Jeg flyttede i år til en anden skole, jeg har altid gået på en folkeskole, men jeg valgte at tage 10. klasse på en privat skole.
Eller jeg valgte ikke at tage på en privat skole, men det gjorde mine forældre, men så måtte jeg tilgengæld også selv vælge.
Jeg valgte den dyreste skole i Odense.
Dumme mig!
Vi havde en mega fed klasse til at starte med, vi er 4 piger og 8 drenge, i starten var vi på overlevelses tur, jeg var rigtig glad for min klasse, og det virkede alle til at være.
Men jeg må ærlig indrømme, at jeg er blevet noget så skuffet.
Jeg tror alle startede med at ligge en facade, der passede til klassen, så man ikke røg uden for, det valgte jeg selvfølgelig ikke at gøre, jeg var bare mig, og troede de andre også bare var dem, men jeg efterhånden som jeg kommer nærmere ind på dem, så har jeg slet ikke lyst til det.
De er VIRKELIG nogle rigmandsbørn, og nej, det er da intet i vejen med, MEN de er simpelhen snothamrene forkælet hele bundtet.
De render alle rundt i det dyreste mærketøj, osv., og det syntes jeg er fulstændig fair, og nej jeg er ikke jaloux (ville 1000 gange hellere sende penge ned til Afrika, end at købe et par bukser til over 500 kr.
), jeg går i det stikmodsatte tøj, altså virkelig hippipræget tøj, og det kan min klasse ikke acceptere.
Når vi sårn skal til teater, osv., så er der kun den ene af tøserne, der vil gå med mig, for i det tøj, jeg går i, så må man helt klart være en af de laveste i vores højreorinteret samfund, og det kan man jo ikke acceptere i vores højreorinteret samfund!
Ergo, de mener simpelhen ikke jeg burde gå på sådan en skole, da jeg er en skændsel for skolen.
De har de mest latterligste holdninger i min klasse, de er VIRKELIG DF, typer ALLE sammen.
Og det er da også helt fair, men at begynde at sige, at jeg ikke høre til her, for når jeg går i sådan noget tøj, så har jeg ingen penge, og høre ikke til deres samfund, og burde tage hjem, og være sammen med dem jeg passer til, arghh, det kan virkelig pisse mig af, at de kigger sådan på det!
Jeg var blandt andet, også til galla, med klassen i sidste weekend, og jeg vidste udemærket godt, at vi blev målt på hvem der kom med den flotteste kjole, osv., jeg ejer ikke en kjole, er ikke den der kjole type, så jeg valgte at gøre det modsatte af de andre, for ellers ville jeg stå som den dumme, så tog bare et tylskørt (staves?) på, jeg blev smidt ud fra festen kl. 10, fordi jeg var ikke i kjole. 
At de kan gøre sådan noget!! 
Det er ikke sådan at de mobber mig, eller noget af den dur, men jeg høre simpelhen bare ikke med i den klasse, og det irretere mig.
Savner min gamle klasse, hvor vi alle bare var så kanone venner!
Argh, undskyld det blev lidt langt. 
Er der overhovedet noget jeg kan gøre?
Okay, jo, jeg kunne skifte stil og politisk mening, men jeg NÆGTER simpelhen, at blive ligesom alle andre.