Mit andet indlæg i dag 
Nå, men er lidt rystet nu her. Som der står i det første indlæg er jeg syg, men var i skole 3 timer.
I går fik vi seddel med hjem, om at skolelærer X var sygemeldt, og ikke kommer tilbage. Skal nok lige siges at det ikke er en af mine faste lærere, men vi var meget tæt på at få ham, og har haft ham som vikar.
Nå, X har i mange år haft et 'kaldenavn' som er pedo-X; fordi mange elver har sagt han ikke har 'opført sig ordentligt' over for dem. Af dem er der flere fra min klasse.
Har aldrig selv oplevet noget, men den ene gang råbte han 'Hej smukke tøser' (og andet) på en underlig måde på gangen. Vi tog os ikke af det, da vi jo ikke rigtig kender ham, og altid holder os fra ham.
I dag gik der så et rygte i skolen om, at han er blevet fyret fordi han har kysset en pige fra 7.klasse (13-årig). Vores klasselærer ville ikke udtale sig om noget, så vi var ikkke sikre på om det bare var et rygte!
Kommer så hjem her kl.15 og åbner avisen. Hvad står der:
Politianmeldt for s*xchikane
En lærer på yy-skolen er mandag blevet politianmeldt for s*xchikane af en 13-årig skolepige. Det bekræfter vicekriminalinspektør Z. Fredag var kriminalpolitiet ved at efterforske, hvor meget der lgger i sagen, så derfor kan han ikke sige mere.
^ Elever der har sagt noget til lærerne, er altid blevet afvist, fordi 'sagen ikke har været stor nok'
Jamen de synes sikkert, at det er okay han råber til drengene "smid så tøjet og vis noget mandestr*p" osv.
Selv vores forældre får det at vide gennem avisen
Skolen har ikke sendt besked ud om det først..
Måske lidt forvirret indlæg, men er lidt rystet over det 
Nogen der har oplevet noget lignende?