Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Når man bliver bumsen i klassen *langt*
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 10:54

Jeg flyttede i år til en anden skole, jeg har altid gået på en folkeskole, men jeg valgte at tage 10. klasse på en privat skole.

Eller jeg valgte ikke at tage på en privat skole, men det gjorde mine forældre, men så måtte jeg tilgengæld også selv vælge.

Jeg valgte den dyreste skole i Odense. 8-) Dumme mig!

Vi havde en mega fed klasse til at starte med, vi er 4 piger og 8 drenge, i starten var vi på overlevelses tur, jeg var rigtig glad for min klasse, og det virkede alle til at være.

Men jeg må ærlig indrømme, at jeg er blevet noget så skuffet.

Jeg tror alle startede med at ligge en facade, der passede til klassen, så man ikke røg uden for, det valgte jeg selvfølgelig ikke at gøre, jeg var bare mig, og troede de andre også bare var dem, men jeg efterhånden som jeg kommer nærmere ind på dem, så har jeg slet ikke lyst til det.

De er VIRKELIG nogle rigmandsbørn, og nej, det er da intet i vejen med, MEN de er simpelhen snothamrene forkælet hele bundtet.

De render alle rundt i det dyreste mærketøj, osv., og det syntes jeg er fulstændig fair, og nej jeg er ikke jaloux (ville 1000 gange hellere sende penge ned til Afrika, end at købe et par bukser til over 500 kr. ;) ), jeg går i det stikmodsatte tøj, altså virkelig hippipræget tøj, og det kan min klasse ikke acceptere.

Når vi sårn skal til teater, osv., så er der kun den ene af tøserne, der vil gå med mig, for i det tøj, jeg går i, så må man helt klart være en af de laveste i vores højreorinteret samfund, og det kan man jo ikke acceptere i vores højreorinteret samfund!

Ergo, de mener simpelhen ikke jeg burde gå på sådan en skole, da jeg er en skændsel for skolen.

De har de mest latterligste holdninger i min klasse, de er VIRKELIG DF, typer ALLE sammen.

Og det er da også helt fair, men at begynde at sige, at jeg ikke høre til her, for når jeg går i sådan noget tøj, så har jeg ingen penge, og høre ikke til deres samfund, og burde tage hjem, og være sammen med dem jeg passer til, arghh, det kan virkelig pisse mig af, at de kigger sådan på det!

Jeg var blandt andet, også til galla, med klassen i sidste weekend, og jeg vidste udemærket godt, at vi blev målt på hvem der kom med den flotteste kjole, osv., jeg ejer ikke en kjole, er ikke den der kjole type, så jeg valgte at gøre det modsatte af de andre, for ellers ville jeg stå som den dumme, så tog bare et tylskørt (staves?) på, jeg blev smidt ud fra festen kl. 10, fordi jeg var ikke i kjole. :@

At de kan gøre sådan noget!! :@

Det er ikke sådan at de mobber mig, eller noget af den dur, men jeg høre simpelhen bare ikke med i den klasse, og det irretere mig.

Savner min gamle klasse, hvor vi alle bare var så kanone venner!

Argh, undskyld det blev lidt langt. ;)

Er der overhovedet noget jeg kan gøre?

Okay, jo, jeg kunne skifte stil og politisk mening, men jeg NÆGTER simpelhen, at blive ligesom alle andre. ;)

Rikke + Farinelli for altid!
Holder sammen i tykt og tyndt!

Min hjemmeside: tør du?
0
0
Svar på denne tråd

Æhm...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 11:11

Hvilken skole er det du går på?

Lyder ikke så fedt! Ved ikke hvad du kan gøre? I min klasse har vi ret blandede typer, og der er det bare fedt at være lidt anderledes!

Håber de "forandre" sig, selvom det nok er ret usandsynligt!

Hilsen Sara og Dino Boy
"Love is when someone you trust cuts a smile in your face"
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 13:27

Æv.. :(

Men det er deres problem hvis de ikk ka ta at der er folk med andre meninger end dem selv, og at nogle hellere vil være hippiere B-)

:-* Born to be wild :-*

Årets hest 2005 :D

Green day (y)
Trøller

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 14:31

Hold da op! Hvad bilder de sig ind?! Man kan sgu da ikke smide dig ud fra festen, fordi du ikke har kjole .. Eller sige sådanne ting om dig - Sikken nogle børn!

Jeg syntes bare du skal fortsætte med at beholde den "stil" du har nu, og være ligeglad med dem.. Selvfølgelig er det slet ikke fedt, hvis du bliver holdt udenfor, osv..

Hvis du slet ikke kan "holde det ud" syntes jeg måske du skulle flytte.. Jeg syntes ihvertfald ikke du skal begynde at blive som dem!

Respekt til dig! Godt nogle da tænker på andre, end dem selv ;) ..

Syntes bare du skal fortsætte med at komme i det samme tøj ;D

:-D Line & Danielle :-D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
Hvis en ko kunne grine, ville der så komme mælk ud af dens næse?

. B-) *Jeg holder øje med jer* B-)

0
0
Svar på denne tråd

hvilken skole?
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 14:46
Hvliken skole går du på? Det skulle vel ikke være Henriette Hørlück? De lyder da godt nok som en flok forkælede "unger". Jeg synes det er fedt at du holder ved dine principper og holdninger og ikke lader sådan en flok bavianer ændre på det.
0
0
Svar på denne tråd

nananana
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 14:50

WHAT?! Smed de dig ud fra festen fordi du ikke havde den rigtige kjole på?!?! Hvad sker der?

Nej synes ikke der er noget du kan/skal gøre, de må sku bare acceptere dig som du er, og ellers må de lade være - du er da bare for god til dem hvis de skal gå rundt og spille så højr'vede. Så må du bare betragte klassen som et sted du skal lære, og så være sammen med dine rigtige venner uden for skolen, selvom det er kanon ærgeligt.

- Christine
Why do you care?
0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 15:43

Det er godt at du er dig selv. Din stil er din stil, og det må de acceptere. "Man er som man er, det kan ikk laves om" - fra Krumme-filmene.

Men hvis du virkelig ikk kan holde din klasse ud og ikk fungerer sammen med dem - så flyt tilbage?

Odin med Sasha

Det underlige kriggedyr

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels dig
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 15:56

Ja, du kan jo glæde dig over at det kun er til omkring juni, ikk??

blev endelig ved med at være dig selv, det er det bedste du kan gøre, som du også selv har skrevet.

Hold næbbet højt, og tænk på at du er bedre end dem. eller noget i den stil.

Håber du overlever, du har i det mindste en masse andre venner sikkert.

Knus Louise med den smukke og søde Luna

Louise elsker Luna

Og sådan er det, det kan ingen ændre på.

0
0
Svar på denne tråd

Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 16:10
jeg var ligeså meget outsider på min gamle skole. selv mine lærere hadede mig. nu går jeg så på en friskole, og her er virkelig fedt :). lærene er rare, og halvdelen af alle eleverne er selv hippieprægede folk.. tror kun der er 2-3 stykker i 8-9. klasse der går i sygt dyrt tøj. Det er virkelig rart. pludselig er man slet ikke udenfor længere.

Amanda&Fantacy

Dont close your eyes.
See the images.
0
0
Svar på denne tråd

gdgsdgsdgs
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 19:22

Altså det er da selvfølgelig ikke rart, men vil nu tage de andre i din klasses parti .

hvis du gik i min klasse og var meget anderledes ville jeg være den første til at sende øjne osv. det er ikke fordi jeg gør det med vijle, eller er stolt af det, men sådan er jeg.

helt seriøst, ville jeg ikke snakke ret meget med en person der skilte sig så meget ud - kan ikke se hvad det skal til for.

hvorfor ikke bare være normal

Hate me 'cus I'm beautiful

- sure I don't like you either :D

Mooove it bitch - make me

Life is a party - CRASH IT!

0
0
Svar på denne tråd

HejHej
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 19:36

jeg havde det nogen lunde ligesom dig, de sidst 3 år af folke-skolen.. Jeg gad ikke give det hvide ud af øjnene for tøj, jeg ville 10gange hellere bruge lidt ekstra penge til hestene.. Men fordi jeg ikke gik i smart tøj, og trak (eller røg ) mig stiv hver weekend som de gjorde kunne man slet ikke komme ind i "gruppen" det var kun 3 piger i klassen som jeg havde det godt med. Men synes det var vildt at man bare skulle ryge hash eller drikke sig så stiv at man brækker sig ud over det hele, for at komme ind i den gruppen

Najda; Hvornår er man normal? Er man ikke normal fordi man ikke har en vildt smuk dyr kjole? eller er man ikke normal fordi man ikke går i det (dyre) tøj som alle andre går i, bare fordi man tør skille sig ud fra andre?

Frederikke

&

Aladin

Diva & Spirit

0
0
Svar på denne tråd

Synes bare...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 19:47

... du skal blive ved med at være dig selv - sådan gør jeg også. Nu har jeg det godt nok perfekt i min klasse, men jeg tror det er fordi vi alle nu engang er som vi er. Ingen regler for tøjstil, ingen regler for humor, ingen regler for, hvilket parti vi går ind for.

Jeg er DF'er, det er der også en anden der er, men de der stemmer f.eks. enhedslisten og ovre i den venstre fløj, de snakker skam lige så godt med DF'erne som 'deres egne'.

Altså ingen politiske forskelle, ingen tøjforskelle eller noget.

Bliv ved med at være som du er. De skal ikke 'knække' dig og få dig i noget andet tøj eller hvad det nu kan være. Vær dig selv - det er det letteste:)

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 19:56

Bortset fra at det er alle i din klasse kunne det godt minde om min! De "populære" ser også ned på os der er anderledes. Dog efter at vi er blevet ældre er det blevet bedre.

Vi er et par stykker som ikke går i alt der moderne og følger moden, og det er bare ikke alle der kan akseptere det.

Jeg ahr ingen stil, og når jeg nu kommer i en af mine nederdele, og andet tøj der bare ikke passer sammen, efter deres mening bliver der også kigget en ekstra gang på en, og der falder måske en kommetar. Kasper fra min klase bliver der også set ned på da han er emo. Så kender det godt.

Vil ikke mene det er os der bør ændre os, men dem der er for snævertsynet. Alle er ikke ens, og der er forskellige måder at udtrykke ens holdning på.

Nadja: Hvad er det at være normal. Det kan jo tolkes på mange måder. Er det at være nøgen? -for det er det vel for en nudist ;-)

//Stine
Ordsprog og citater er altid gode at have ved hånden.
De befrier dig for at tænke selv.

0
0
Svar på denne tråd

Tja... Beritt...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 20:20

For det første, så er du ikke den eneste, der ikke tænker på, hvordan folk ser ud. (Sjovt, at der lige har været et indlæg om, hvor meget man dømmer folk :P).

Det med fordomme er bare SÅ irriterende. Jeg kender godt selv dét med, at folk kan se ned på én, hvis man går i anderledes tøj eller opfører sig som... ja, sig selv!?

Eller... Jeg "kender" det ikke som sådan, men har da engang oplevet, at en holdkammerat fra mit gamle boksehold "så igennem mig" i bussen, selvom jeg stod foran ham og sagde 'hej' flere gange.

"Arrogante nar," tænkte jeg først, da alle mener, han er sådan, selvom jeg har oplevet ham som en sød og rar person.

Som folk dog kan have to sider :-/

Måske er det bare sådan, at når man har det samme på, kan man måske behandle hinanden pænt, men ligeså snart man klæder og opfører sig anderledes, er det en helt anden sag.

Mht. til klassemiljøet, så ville jeg tage det op, og gøre opmærksom på, hvordan jeg følte. Og hvis det så ikke virkede, måtte de selv leve med samvittigheden.

Jeg kan ikke rigtig tage stilling til, om jeg ville flytte eller ej. Og jeg er sikker på, at du har det ligesådan ;)

Held og lykke med det!

Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden Freja.
"Til syvende og sidst er det et spørgsmål om inspiration"
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 21:32

Pokkers til lorteklasse du er kommet i (n)

Håber du finder ud af noget.

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
Well if Clint Eastwood turns up to save us
- Tell him to rack off too!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider