|
|
| Et farvel til Agnes + billeder. |
|
|
Hej Ænder. Ja, som kom dagen altså, hvor jeg skulle sige farvel til min elskede pony.  Agnes blev hentet idag af hendes nye ejere - nogen utrolig flinke mennesker - heldigvis! Hun kommer til at stå hjemme hos dem selv på deres stutteri, og jeg tror hun får det som blommen i et æg. Her har I et par billeder af os fra da jeg fik hende for 1½-2 år siden og nu.. For 2 år tilbage:    Nu:     Hun har simpelthen været den skønneste pony man kan tænke sig..  Nå, men til slut har jeg lige et par longeringsbilleder af Agnes' efterfølger - Sexy:  
...ooOoo.. ...ooO Mvh. Selma Ooo... ...ooO Dressurryttere er springrytttere Ooo... ...ooO der ikke tør springe Ooo... ...ooOoo...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "overskrift..??" |
| Forfatter:  |
>>Sissel, Shaggy & Futura<< |
| Dato:  |
10-12-2005 16:51 |
|
tjjaa...det var da ikke så rart at soge farvel til sin hest/pony.!! må man spørger hvorfor du skulle af med hende..? godt at de ejer(e) er rigtig flinke..!! har godt nok ikke selv prøvet det, men min hest futura skulle måske havde været solgt... det var ikke nogen rar følse... så du har min støtte herfra... knuS >>sissel, shaggy og futura<<
Engelsk fuldblod & Araber - En rigtig ridehest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Det er vel altid trist når man skal af med sin ven  Men godt det er nogle rare mennesker! 
Hilsen Sara og Dino Boy "Love is when someone you trust cuts a smile in your face"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Molle |
10-12-2005 16:53 |
|
EJ! JEG SÅ HENDE PÅ ET BILLEDE TIL SALG ! Jerg tænkte bare ' HENDE MÅ JEG HA !' @!#$ hun er dejlig !
,, Molle & Polle '' En rigtig Ismule ka' Tölte Stolt medlem af StenKlubben <3 ! VI VIL HAVE DEM TILBAGE !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak... |
|
|
>>Sissel, Shaggy & Futura<<: Tak.. Jeg har valgt at sælge hende fordi jeg fik en chance for at købe min nye som jeg ikke kunne sige nej til.. Jeg kan ikke magte at tilride hende optimalt + at holde Agnes igang også..
...ooOoo.. ...ooO Mvh. Selma Ooo... ...ooO Dressurryttere er springrytttere Ooo... ...ooO der ikke tør springe Ooo... ...ooOoo...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihh hvor er den sød |
|
|
Ej hvor er den sød.. Men den skal som du selv har skrevet, nok få det super godt. Du har været oppe og starte på digelsgården kan jeg se på det ene billede. Hehe, held og lykke med din nye hyp.
Knus Louise med den smukke og søde Luna Louise elsker Luna Og sådan er det, det kan ingen ændre på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123123 |
Hopzen <33 |
10-12-2005 17:06 |
|
Agnes er da ellers en pæn en  Men godt at høre at han for et nyt rigtig dejligt, og godt hjem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak igen alle... |
|
|
LunaogLouise: Ja, det var vidst en LD for et par år siden..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FLOT MEN SNØFT |
Wonder! :) |
10-12-2005 18:41 |
|
Det er en sød pony du havde den er pæn og du rider den godt! 
Wonder skal vuderes men hun er ikke til salg!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slgt pony.. |
|
|
Puha det er aldrig sjovt. Hold da op en forskel du ahr redet til pony til. Flot arbejde.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
*-:-Nanina-:-* |
11-12-2005 00:21 |
|
Så fik du solgt hende.. En rigtig flot ændring du fik lavet med hende, godt arbejde  Godt at du har fået et godt sted til hende  - Og held og lykke med den nye 
Nanina -Græsset er ikke altid grønnere på den anden side!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selma... |
|
|
Trist at hun skal sælges, men godt at hun får et rart hjem  Tillykke med "efterfølgeren". Håber I får det godt sammen  De er begge meget smukke.
Mvh Vegetacha -Og Fæhunden Freja. "Til syvende og sidst er det et spørgsmål om inspiration"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min overskrift |
Find-Nemon |
11-12-2005 09:56 |
|
Trist at hun skal sælges - men godt med de nye flinke ejere. Og sikke en kæmpe udvikling med Agnes! Det var da helt vildt... Din nye hyp ser lækker ud. Hvor gammel er Sexy?
<3 Asmindrupgårds Lemon Drop <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
11-12-2005 10:46 |
|
Det var da dejligt at det er nogle gode menekser hun kommer til at stå hos  Hun har godt nok ændret sig meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ooorh... |
|
|
Kan slet ikke holde ud at tænke på det Selma... :'( Og når man tænker på hvordan du så må have det.. Er du okay? Hun er helt sikkert kommet et godt sted hen...  Du siger til hvis der er noget ikk?.. Du har som jeg har sagt så mange gange før udrettet mirakler med den pony. Det kan slet ikke beskrives... du burde have en medalje.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
11-12-2005 15:58 |
|
Ved du hvor i landet hun er kommet hen ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar : |
|
|
Takker alle!! Ja, der er sket en stor forandring med hende.. Ikke bare fysisk, men også mentalt. Find-Nemon: Sexy er 6 år.. Men har udelukkende gået som alvshoppe indtil for nylig.. Kristina: 1000Tak søde! Heldigvis har jeg det bedre med det, end jeg havde regnet med. Trøller: Hun er kommet til en lille by uden for Frederikssund i nordsjælland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Det er jo aldrig sjovt at komme af med noget/nogen man holder af. Men respekt for at du kan finde ud af at sige, "Jeg kan ikke magte det her!" Kender alt for mange der har for mange heste, så ingen af dem bliver holdt 100% ved lige. Kanon flot stykke arbejde du har gjordt med den pony, har hun været mishandlet eller noget siden hun var så tynd og ranglet?
- Dejligste - Fanta og Arabiens Tamara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligste [Fanta&Tamara] |
|
|
Mange, mange tak! Det er rart at høre, at folk kan forstå mit valg det var jo ikke ligefrem let.. Nej, så vidt jeg ved var hun ikke desideret mishandlet.. Men hun var meget pirrelig og nervøs, ikke redet ret meget og (som du kan se) lignte hun ikke ligefrem nogen toptunet konkurrencehest - tvært imod.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|