Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvorfor skal hun være så træls!!
Forfatter: 
Dato:  21-05-2002 16:57
Hejza..
Det er så iternde fordi Joy er virkelig bare så styk, hun vil ikke ind fra fold så løber hun og gør så de andre heste heller ikke vil med ind.
Når jeg rider er hun så styk hun vil bare IKKE gå til bidet jeg ved at hun kan men hun vil bare heller dase den hele dagen og ikke lave en skid!!! Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre men hvis hun bliver ved tror jeg at jeg vil sætte hende tilbage fordi så kan jeg ikke magte hende :-( men i morgen skal jeg have undervisning af en rigtig god ridelære og så kan hun få lov at ride hende...NEEEJ hvor er Joy STYK...!!KNUZ PERNILLE
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvorfor skal hun være så træls!!
Forfatter: 
Dato:  21-05-2002 17:13
ja boney er også vildt fræk for tiden, i går kastede han mig af:0( men nogen gange har de jo også dårlige perioder ligesom os, men jeg tror nu bare at boney lider af forårs kuller:0)
men jeg håber at det kommer til at gå godt i morgen med undervisningen, min ridelærer skal ride boney i aften:0)
-fie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-05-2002 17:35
arj du må da ikk sælge hende!!!!
hun er da dejlig men så synes jeg ozze at det er godt at i skal til den der ridelære så han/hun kan gi´hende nogen tæzk!!!! arj kun for sjov...:D
men du må ENDELIG ikk sælge hende... det sys jeg ville være synd...!

KNuZzzz

*Hestetozzen*:D;D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-05-2002 18:07
Kender det godt, men kunne det ike tænkes at hun var træt af altid at lave det samme(det ved jeg selvfølgelig ikke om du gør), men prøv at lav noget andet en du plejer, gå en tur med hende eller lign.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-05-2002 18:25
Hej Bella.
Jg springer faktisk tit på hende ride tur er ikke til fordi hun er lidt varm oven i knubben når man rider tur.
Men jeg ved her for tiden er hun hingstegal det kan jo måske være det HMM!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-05-2002 20:15
Prøv at tage noget med ud til hende når hun skal fodres!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-05-2002 21:26
Det kan godt være den er vinsk så! Jeg lånte engang en hoppe ved navn Flintdale's Merci Men den vidste sig at være vinsk.... jeg kunne sagtens magte den men jeg gad ikke den skulle skabe sig af HØLLE til hver gang jeg red på den når den var hestegal!
Men det kan også bare være den er nede i en "down-periode" Den kan jo også være forfangen... der kan være så mange grunde!!
KramZZzz Julie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-05-2002 10:32
Hej Pernille,

Det med at hesten er vanskelig og så vil man sælge den, basta bum; Den dur ikke *Ss*

Hesten har sine irriterende perioder, og tænk på hvordan vores forældre ikke nogen gange synes vi er? De sælger jo heller ikke os, hehe :-D

Min egen ismule, har det med at stejle og bukke og bide og nægte at gå fremad osv. og det har hun gjort fra dag 1. hvir jeg havde hende. I starten ville jeg sende hende tilbage, og min Mormor synes stadig jeg burde sælge hende (Er faldet af 5 gange, hvor af de 3 af gangene endte med hjernerystelse og kun den ene gang ville jeg på skadestuen fordi jeg ik kunne se noget *Ss*)

Men jeg nægter stadig, for hun har sine gode dage - selv om de kommer sjældent :-)

Bliv ved med at prøve, lad være med at give op - det er sq det bedste, sys jeg *Ss*

Jeg synes da jeg har en skide sød hest alligevel, selv om den er ret syg at ride på...

Prøv at lade nogle andre ride hende på tur måske, det er tit at hesten er helt anderledes med en ny rytter.

Og det kan være mange ting som de andre siger, hestegal, prøv at mærke om hendes hove er varme og hendes koder, hvis de er det, er hun nok forfangen (Har en pons der altid er det!)

;-D Rollo ;-D

http://zip.to/mulle
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-05-2002 11:58
Giver rollo ret!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-05-2002 13:32
Ups ikke fodres fanges!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-05-2002 15:17
Fuldstændig enig med Rollo. (LS: Lad det nu ikke stige dig til hovedet...)

-+-KNA.

http://www.juwely.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider