Hej.
Jeg blev i går den heldige ejer af et styks rubinrød hestefodbold 
Min mor og far købte den til mig ude på hjørnly, og der fik de afvide at man bare kunne puste den op på en tankstation 8det tager jo 100 år at gør det selv ved en madras pumpe!)
Vi har tænkt over dte, og har endda sågar været op at kigge på tankstationes dækpumpe, og der er noget mærkeligt ved det hele:
I bolden er der jo bare et hul ind lissom i luftmadrasser etc., men i dæk pumpen er det jo meningen den skal sættes fast til en ventil, det er der jo på dæk og cykler (den der lille dut man skal sætte slangen fast i )
jeg er ikke sikker på man kan pumpe bolden op ved hjælp af sådan en dæk pumpe, men jeg ved på den anden side heller ikke hvordan jeg ellers skal pumpe dne op da det tager 100 år og en eftermiddag ved hjælp af håndkraft.
Så nogen der har nogen gode idéer?
I behøve rjo ikke selv eje en hestefodbold for at komme med en hjælpende hånd eller en kløgtige tanke 
Forresten hvis nogen ikke ved hvad det er er det sådan en fætter;

Den skal spilles rundt på en afgrænset bane ved hjælp af to ryttere på det ene hold og to på det andet. Man skal score i modstanderens mål, dvs man skal skubbe bolden over en markeret streg. læs mere på www.rideforbund.dk
Det ser således ud ;

Er der andre der ejer sådan en bold ?