|
|
| Hvad har jeres hest kostet ? |
| Forfatter:  |
Frederikke&Aladin<3 |
| Dato:  |
29-11-2005 22:02 |
|
Heej Nu er der så meget med hvad en hest er værd / kan koste, men hvad har jeres heste kostet da i købte dem ? Jeg kan da være den første der svarer: Diva; 4.000kr Spirit; 5.000kr m/transport. Aladin; 20.000 med sadel og transport. Hvad med jeres ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min var rigtig |
Cathrine&Taylor (Carisma) |
29-11-2005 22:05 |
|
rigtig billig.. Under 20.000  Man har snakket med ham siden som vi købte hesten af og han sagde os at den blev solgt for billgt.. Men okay den var nærmest livsfarlig da vi købte ham, har os selv tilredet ham osv.. lært ham at blive trukket med og alt det der..
- Cathrine og Taylor - Elsker dig :) -Mon Cherie-Carisma-Lucky-Miss Beauty-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hvad skal du bruge det til?
Duke Where there's a Will there's Way Don't Delay what you can Do Today Well if Clint Eastwood turns up to save us - Tell him to rack off too!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine... |
|
|
dixie: 2500-4500 var mishandlet da jeg købte hende, da jeg havde startet stævner på hende var hun nok 25-29.000 værd. Amadeus: låner ham, han var nok 20.000 elelr sådan noget værd da jeg fik ham hjem nu er han 40-50.000 værd men han er osse 12, han er til salg for 43.000 nu. Lakhila: fik hende af min mor.
Hest købes: Over 6 år. Over 161 i stg. Helst renracet. Skal kunne LB dressur øvelser. Gerne redet højre. Skal være sta Jo mere man rider jo bedre rider man 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
5000 for honey (byttehandel noget) 20.000 for fanta 
Amanda og Fantacy - Nu uden Honey
jeg er lederen, jeg bestemmer hvornår det går løs................ NU, går det løs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Duke... |
Frederikke&Aladin<3 |
29-11-2005 22:16 |
|
Var bare nysgerig. Mange vil gerne gerne vide hestens pris men vil ikke sige hvad den har kostet, lidt underligt synes jeg. I starten ville jeg heller ikke sige hvad miné har kostet, hehe.. Så var bare nysgerig om hvor mange der tør sige det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
Henry og dressurponyerne |
29-11-2005 22:16 |
|
Penge ?
Henry og Jannie Team vi synger dårligt og har farveløs humor med de billundske ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
Mallan |
29-11-2005 22:17 |
|
Landia min gamle pony kostede 110.000, men vi fik hende for 50.000 niice. Life-style min mors hest var dyr ;s han kostede 250.000 kr.  (men han er helt sikkert det vær ) og Witta min juniorhest kostede 50.000, men vi fik hende for 30.000  - så det var det. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Forstod det heller ikke selv til at starte med, men efter jeg har fået egne, ser jeg meningen  Det kommer ikke folk ved, hvad éns heste har kostet. (Ok, mine har kostet blod, sved og tårer 
Duke Where there's a Will there's Way Don't Delay what you can Do Today Well if Clint Eastwood turns up to save us - Tell him to rack off too!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nghjfj |
|
|
odin kostede: 4.000 og solgte ham 2 år efter for 10.000
Pixi var sat til 15.000 men gav 9.000 for hende og solgte hende igen for 18.000 men udstyr!
og så købte jeg sinka for 3 år siden for 12.000 kr.. er ikke sikker på hvad hun er værd, vel mellem 5-25.000 kr! hmm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123123123123 |
Hopzen <33 |
29-11-2005 22:23 |
|
jamen min har da kostet penge... syns egentlig ikke at det kommer andre folk ved hvad min pony har kostet... Det er ikke sådan noget jeg går og fortæller andre... Eller spørg andre om... men dem der vil svare, må jo bare svare.. det er helt fint 
<3-min dejlige springer-<3 -
2-day -
2-morrow and... -
4-ever "Bugsy boy: jeg savner dig for vildt. jeg holdt virkelig meget af dig <3"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tør?!!! |
Theis |
29-11-2005 22:29 |
|
Hvis det skal være på den måde, kan jeg da godt svare for Tossen også - Jeg gav 500.000 for Theis.
Mvh. Theis & Den Perfekte Hest  ~ Dance with the Devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg gav 800.000 for Belinda og min far gav 200.000 for Punto. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123123123123 |
Hopzen <33 |
29-11-2005 22:35 |
|
Tør??? det er nu ikke fordi jeg ikke "tør"... det er ikke det jeg frygter... men oki... hvis du virkelig vil vide det..: 120.000!
<3-min dejlige springer-<3 -
2-day -
2-morrow and... -
4-ever "Bugsy boy: jeg savner dig for vildt. jeg holdt virkelig meget af dig <3"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
8000 for Fanta, og 9000 for Tamara(hun var rå) hun ville ellers ha været solgt for 25.000 her i efteråret, men vi opdagede desværre en fejl på det ene forben..
- Dejligste - Fanta og Arabiens Tamara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En massse |
|
|
penge.. det er det man giver for at havde en hest, eller 4 som vi har,,, 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan ikke.. |
|
|
se hvad det rager hvad andre har givet for deres heste, det er en privat sag.. Jeg vil godt sige Akrobat (16.000) men Chili for bliver min hemmelighed, for jeg gider ikke kommentare om hun har været alt for dyr, for hun er noget nær perfekt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sebastian koster mig |
Nanna (Sebastian) |
30-11-2005 07:27 |
|
7200 om året. Inkl. ALT.
Hilsen Nanna og Sebastian Jeg har pink humor Dressur er kommunikation mellem hest og rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg købte min gamle hest for... |
|
|
Knapt 10 års plageri 
Mvh Vegetacha -Og Fæhunden Freja. "Til syvende og sidst er det et spørgsmål om inspiration"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhdfhgdhdfhdh |
|
|
ehm, 25.000 med alt udstyr  ret godt sluppet når han nu er 5 gange så meget værd, og det er kun 1½ år siden ..
Hate me 'cus I'm beautiful - sure I don't like you either  Mooove it bitch - make me Life is a party - CRASH IT!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
ikke en skid.. fik ham af min mor som selv har avlet ham - hun fik bedækningen gratis, da vi selv havde hingsten stående hele sommeren, så der kom hopper fra hele Bornholm.. Han har kostet græs, vand, foder, kasteration og et hovedtøj - billigere blir det ikke!
[Sandra Louise Elfort] Islænderrytter og heavymetal-tilhænger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla...bla.. |
|
|
jeg skal give 100.000 for den skal have d.9 dec... og min gammle pony gav jeg 30.000 han var B-pony den gang..
M.V.H Katrine >>E-Line Havrre og Engtoft´s Gina<< ^*****TEAM BLACK BEAUTY*****^ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 100... |
|
|
.. kys til svinedrengen. + en syngende nattergal.
...ooOoo.. ...ooO Mvh. Selma Ooo... ...ooO Dressurryttere er springrytttere Ooo... ...ooO der ikke tør springe Ooo... ...ooOoo... Smuk allround 1'er sælges !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine heste... |
Clara/Brana |
30-11-2005 13:21 |
|
Jeg forstår godt hvorfor det er et ømtåleligt emne. Min Brana har kostet 35.000, min mors Freyja har kostet 30.000 og Min mors Flamma kostede 55.000. Føllene har vi selv avlet og derfor ikke betalt for dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.. |
*Zig-Zag* |
30-11-2005 13:28 |
|
Tja.. Det holder jeg for mig selv. 
( Lea )  & Zig-Zag. Hun er bare drømme ponyen . <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
30-11-2005 14:43 |
|
Rozita har kostet 5,000
Fra Hennie & Rozita <3 Nu med det knap så pæne signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil være med!! |
|
|
Guido kostede rigtig 10.000 kr. han var hingst da vi købte ham, det er en meget lang historie men han skulle sælges som avlshingst men ja jeg ved faktis ikke hvorfor så vi måtte købe ham som hygge pony til 2.500.. Bastian kostede 3.500 han var helt rå, han var 9 år så jeg fik en god ufordring <staves?? nu går han LB dressur og LB spring.. Fenja kostede 15.000, de første 1000 gik til et dyrlæge besøge, de 4000 for føllet (i hendes mave) og 10.000 for sig selv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
Det lyder lidt ligesom at i konkurrerer om hvem som har den dyreste hest/pony herinde... ? Meget morsomt at læse. Og i kommer med undskyldning for den pris i har givet... Hmm... Jeg har givet penge !! Jeg har intet behov for at fortælle hva mine heste har kostet... 
Nina Christophersen Gør livet til en fest, rid Spring hest  Super III'er spring-pony tilsalg . Se HP! Stald Egeskov Ridecenter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig |
<3 Jolly 4-ever !!<3 |
30-11-2005 15:09 |
|
Min kostede 8.500,- men dog er der noget jeg har sparet penge på  Jolly er 14 de troede han var 17 Han gik rideskole og havde gået der i 5 år, men jeg var faldet for ham. Han er Connemara -de troede han var blanding han gik k rigtig noed da jeg fik ham men fik en gammel adresse jeg skrv til og har fået af vide at: han har gået mb /ma på landsplan og han er 129 cm hans far hedder Tarzan og Mor hedder Molly han er snart klartil at gå lc 3 og lb 1 i dressur.. jeg købte ham uden udstyr.. Rigtige ryttere rider Connemara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Heeeh lidt skørt indlæg.. Min far gav 30.000 for Laffe inkl. sadel, hovedtøj dækner + transport. Rimlig pris.. ved ikke hvad hun er værd nu, men ved forsikringen er højere end prisen, hun er vel omkring 40.000 værd nu..
Katrine & Latent Lafaette <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Embla... |
Fida |
30-11-2005 19:21 |
|
Embla kostede 25.000 kroner. Med sadel og hovedtøj. Dengang var hun kun 20 hver, og jeg fik at vide for 2 uger siden at hun nu er 30.000 værd. Selvom jeg synes hun er steget 500.000 med den samarbejdsvillige hest jeg har fået ud af hende 
: Anna med ishesten Embla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Hej |
Frederikke&Aladin<3 |
30-11-2005 19:57 |
|
Det er da helt okay i ikke vil sige hvad de har kostet  Men synes faktisk det er ret underligt at folk ikke vil sige det. Hvorfor ? .. Hvad er der i vejen med hvad hesten har kostet det den har ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hii..!!! |
Mahonia<3 |
30-11-2005 20:04 |
|
ikk godt at vide..!!  ca. 20.000..!!!
M MA MAH MAHO MAHON MAHONI MAHONIA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frederikke.. |
Stine (Columbine) |
30-11-2005 20:06 |
|
Tror ikke problemet er at man ikke vil sige hvad de har kostet, men hvad fanden rager det andre? Ingen kan bruge det til en skid. Derfor har jeg ikke tænkt mig at sige hvad jeg har givet for min hest!
//Stine Ordsprog og citater er altid gode at have ved hånden. De befrier dig for at tænke selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har givet.. |
|
|
Bananer for mine heste! Nej,jeg har ikke , men helt ærlig ? Jeg kan ikke se hvad det kommer alle jer ved, for hvad vil I bruge det til ?
Mvh Marie Det er bedre at fortryde noget man har gjort, end at fortryde noget man aldrig fik gjort. www.sportspony.dk - Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Under tja |
Beritt |
30-11-2005 20:27 |
|
Tjaa, har givet under 120000 kr. 
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt! Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej Hej |
Frederikke&Aladin<3 |
30-11-2005 21:53 |
|
Marie; jeg kan godt bruge det, for så kan jeg se hvor meget "hest" jeg har fået for pengene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frederikke. |
Stine (Columbine) |
30-11-2005 22:02 |
|
Hvordan kan du det? Det kan du ikke bedømme ud fra andre hvor meget "hest" du har fået  Men hvis du kan som du siger, vhor meget "hest" har du fået?!
//Stine Ordsprog og citater er altid gode at have ved hånden. De befrier dig for at tænke selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
Frederikke&Aladin<3 |
30-11-2005 22:07 |
|
Jeg tænkte bar på, fx. dem der har givet 50 har fået en hest der går La og jeg har givet 4-5 og går og LA. det var nu bare det jeg tænkte på.. heeh.. lidt svært at forklare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frederikke. |
Stine (Columbine) |
30-11-2005 22:13 |
|
Tror nu bare det her indlæg er fuld at folk der er; Ih så åhh så stolte, over at de har fået en hest billigt der er dygtigt! Men det er ikke prisen det kommer an på. Mener nu ikke du har fået mere "hest" for pengene om du så har givet 100.000 mindre og de kan det samme. Du har fået din hest, og den anden har fet sin hest! Du har måske været heldig, men tvivler på at du har "fået mere hest" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kostet.. |
mette (ronni) |
30-11-2005 22:35 |
|
min gav vi 16000 for han kunne INTET, du kunne ikke lægge ben til den så prøvede den af bukke dig af og stoppede meget ispring .. nu er den blevet bedre ! og den anden gav vi 14000 for og den var i fol såå vi fik jo 2 ponyer ,.. men føllet har såå kostet en dyrlæge regning på 12000 .. og min bror's gav vi 15000 for den kunne heller iik så meget selv om den var 12 år men den var redet forkert (pisk, pelham og heste sporer ) ingen sammen hæng.. og den sidste gav vi 9000 for den kunne iik rigtig noget ,. det er en nordbakke og den er god til begyndere og er kælen og jeg har lige sprunget 1m. på den idag 
Moorland's Rondale, du er min dejlige D R E S S U R P O N Y..!! <33 Bonnie, du er min dejlige S P R I N G E R <33 Golden Hero, Du er min dejlige sindsyge følle <3 Lex 35 og Perle i er osse søde <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 456456456 |
HGlarsen |
01-12-2005 11:35 |
|
Helt seriøst, hvis i ikke vil sige hvad de har kostet så spring dog indlægget over istedet for at skabe en masse rørre.. Det er da til at grine over! -Nu bliver i jo ikke tvunget til at sige det vel?
Pernille H. G. Larsen (Team AND) Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frederikke&Aladin<3 |
Theis |
01-12-2005 11:53 |
|
Fordi prisen er en privat ting  Og visse folk har det med at fordømme ens hest udelukkende på prisen - Ligeså vel som nogen fordømmer på racen. Og hvis nogen vil sælge deres hest videre, er det heller ikke fedt at alle ved hvad de har givet for den selv  Mvh. Theis  ~ Som bestemt ikke har noget imod at folk ved hvad hendes Perfekte hest kostede. Hun kan bare ikke se hvad de skal bruge det til?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lækre Lurifax. |
|
|
Lurifax kostede penge 8)
Malle & Lurifax Ta' ikke livet for seriøst! - Du kommer alligevel ikke levende ud af det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| theis... |
HGlarsen |
01-12-2005 13:14 |
|
Svarer du til mig ? eller? Nej i så fald (hvis man skal sælge hesten vidre) så kan jeg godt se, at man bør holde det for sig selv..!  -Det er noget værre fis at dømme en hest på prisen, kender rigtig mange heste/ponier som har været ret billige og som har vidst sig simpelthen at være SÅ fine og lækre - har redet salgsponier som bliver købt og solgt for en 10-15.000, og så opdager man virkelig at langt over halvdelen af dem mindst er 50-60.000 værd..!! Man skal ikke dømme en hest på prisen, for bag prisen kan der gemme sig en rigtig ener! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| theeeis |
HGlarsen |
01-12-2005 13:24 |
|
Okay smiler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stine... |
Frederikke&Aladin<3 |
02-12-2005 23:29 |
|
det var nu heller ikke det jeg mente.. kan ikke forklare det ordenligt  Min var billige fordi de ikke var redet, Aladin er skæv-benet som bare pokker, og desuden var han 7½ da jeg fik og var ikke redet ! Så derfor var prisen som den var.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klaphat |
Karoo |
03-12-2005 09:14 |
|
klaphatten har kostet ... mange penge  Men det er da ligemeget om de har kostet 5000 eller 50000 eller 500000 - bar man er glad for sin pony  Det med om man har fået noget for sine penge - det kan da ik sammenlines - de er nemli alle specielle på ver sin måde...
KAROO - RIDER ALDRIG UDEN KLAPHAT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FSDGHB |
|
|
GIR KAROO HELT RET!
Med venlig hilsen: ¤*´`*¤ ¤*´`*¤ ¤*´`*¤ Stald Adamsen ¤*´`*¤ ¤*´`*¤ ¤*´`*¤ består af: Joker <3<3 A twin affair. Maystar. Adamsens Morgan. Adamsens Bella. Misstrust me tot. rytter: Jacqueline Adamsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nanana |
Cecilie (Jason) |
03-12-2005 15:59 |
|
Tjah.. Freja gav vi dengang 10.000 dkr. for - det var mange penge dengang  Jason gav vi dengang 25.000 dkr. for - han er dog meget mere værd nu hvor han skal sælges, men der er godt nok også lagt langt mere træning i ham end dengang jeg fik den, hvor den stort set ikke kunne andet end at springe et par bomme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalallal |
anne katrine |
03-12-2005 16:49 |
|
gav 5000 for min hest., da jeg købte ham var han en ret vild hest og nu er han bare dejlig 
Stjerne&aK Elsker min stjerne Stvaespsaerne V.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ''Home made' |
|
|
Heej . Min hun er 'hjemme lavet' . Høhh . <3 Men altså . Man kan jo ekk bedømme hverken ejer eller hest udfra prisen ? Og hvad vil du bruge det ? Jeg syntes ekk det er blæret at nogen fortæller mig at deres hest har kostet 50.000 ? Jeg elskede da min gamle pony mere end noget andet, og hende havde vi ekk givet ret meget for ? <b>Høhh - Der troede i nok li hva ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William :'( |
Sandra(Beauty Star) |
03-12-2005 21:12 |
|
Hun har kostet penge  Hvor mange kan være ligegyldigt, men ikke ret meget  Hvorfor spørger du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn... |
Johanne(Kahlua) |
04-12-2005 12:19 |
|
Kahlua kostede ikke ret meget. Og det synes jeg er fedt! For det er da røv at købe en rigtig dyr pony som man sælger billigere eller aldrig opnår hvad den tidligere ejer gjorde. I stedet synes jeg det er fedest at købe en billig hest og så ride den op til mange tusinde kroner. Rositta kostede heller ingenting næsten og hun er endda ud af nogle rigtig gode hingste og er i familie med mange blue hors hingste!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 7 Heste??? |
Stine Dahl... |
04-12-2005 13:38 |
|
Nu har jeg så 7 heste og et føl, og skal jeg tage prisen for dem alle? Dvs. 8 heste... Frieser Akke: + Trasport fra holland 40.000,- Frieser Akke's føl Umo: ??? Fjordhest Aske: 5.000,- ink. westernsadel import from America. Araber Alima: +Prof. dressur sadel 49.000,- Quarter Horse Indy: +Sadel import from america 50.000,- Shetlander Maj: +Spring sadel +Transport fra J-land 8.000,- Connemare Peber: hingst god avl +spring sadel 35.000,- DV Romar: +spring og dressur sadel 40.000,-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billige dyr |
|
|
Ja Chanell er faktisk den dyreste hest jeg har købt, men Meti ryger nok længere op i regninger indtil videre  Chanell kostede 15.500kr, inkl grime og hovedtøj  Uffe kostede 1000kr i bedækning inkl bøllegenet  Alme'ti kostede 7000kr, inkl grime og dækken Marie gav vi i sin tid 3.000kr for, og Rollo 2.500kr - jeg tror de er de to bedste køb vi har gjort. Men for mig er det ikke prisen, men hesten det kommer an på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej mine kostede: |
|
|
Fie kostede: 7500 kr. (med nyt dækken) Ninja kostede: 3000 kr.
~ Knus Sofie ~ ~ Tab & vind med samme sind ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|