|
Hva fabler hun om?  hah.. Det var dog latterligt.. Ja undskyld men altså.. Palominoen er da bestemt ligeså levende som den røde der er derinde..  Altså intet "spøgelses agtigt" over det billede.. Kan heller ikke se en sort hest?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm-.-.-. |
¤Hopla¤ |
14-12-2005 18:48 |
|
undre mig over hvor i al verden hun ser den sorte hest???
!![[Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt! !Lad vær at kritisere]]!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
14-12-2005 18:51 |
|
Har lige læst nogle af svarene..! og hun har skrevet at hun har redigeret det billed..! (sårn forstår jeg det ihvert fald) men jeg blev også snydt.:! og nu er der nogen der kan se en føl bag den røde :S
Fra Hennie & Rozita <3 Nu med det knap så pæne signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Nu har de da fundet ud af, at palominoponyen ejes af en vis Jonas  Hvor sandt det med den sorte hest er, vides ikke. Læg mærke til, at hun ikke har svaret i indlægget efter der er kommet mulige forklaringer på.
Mvh Vegetacha -Og Fæhunden Freja. "Til syvende og sidst er det et spørgsmål om inspiration"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Christina(Rasmus) <3!!! |
14-12-2005 18:53 |
|
Tror sku ikke lige på den, man kan lave så meget med billeder. Knus Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Jeg kan se en palomino-farvet pony med sort rytter ride imod den røde, og lige bagved den røde kan jeg se en sort pony, men ikke tydeligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
14-12-2005 19:01 |
|
Jeg kan også se det sorte føl meget utydeligt.  - Men det er vidst bare luften på billedet som får det til at ligne der er et føl.
{ Lea } Zig-Zag er bare min drøm. Du er den bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm-.--.. |
¤Hopla¤ |
14-12-2005 19:19 |
|
det er den varme luft fra når hesten ånder ud, som kan ses på billedet. Der er hverken sorte heste eller sorte føl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ahem!! |
Castillo |
14-12-2005 19:21 |
|
Jeg tror ikk på det.. Ikke efter at der var en der sagde det der med ham der jonas eller hvad det nu var at han hed.. 
Mvh. Castillo og Maja Du skal ikke kaste med sko, hvis du selv er en sut!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 heste i hallen |
alex-musen |
14-12-2005 20:06 |
|
Jeg kan se den røde hest.. også palominoen men så må den virkelig ride til med 100 km/t.. Men jeg synes altså også at jeg kan tyde en svag hest bag den røde! Jeg tror måske at billederne har klippet sig lidt ind i hinanden... men synes det ser spookey ud hehe!
Mvh. alex-musen ~~~ Chevas ~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
fatter hat af det indlæg.. kan ik se noget mærkeligt på det billede!
[Sandra Louise Elfort] Islænderrytter og heavymetal-tilhænger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ? tegn |
Vildrose |
14-12-2005 20:10 |
|
Hallo hun HAR skrevet hun har redigeret det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
katharina |
14-12-2005 20:45 |
|
Kan godt se en sotr skikkelse
Nadja & Katharina Dranker & Psygopat 3-KantsTeamet med Nicolai fra MGP 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vildrose |
*æblet* |
14-12-2005 20:45 |
|
Vildrose : Hvor henne  ..- Det er hvertfald et andet brugernavn  , og det er en anden person ...
Kh. Susy - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
14-12-2005 21:24 |
|
Det er IKKE hende der har skrevet at hun har redigeret det.. Det er en anden.. Men jeg tror det enten er kameraet der spasser, eller pigen der lyver  For på det billede, er der 2 heste, på samme sted! Eller kameraet har "klippet" dem sammen.. Så enkelt er det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Hun havde skrevet det var redigeret .. Men syntes det var liiidt lamt alligevel. Tina Gade skrev også hesten stod opstaldet der ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| argh fat dog. |
|
|
Hun har slet ikke svaret siden folk begyndte at sige hvad det kunne være. Hun har ikke sgat noget med det var redigeret det er en anden der har (brugernavn er i hvert fald helt anderldes ) Hmmm på billedet ser jeg en rød hest, en palomino, en grøn hest lige bag dne røde, et sort føl, et askebæger, en klovn lige bag palominoen og en tissegulelefant ovre ved spejlet. 
Bro Bro Brille ..
vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
15-12-2005 11:56 |
|
Har svaret i tråden  Syns at den her tråd er liidt uhyggelig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhhh..!! |
|
|
Gåsehud..! Der er spøgelser..! Vi har også op levet at der er sket underlige ting i vores stald..! En dag da alle var gåret undtagen en de rhedder Diana som kommer sendt og fodre.. Men alt var som det skulle være fredag aften.. Men så om lørdag skulle hun lukke ud og så da hun kom så havde vandet løbet så der lå en stor så at enden af stalden.Mærkligt ik..? Nå men jeg vil sige at det er Sandt.. På det billede..
Ox Araber..! Newforst..! I love you..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Ka se en palomino som er ved at ride ind i den røde, og bag ved den røde kan jeg se et sort føl eller en sort pony  Tror altså på spøgelser, har selv oplevede at en pony/hest var gået igen oppe på rideskolen, skriver lii hvad der skete, den aften Var engang alene inde i stalden, og det var mørkt, gik så ud i foderrummet, pludeselig kunne jge høre "hovtrin" inde fra stalden. Kigger self. der ind for og se om en af ponyerne var gået ud af boksen, men alle stod og gummlet hø, igen løs pony, så gik jeg tilbage igen, også hørte jeg jeg igen hovtrin. Kigger igen ind i stalden, hestene var også blevet urolige nu, men de stod stadig alle i deres bokse, blev sQ lidt bange der Eller meget bange...
QnuzR Lotte Rigtige rytter rider araber Den bedste distance-pony hedder Grafik ox 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Neeej, hun havde sgu ikke svaret. Bare en der for sjov legede med billedet - Eller hende der lavede indlæget har skiftet navn?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift? |
Dreaming * |
16-12-2005 20:51 |
|
Tror virkeligt ikke på det. det er da for plat.
Du skal ikke tro at jeg får medlidenhed med dig, bare fordi du græder. Belis - The Powerpuff Girl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Håhåhå.. |
|
|
Det eneste jeg ser er en palomino pony der har lidt for meget fart på. Jeg ser hverken sorte heste, føl, øjne eller noget andet overnaturligt.
- Stjarni og Clara - Islændere er ligesom røde humde, man ender altid med mere end en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
17-12-2005 18:38 |
|
det kan jo være kameraet, hvis det er meget koldt, kan det godt opføre sig lidt underligt, og kombinere to billeder sammen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
17-12-2005 19:17 |
|
Kode123: Hun har indrømmet at det var 'snyd', så det var ikke kameraet. 
{ Lea } Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|