|
|
| et par foldbilleder a Malle ;b |
| Forfatter:  |
Henry og dressurponyerne |
| Dato:  |
29-11-2005 11:07 |
|
Heej alle ænder... Da jeg skulle have de små dyr ind her til morgen/formiddag, tog jeg lige digi'et ud, så der lige kunne komme et par billeder af Malle (læs indlæget længere nede)... her er de så: "Jeg tror helt klart at jeg kan gemme mig bag ved det her græsstrå ?? Kan nogen se miig ???" "Lad mig være, jeg spiser !!" "Guuud... Det er et kamera du har der, 2 sek, skal lige tygge færdig" "tadaaa  " Det var så nogle billeder af Malle ridebilleder kommer så snart jeg kan få slæbt min far og digi cameraet med ud Det var alt, skal lige høre?? andre som er syge? evt. msn, keder mig som død i helvede 
Henry og Jannie Team vi synger dårligt og har farveløs humor med de billundske ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blå plastic poser er grimme |
Shalimar |
29-11-2005 11:17 |
|
Årh, all what I need!  Er også syg, sidder og stener med en kop varm kakao. Total in the mood til billeder! Hvor er hun bare kær Sødt lille hovede! Har du flere billeder? 
Anne Alting har en ende. En regnorm har 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anne ??? |
29-11-2005 11:20 |
|
ja, HAN er en rigtig køn en... har desværre ikk flere billeder  haha... Malle er bare kælenavnet, tror Magic Mann blir meget fornærmet over at blive kaldt hun haha...
Henry og Jannie Team vi synger dårligt og har farveløs humor med de billundske ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahaha .. Sådan går det |
Shalimar |
29-11-2005 11:26 |
|
Haha for pokker da  Ikke sige det til ham  Hvad man ikke ved har man ikke ondt af  Forresten har jeg luret din præs igennem, for du vil jo ik give mig nogen billeder... Skarns unge  Er helt vildt med Ronja  Er det også en han?! Haha
Anne Alting har en ende. En regnorm har 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wooow |
katharina |
29-11-2005 11:45 |
|
Neeeij, endelig billeder af malle . heeh Hun er bare virkelig skøn elskede Trunte .. heeh .. Hva tid tog du hjem i søndags ?
Nadja & Katharina Dranker & Psygopat 3-KantsTeamet med Nicolai fra MGP 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han er skøn.. |
Karina - RBH |
29-11-2005 11:45 |
|
Han er jo smuk Malle. Er også syg, så sidder og kiggeder på pony 
Knus Karina Mayland Larsen og Pascal som ikke kan lide Peter Fischers lampe - Skøre pony.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
*Zig-Zag* |
29-11-2005 11:50 |
|
Åh han er sød.  Jeg er også syg.
( Lea )  & Zig-Zag. Hun er bare drømme ponyen . <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123465 |
Stella Nova |
29-11-2005 11:53 |
|
Hvor er han fin  Jeg er så heldig at jeg også er syg
Jule hilsner fra Stella Nova ... Line & Stella vinker pænt farvel .. .♡SoSToTeLoLLoLa♡ JUL JUL JUL!! JUL JUL JUL!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hostebolcher ;b |
29-11-2005 13:29 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tirsdag 29/11 |
|
|
Sød pony.. men vil du ikke godt passe på med det der frosne græs, de kan sgu gå hen og få alt for ondt i maven af det : /
: Karen komedie: tragedie betragtet i fugleperspektiv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
29-11-2005 20:46 |
|
Karen (Isabella): ondt i maven ?? har jeg sku aldrig hørt, ej, de timer mine går ude om dagen gør sku ikk skade, og de ville sku blive triste hvis jeg ikk lukkede dem ud hehe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123123123 |
Hopzen <33 |
29-11-2005 22:21 |
|
dejlig hyp! fine billeder 
<3-min dejlige springer-<3 -
2-day -
2-morrow and... -
4-ever "Bugsy boy: jeg savner dig for vildt. jeg holdt virkelig meget af dig <3"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sød... |
|
|
Hvor er han sød  En mester i forklædning Han går jo nærmest i ét med det hvide frosne græs!
Mvh Vegetacha -Og Fæhunden Freja. "Til syvende og sidst er det et spørgsmål om inspiration"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er han fin :) |
|
|
glæder mig til at se ham live  hva tid tager du ned og rider i rideklubben søndag ? regner med at være der nede med dums omkring kl 11  og så har jeg lovet gitte lige at sætte hercu lidt på plads, eftersom den vist havde bukket en eller anden tøs af den anden dag, hvor han vist havde fået brækket armen på hende :S thihi seåeh, regner med at ride ham omkring 14.30.. og så må du gerne være der en af gangene for skal lige se ham den nye 
*DjævleØ's POWER* Sikke mange klokken slår 13 slag tiden går gæt en gang min lille ven hvor vi nu skal hen ? Til JULIELAND Fyr den af ! MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
Raja |
01-12-2005 09:58 |
|
Jeg bliver også kaldt Malle 
Maria B. Pedersen "Gud gav ganske vist menneskene forstanden, men glemte desværre at vedlægge en brugsanvisning."
Ralf Bülow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|