Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Lidt rystet ;s
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 15:33

Mit andet indlæg i dag

Nå, men er lidt rystet nu her. Som der står i det første indlæg er jeg syg, men var i skole 3 timer.

I går fik vi seddel med hjem, om at skolelærer X var sygemeldt, og ikke kommer tilbage. Skal nok lige siges at det ikke er en af mine faste lærere, men vi var meget tæt på at få ham, og har haft ham som vikar.

Nå, X har i mange år haft et 'kaldenavn' som er pedo-X; fordi mange elver har sagt han ikke har 'opført sig ordentligt' over for dem. Af dem er der flere fra min klasse.

Har aldrig selv oplevet noget, men den ene gang råbte han 'Hej smukke tøser' (og andet) på en underlig måde på gangen. Vi tog os ikke af det, da vi jo ikke rigtig kender ham, og altid holder os fra ham.

I dag gik der så et rygte i skolen om, at han er blevet fyret fordi han har kysset en pige fra 7.klasse (13-årig). Vores klasselærer ville ikke udtale sig om noget, så vi var ikkke sikre på om det bare var et rygte!

Kommer så hjem her kl.15 og åbner avisen. Hvad står der:

Politianmeldt for s*xchikane

En lærer på yy-skolen er mandag blevet politianmeldt for s*xchikane af en 13-årig skolepige. Det bekræfter vicekriminalinspektør Z. Fredag var kriminalpolitiet ved at efterforske, hvor meget der lgger i sagen, så derfor kan han ikke sige mere.

^ Elever der har sagt noget til lærerne, er altid blevet afvist, fordi 'sagen ikke har været stor nok'

Jamen de synes sikkert, at det er okay han råber til drengene "smid så tøjet og vis noget mandestr*p" osv.

Selv vores forældre får det at vide gennem avisen Skolen har ikke sendt besked ud om det først..

Måske lidt forvirret indlæg, men er lidt rystet over det

Nogen der har oplevet noget lignende?

Ditte

Uncas og Pablo <3 Savner Mickey :S

Barn af JHN chatten

Part søges nær Rønne (Bornholm)

'Skriv og hør nærmere'

0
0
Svar på denne tråd

Ad...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 16:48

Ret klamt..

Har sgu heldigvis ikke oplevet noget lign.

Hilsen Sara og Dino Boy
"Love is when someone you trust cuts a smile in your face"
0
0
Svar på denne tråd

puuhaaa...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 17:04

Add hvor klamt :S .. heldigt at det blev opdaget..

Men hold kæft man kan blive sur, når voksne ikke gider at høre på "børn"

Kh. Susy
- også Kendt som *Æblet* :)

Stolt medlem af: 100% stavegenier :)

0
0
Svar på denne tråd

Pedofil..
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 17:43

Ej hvor er det langt ude at skolen ikke fortæller forældrene noget ! Det sys jeg helt ærligt er for dårligt fra skolens side.

Vi har ogs en lærer vi kalder pedofil . Men gider ikke gøre noget ved det. Har kun ½ år tilbage på skolen..

Mvh. Sofie og Tøffeldyret
Stolt dressur og distance rytter

0
0
Svar på denne tråd

hvor KLAMT
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 18:08
AD!! sys fanme det for klamt såen noget.. har selv engang haft en lærer der tog os på indelårene og såen noget (gik heldigvis aldrig ud over mig, men nogen andre piger fra min klasse) men sys dku fanme det KLAMT!!!

Én gang Snorretop-Altid Snorretop
Team-SN

Dragen Dreki(:

Pinto-Hingst-Donatello-Vesterlund
0
0
Svar på denne tråd

Pedofile stoder
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 18:36

Stakkels pige!

En lære på min skole er oss ret pedofil agtig..

Vi har haft ham som engelsk lære, Han kaldte os skat og tog om os og alt mulligt.. arg!..

Han er oss helt vild voldig.. Her sidste mandag tog han KVÆLER TAG! ö på en dreng fra min klasse fordi at de blev uenige om noget med hockey. Og det værste er at han ikk er blevet fyret eller noget.. men han må (heldigvis) ikk undervise os mere

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 18:47
ad .. klamt nok ;/

Sille .
med Frieseren Rixt. <3
0
0
Svar på denne tråd

Tamtam-...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 19:08

ej hvor klamt...

vi har haft noget lignende ude på vores skole hvor en pedelmedhjælper havde tilbudt de yngre piger fra 7. og ned, at de kunne komme hjem til ham og se film,... han er så heldigvis blevet fyret,...

der er dog aldrig blevet blandet politi i det

Kram fra Katter
og den fantastiske P

Bøj jer for den store Donna Leonora

Hest købes:

6-9 år

over 160 stg.

Gode gangarter

skal være redet i mindst LC dressur

højst 32000

0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 19:43
Klamt.. :@ Det var da godt nok ikk rart :S

:-* Born to be wild :-*

Årets hest 2005 :D

Green day (y)
Trøller

0
0
Svar på denne tråd

Jordbær med mælk???'
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 20:05

Fu*ck hvor klamt :@

Ulækkert :S

Mvh. Ditte
Medlem af 20.000 klubber
Og konstateret sindssyg B)
0
0
Svar på denne tråd

Min overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 20:12

Hvor synd - for den stakkels pige! Håber virkelig hun kommer over det. Og forstår godt du synes det er ubehageligt! Ville jeg godt nok også synes...

Hmm, men synes også at din skole har reageret ret mærkeligt...:s

<3 Asmindrupgårds Lemon Drop <3

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 21:32

Ubehageligt! Vi havde også en på min skole engang, da vi gik i 6. kl.

Han gloede på os, hvis vores trøje hang lidt ned, eller hvis vores g'er kom op (Utroligt han gad glo på den lille smule vi havde dengang :P )

Han sagde heldigvis op, fordi han ikke kunne styre os 8-)

:-D Line & Danielle :-D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
Hvis en ko kunne grine, ville der så komme mælk ud af dens næse?

. B-) *Jeg holder øje med jer* B-)

0
0
Svar på denne tråd

Har oplevet lidt at det samme , ja .
Forfatter: 
Dato:  10-12-2005 16:10

Hej .

Jeg forstår fuldkommen at du er rystet over situationen ! Det er altså virkelig klamt , vil jeg sige Føj da . Men på min gamle skole havde vi også en lærer som var meget @!#$-fikseret , og som også kaldte mig og mine veninder for noget som ''søde'' og ''smukke'' - og det er nu ikke videre rart

Men nu går jeg så ikke på skolen mere , men min lillebror gør , og han har også fortalt om hvordan han hurtigt kan gøre en matematik-time til en @!#$-time . - ad da .

Men det er faktisk meget dejligt at vide at der er andre som har det på den måde ..

Kram .

0
0
Svar på denne tråd

lidt mere ..
Forfatter: 
Dato:  10-12-2005 16:15
Og jeg har også hørt lidt om at han har taget på nogle piger , både på numsen og på brysterne . Og så har han også kigget utroligt på min veninde engang da hendes g-streng sad lidt længere oppe end den burde ..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider