Hej Pernille,
Det med at hesten er vanskelig og så vil man sælge den, basta bum; Den dur ikke *Ss*
Hesten har sine irriterende perioder, og tænk på hvordan vores forældre ikke nogen gange synes vi er? De sælger jo heller ikke os, hehe
Min egen ismule, har det med at stejle og bukke og bide og nægte at gå fremad osv. og det har hun gjort fra dag 1. hvir jeg havde hende. I starten ville jeg sende hende tilbage, og min Mormor synes stadig jeg burde sælge hende (Er faldet af 5 gange, hvor af de 3 af gangene endte med hjernerystelse og kun den ene gang ville jeg på skadestuen fordi jeg ik kunne se noget *Ss*)
Men jeg nægter stadig, for hun har sine gode dage - selv om de kommer sjældent
Bliv ved med at prøve, lad være med at give op - det er sq det bedste, sys jeg *Ss*
Jeg synes da jeg har en skide sød hest alligevel, selv om den er ret syg at ride på...
Prøv at lade nogle andre ride hende på tur måske, det er tit at hesten er helt anderledes med en ny rytter.
Og det kan være mange ting som de andre siger, hestegal, prøv at mærke om hendes hove er varme og hendes koder, hvis de er det, er hun nok forfangen (Har en pons der altid er det!)
;-D Rollo
http://zip.to/mulle