Ey Ænder 
Jeg er syg, (til lidt afveksling
)
Arg har været syg mega længe, vil virkelig gerne i skole igen snart. Lyder jeg sindsyg? Ja
Men det er en hel anden snak 
Nå, men hvilke organisationer støtter I?
Røde kord, folkekirkens nødhjælp og sådan?
Jeg har selv fået et flip med dette. Kan godt lide at hjælpe andre mennesker og sådan. (Vil gerne være læge, nu vi snakker om at hjælpe andre mennesker) Vi mennesker her i Danmark mangler ikke ligefrem penge. Så syntes godt at man kan støtte de forskellige organisationer!
Jeg har selv købt 2 af de der "LiveStrong" armbånd. Gav 30 kr. for hver i en boghandel et eller andet sted. Udover det har jeg et armbånd mod brystkræft. De lyserøde armbånd med skriften "støt brysterne".
Her i hjemmet har vi mange kræftens bekæmpelse ting, da vi selv har kræften tæt inde i familien, så det har jo nok gjort at vi giver flere penge, end hvis det "bare" var for at give penge.
Desuden har jeg lige købt den fedeste trøje fra frelsen hær. Pengene skulle vidst gå til børn i Rumænien.

Tjek lige en griner trøje. Syntes altså det er genialt! Man kan få dem med korte eller lange ærmer. Må nok indrømme at jeg nok havde købt denne trøje selvom den ikke var fra frelsens hær. Bestilte den over nettet, den er lige kommet ind ad døren. Elsker den allerede, glæde rmig til at se hvor mange penge det kan indbringe 
Nå, men udover ting jeg har købt har jeg også været ude og samle penge ind et par gange. Primært for folkekirkens nødhjælp.
"den stille sult i Afrika".
Endnu et af mine sære trip, men denne gang går det jo til folk der behøver hjælp. 
Nå, men hvad med jer? Støtter I nogen organisationer på nogen måder?
Fortsat god dag