|
|
| spørgsmål...=) |
| Forfatter:  |
*LoveDem* |
| Dato:  |
27-11-2005 21:44 |
|
ja har lige nogle spørgsmål Hvad synes du om sne: Det dårlige ved sne: Det gode ved sne: Eller i det hele taget vinter: Hvad er det dårlige ved vinter: Det gode ved vinter: For du kolde fingre når du rider tur: For du kolde fingre når du rider i ridehus: Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Har den stalddækken på: Rider du med skridtdækken: rider du selvom det er regn + sne + uvejr: Går du med hue og vanter i skole: Sætter du træningen ned når det bliver vinter: Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: Eller med dig selv: det var sådan set dem.. håber i vil svare.. 
Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala... |
Theis |
27-11-2005 21:50 |
|
Hvad synes du om sne: Hader det Det dårlige ved sne: Det siegr en klam lyd når man træder på det og det er koldt Det gode ved sne: Intet Eller i det hele taget vinter: Hader den Hvad er det dårlige ved vinter: Alt Det gode ved vinter: Intet For du kolde fingre når du rider tur: Nej For du kolde fingre når du rider i ridehus: Nej Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): Intet Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Nej, regndækken med fleecedækken indenunder. Har den stalddækken på: Nej Rider du med skridtdækken: Rider ham ikke rider du selvom det er regn + sne + uvejr: -^^- Går du med hue og vanter i skole: Nej Sætter du træningen ned når det bliver vinter: Nej Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: Ja, vi skal kunne springe over månen inden året er omme. Ligesom koen i Ringenes Herre. Eller med dig selv: Ja - Jeg skal også over månen 
Mvh. Theis & Den Perfekte Hest  ~ Dance with the Devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hi hi prøver selv |
*LoveDem* |
27-11-2005 21:50 |
|
Prøver lige selv.. Hvad synes du om sne: hyggeligt.. Det dårlige ved sne: man glider let med hesten + glatte veje Det gode ved sne: dejligt sjov at lege med og lave snebolde *barnlige mig* Eller i det hele taget vinter: også hyggeligt Hvad er det dårlige ved vinter: koldt træls Det gode ved vinter: smukt landskab. For du kolde fingre når du rider tur: ja For du kolde fingre når du rider i ridehus: ja Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): tænker på noget andet.. eller ligger dem under hesten"s skridtdækken der er nemlig varme Går din hest med vinterdækken(altser på folden: ja Har den stalddækken på: nej. der er nemlig isoleret meget Rider du med skridtdækken: ja rider du selvom det er regn + sne + uvejr: ja næsten hver gang Går du med hue og vanter i skole: kun nogle gange Sætter du træningen ned når det bliver vinter: ja. har nemlig ikke ridehus så må rideude for og nogle gange er det for glat til at ride.. Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: ja komme til at ride jagter på top.. og begynde at starte dressu på taxi Eller med dig selv: tabe mig færdig(har været på slankekur i nogle måneder har tabt 7 kilo mangler 3 kilo) hihi det var så dem..
Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor ikke |
|
|
Hvad synes du om sne: godt Det dårlige ved sne: sjap Det gode ved sne: alt : D Eller i det hele taget vinter: det er koldt og flot og dejligt og : D Hvad er det dårlige ved vinter: jeg fryser hele tiden Det gode ved vinter: tæpper =) For du kolde fingre når du rider tur: det har jeg alligevel hele tiden : S For du kolde fingre når du rider i ridehus: tjah Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): laver noget =D Går din hest med vinterdækken(altser på folden: jada Har den stalddækken på: ja Rider du med skridtdækken: self rider du selvom det er regn + sne + uvejr: måske Går du med hue og vanter i skole: ikke hue Sætter du træningen ned når det bliver vinter: lidt Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: hvad? 
: Karen komedie: tragedie betragtet i fugleperspektiv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123123123 |
Hopzen <33 |
27-11-2005 21:56 |
|
Hvad synes du om sne: det er koldt  Det dårlige ved sne: ddet er koldt og man kan få sul  Det gode ved sne: man kan give nadre sul  Eller i det hele taget vinter: det blir jul... juuubi elker gaver Hvad er det dårlige ved vinter: det er koldt... Det gode ved vinter: ^ For du kolde fingre når du rider tur: næhh... rider ikke så tit tur, for det kan min pony ik.. men jeg tar da bare handsker på... For du kolde fingre når du rider i ridehus: nej, rider med handsker Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): tager handsker på  Går din hest med vinterdækken(altser på folden: jada... Har den stalddækken på: Bare tykt dækken. Rider du med skridtdækken: jada... to stk når det er vinter  rider du selvom det er regn + sne + uvejr: jada Går du med hue og vanter i skole: nope  Sætter du træningen ned når det bliver vinter: nope... måske holder ´hun en lille juleferie, men ellers ikke... der er jo stævner i julen.. Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: tja... vil gerne have hun skal blive B-pony... Eller med dig selv:næhhh...
<3-min dejlige springer-<3 -
2-day -
2-morrow and... -
4-ever "Bugsy boy: jeg savner dig for vildt. jeg holdt virkelig meget af dig <3"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Hvad synes du om sne: Det pænt når man er indenfor Det dårlige ved sne: Det klamt når man er udenfor Det gode ved sne: Det stadig pænt når man er indenfor Eller i det hele taget vinter: Det kan lige gå 2 måneder, men efter det er den dum Hvad er det dårlige ved vinter: Den varer for længe Det gode ved vinter: Hmm.. For du kolde fingre når du rider tur: Nej, for der har jeg vanter på  For du kolde fingre når du rider i ridehus: Nej Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): Bruger vanter på tur og intet i ridehus Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Nej Har den stalddækken på: Nej Rider du med skridtdækken: Ja rider du selvom det er regn + sne + uvejr: Ja, i ridehus Går du med hue og vanter i skole: Ja Sætter du træningen ned når det bliver vinter: Nej Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: Ja, vi skal kunne klare en LB1 til foråret. Altså mangler vi kun at få styr på galoppen Eller med dig selv: Man kan altid blive bedre 
Mvh. Rikke&Spot Formand for Afvæning af Anonyme Hestoholigere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Hvad synes du om sne: Belastende! Og glat! Det dårlige ved sne: Der bliver glat, koldt, og man for vaskere  Det gode ved sne: Det er smukt! Eller i det hele taget vinter: Ved ikke.. "Hader" vinteren. Det er så upraktisk når man har hest! Hvad er det dårlige ved vinter: Koldt, regnfuldt, smattet, glat osv osv. Det gode ved vinter: Syntes ligesom det er det samme jeg svarer på hele tiden? Læs overstående. For du kolde fingre når du rider tur: Nej  For du kolde fingre når du rider i ridehus: Nej  Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): Intet. Da jeg ikke fryser. Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Ja. Har den stalddækken på: Nej. Rider du med skridtdækken: Jep. rider du selvom det er regn + sne + uvejr: Ja - I regn og sne vejr gør jeg.. Selvfølgelig ikke hvis det styrter ned, eller blæser en halv orkan. Så længe man kan, og det ikke er ulideligt/farligt  Går du med hue og vanter i skole: Kun vanter  Sætter du træningen ned når det bliver vinter: Nej. Det bliver bare mere dressur, og mindre tur  Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: Galop med indspændings tøjler (Uden rytter) Skal hun kunne. Eller med dig selv: Passe på ikke at tage 5 kg. på her i julen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
Erika |
27-11-2005 22:05 |
|
Hvad synes du om sne: Elsker det , især når der er meget  Det dårlige ved sne: Når det tør og det så splattet ret "trælst" Det gode ved sne: Det er pænt, det er skyld i skolen kan have lukket. I det hele taget bare noget skønt noget... som oven i købet er sjovt at kaste efter tilfældige forbipasserende  Eller i det hele taget vinter: Elsker vinter, men kun hvis der er (meget) sne Hvad er det dårlige ved vinter: Koldt, og kedeligt hvis der ikke er sne Det gode ved vinter: Når der er sne er det såe flot og hyggeligt For du kolde fingre når du rider tur: Har da handsker på(gerne to par ad gangen ), så nej For du kolde fingre når du rider i ridehus: Nej, har stadig mindst et par handsker på Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): Rider videre og får på den måde tilsidst varmen i fingerne Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Ja Har den stalddækken på: Ja Rider du med skridtdækken: I starten og til slut ja, og sådan set altid på tur rider du selvom det er regn + sne + uvejr: Nej, der er ikke ridehus ved Amigo, og det er ret umuligt at ride ude i sådan et vejr, så der er det vare hygge i stalden Går du med hue og vanter i skole: Ikke hue, kun vandsker Og sometimes halstørklæde eller ørevarmere Sætter du træningen ned når det bliver vinter: Ikke nødvendigvis, kun hvis vejret er så man ikke kan ride ude jo Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: Det har man vel altid Eller med dig selv: Har man vel også altid?
~*Mvh. Erika*~ *** Mit liv, mine regler, mine konsekvenser Citat af Niarn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ejhejrjgwjtr |
|
|
Hvad synes du om sne: -Elsker det!' Det dårlige ved sne: -Det kan være vådt! Det gode ved sne: -det er rart! Eller i det hele taget vinter: -God! Hvad er det dårlige ved vinter: -Koldt og glat! Det gode ved vinter: -Sjovt ! For du kolde fingre når du rider tur: -hvem gør ikke? For du kolde fingre når du rider i ridehus: -jep Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): -rider med kolde fingre Går din hest med vinterdækken(altser på folden: -off corse Har den stalddækken på: -den har sit vinterdækken på Rider du med skridtdækken: -ja rider du selvom det er regn + sne + uvejr: -ja Går du med hue og vanter i skole: -ja Sætter du træningen ned når det bliver vinter: - nej Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: -ja Eller med dig selv: -ja
Bro Bro Brille ..
vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xfcsdmkfjksdjfksd |
|
|
Hvad synes du om sne: - Fun <3 elsker det! Det dårlige ved sne: - Man blir' våd det er godt der findes noget der hedder kakao. Det gode ved sne: - Hm det er sjovt at kælke med dem man elsker . Eller i det hele taget vinter: - Hm iik så godt . jeg er såå @!#$ snotete Hvad er det dårlige ved vinter: - Jeg bliver næsten altiid syyg .! )': Det gode ved vinter: - Kælken , kakaoen, pejsen, julehygge. For du kolde fingre når du rider tur: - Hm - kommer an på om ridehansker eller iik For du kolde fingre når du rider i ridehus: - Sometimes Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): - Hm rider . Går din hest med vinterdækken(altser på folden: - Islænder / Nej. Har den stalddækken på: - Nej Rider du med skridtdækken: - Nej rider du selvom det er regn + sne + uvejr: - Ja, er man rytter kan man ride i alt slags vejr (Lærte på epc) Går du med hue og vanter i skole: - Ikk hue men vanter Sætter du træningen ned når det bliver vinter: - Nej da, min lille ismule blir' rund og fed af det.. Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: - Ja.. den skal kunne springe 1 meter inden sommer . Eller med dig selv: - Ja.. få en flad mave, og at få ham som min lover <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William :'( |
Sandra(Beauty Star) |
27-11-2005 22:23 |
|
Hvad synes du om sne: Det ikk godt! Det dårlige ved sne: Det er glat at ride på, vådt, koldt, og jeg ku blive ved! Det gode ved sne: Er der noget specielt godt? Eller i det hele taget vinter: NED MED VINTEREN! Hvad er det dårlige ved vinter: Det er p*sse koldt! Det gode ved vinter: Jul, og min fødselsdag  For du kolde fingre når du rider tur: Ja? For du kolde fingre når du rider i ridehus: Os der ja.. Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): Tager handsker på Det hjælper bare ikke nej.. Går din hest med vinterdækken(altså på folden: Nej, ikke endnu, men hun får på i denne uge  Har den stalddækken på: Nej, for hun er ikke klippet endnu.. Rider du med skridtdækken: Ja Rider du selvom det er regn + sne + uvejr: Ja, så er det bare i ridehus.. Går du med hue og vanter i skole: Ja Sætter du træningen ned når det bliver vinter: Nej Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: Ja Eller med dig selv: Måske?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Hvad synes du om sne: Det koldt Det dårlige ved sne: Det stadig koldt Det gode ved sne: Intet Eller i det hele taget vinter: Hmm. Hvad er det dårlige ved vinter: Det koldt Det gode ved vinter: Hm. For du kolde fingre når du rider tur: Rider ikke tur, men ja For du kolde fingre når du rider i ridehus: Rider med handsker, så nej Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): Intet  Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Har ingen hest Har den stalddækken på: ^^ Rider du med skridtdækken: Nej rider du selvom det er regn + sne + uvejr: Ja, rider i ridehus Går du med hue og vanter i skole: Vanter Sætter du træningen ned når det bliver vinter: Nej. Får undervisning Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: Ja Eller med dig selv: Nej? Har ingen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Hvad synes du om sne: Det ved jeg ik rigtig, det er lidt forskelligt.
Det dårlige ved sne: Det er koldt og vådt.
Det gode ved sne: Det er hyggeligt og flot.
Eller i det hele taget vinter: Synes ik så godt om vinter, fordi det er så koldt. x(
Hvad er det dårlige ved vinter: Det er koldt og vådt.
Det gode ved vinter: Julen
For du kolde fingre når du rider tur: Nej.
For du kolde fingre når du rider i ridehus: Ved jeg ik.
Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): -
Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Nej.
Har den stalddækken på: Nej.
Rider du med skridtdækken: Nej.
rider du selvom det er regn + sne + uvejr: Rider ik så tit i regnvejr, men ellers alt andet vejr.
Går du med hue og vanter i skole: Jah.
Sætter du træningen ned når det bliver vinter: Næh.
Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: Blive bedre til dressur og spring, måske starte et lille stævne på et tidspunkt.
Eller med dig selv: Det samme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Høhø.,.. |
Hamlet |
28-11-2005 09:48 |
|
Hvad synes du om sne: Hader sne. Det dårlige ved sne: Vådt, koldt!! Det gode ved sne: Hvis der kommer så meget at det er umuligt at komme nogen steder. Eller i det hele taget vinter: Hader vinter.
Hvad er det dårlige ved vinter: Kulde, mørke. Det gode ved vinter: forår kommer bagefter. For du kolde fingre når du rider tur: Nej, har et par dejlige rideluffer. For du kolde fingre når du rider i ridehus: aldrig. Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): Køber nogle bedre. Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Aldrig Har den stalddækken på: Nej. Rider du med skridtdækken: Nej! rider du selvom det er regn + sne + uvejr: Jeps. Går du med hue og vanter i skole: vanter kun. Sætter du træningen ned når det bliver vinter: kun skovtur. Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: At vi kan påbegynde genoptræning til April. Eller med dig selv: Tjaeh!!
Mvh. Hamlet&Silver Den er jo grå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
28-11-2005 09:52 |
|
Hvad synes du om sne: - Elsker det  Det dårlige ved sne: - Det klumper i hovene  Det gode ved sne: - Det er smukt og så er det sjovt at lege i  Eller i det hele taget vinter: - Elsker vinter  Hvad er det dårlige ved vinter: - Intet  Det gode ved vinter: - sne  For du kolde fingre når du rider tur: - Ikk altid.. Har bare handsker på  For du kolde fingre når du rider i ridehus: - Ridder ikk i ridehus  Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): - Bare bevæg dine fingre meget når du ridder Eller drik varm kakao efter du har redet  Går din hest med vinterdækken(altser på folden: - Nej Har den stalddækken på: - Nej Rider du med skridtdækken: - Nej rider du selvom det er regn + sne + uvejr: - Ja Går du med hue og vanter i skole: - Ja  Sætter du træningen ned når det bliver vinter: - Nej.. Det vil jeg ikk mene at jeg gør  Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: - Ja, Massere  Eller med dig selv: - Jep.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sne :] |
|
|
Hvad synes du om sne: Hader det Det dårlige ved sne: Det vådt, og koldt. Det gode ved sne: Intet godt ? Eller i det hele taget vinter: Vinter stinker Hvad er det dårlige ved vinter: Det alt for koldt Det gode ved vinter: Intet ;] For du kolde fingre når du rider tur: Ja For du kolde fingre når du rider i ridehus: Ja Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): Gør ikke noget. Vanter sys jeg gør det hele værre. Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Ja hun har det ogs på i stalden Har den stalddækken på: nej Rider du med skridtdækken: Ja rider du selvom det er regn + sne + uvejr: Ja har ridehus Går du med hue og vanter i skole: Nej Sætter du træningen ned når det bliver vinter: Nej Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: Tjaah der er jo mange Eller med dig selv: Der er ogs mange
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også miiig |
|
|
Hvad synes du om sne: Elsker sne  Det dårlige ved sne: Det er vådt Det gode ved sne: Det er rigtig sjovt at ride i Eller i det hele taget vinter: Dejlig men kold Hvad er det dårlige ved vinter: Det er meget koldt Det gode ved vinter: Hmm... For du kolde fingre når du rider tur: Ja For du kolde fingre når du rider i ridehus: Ja Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): Tager min ridehandsker på Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Nej!! mine ponyer er jo Shetlandspony, Islænder og Fjordhest, så de får meget lang vinter pels Har den stalddækken på: Niks Rider du med skridtdækken: Ja rider du selvom det er regn + sne + uvejr: Ja rider også i orkan Går du med hue og vanter i skole: Kun vanter Sætter du træningen ned når det bliver vinter: Nej Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: Hmm.. Nej Eller med dig selv: Hmm.. Nej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
28-11-2005 16:07 |
|
Hvad synes du om sne: Det er hyggeligt og hvidt Det dårlige ved sne: det er træls at ride i / på Det gode ved sne: det erhyggeligt og godt at kælke i  Eller i det hele taget vinter: mega hyggelig Hvad er det dårlige ved vinter: det er KOLDT Det gode ved vinter: .. For du kolde fingre når du rider tur: ja For du kolde fingre når du rider i ridehus: ja Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): ikk noget..! Går din hest med vinterdækken(altser på folden: nej Har den stalddækken på: nej Rider du med skridtdækken: nej rider du selvom det er regn + sne + uvejr: nej Går du med hue og vanter i skole: ikk endnu Sætter du træningen ned når det bliver vinter: jah Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: få hende til at gå til bidet.. og til at jeg kan styre hende.. (hun kan blive rogliger) Eller med dig selv: blive højere
Fra Hennie & Rozita <3 Nu med det knap så pæne signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
Frederikke&Aladin<3 |
28-11-2005 16:20 |
|
Hvad synes du om sne: dejligt Det dårlige ved sne: man bliver hurtig våd Det gode ved sne: kælke, køre i slæde bag hesten. og ?? Eller i det hele taget vinter: hader den medmindre der er sne Hvad er det dårlige ved vinter: det hele undtagen sneen Det gode ved vinter: sne For du kolde fingre når du rider tur: ja For du kolde fingre når du rider i ridehus: kun når jeg ikke rider med hansker Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): får frosne finger? - rider vidre Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Ja da ! Har den stalddækken på: nej den har sit "udedækken" på. Rider du med skridtdækken: ja rider du selvom det er regn + sne + uvejr: ja, hvis jeg rider i ridehus. rider ikke ude i regnvejr, Går du med hue og vanter i skole: går ikk i skole Sætter du træningen ned når det bliver vinter: nej, ikke så længe jeg kan ride optimalt. Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: ja Eller med dig selv: ja med os begge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Hvad synes du om sne: - Det ok! Det dårlige ved sne: - Det er p!sse koldt! Det gode ved sne: - Man kan stå på ski i det  Eller i det hele taget vinter: -Lækkert nok, ! Hvad er det dårlige ved vinter: - ulækkert koldt! Det gode ved vinter: - De hyggelige aftner & julen. For du kolde fingre når du rider tur: - Ja! For du kolde fingre når du rider i ridehus: - Nej det er ikke så slemt. Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): - jeg tager vanter på! Går din hest med vinterdækken(altser på folden: - Ja! Har den stalddækken på: - Nej, den står med vinterdækkenet hele tiden. Rider du med skridtdækken: - ja! rider du selvom det er regn + sne + uvejr: - ja, ridehuse længe leve! Går du med hue og vanter i skole: - yepsen. Sætter du træningen ned når det bliver vinter: - Nej! Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: - ja, selvfølgelig vi sigter hele tiden efter at udvile os! Eller med dig selv: - SOm ovenstående!
. Zazs . Livet er ikke Fucking andet end hvad du selv gør det til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar far mig.. |
|
|
Hvad synes du om sne: - Bryder mig ikke vildt om den  Det dårlige ved sne: - Koldt, irriterende, man skal gå i skole, gennemblødt, svært at komme ind i klassen (for alle 'sneskyderne'), frysende  Det gode ved sne: - Der ville kun være noget godt hvis man fik snefri - og det får man aldrig på min skole.. heller ikke selvom der er snestorm  Så der er ikke ligefrem noget godt ved sne.. Eller i det hele taget vinter: - Heller sommer. Vinter er al for kold! Hvad er det dårlige ved vinter: - Koldt --> julestres? Det gode ved vinter: Øh? For du kolde fingre når du rider tur: Rider med handsker.. For du kolde fingre når du rider i ridehus: - Handsker igen.. Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): - Øh, mine gør.. Går din hest med vinterdækken(altser på folden: - Har ikke min egen.. Har den stalddækken på: - Har ikke min egen.. Rider du med skridtdækken: - Nej. rider du selvom det er regn + sne + uvejr: - Ja. Går du med hue og vanter i skole: - Jep  Sætter du træningen ned når det bliver vinter: - hm, ved ikk? Forskelligt. Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: - Har ikke min egen. Eller med dig selv: - Vil godt udvikle mig mere i dressur (måske konkurencer), og spring på 'hyggeplan'.
Ditte Uncas og Pablo <3 Savner Mickey :S Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm) 'Skriv og hør nærmere'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HejHej.. |
M & M :D |
28-11-2005 19:20 |
|
HejHej.. Viil da lige svare : Hvad synes du om sne: Deejligt, ihvertfald når man kælker :b Det dårlige ved sne: Uhh, det er koldt :S Det gode ved sne: Det er godt og kælke i, og sjovt at glide i, og flooot  Eller i det hele taget vinter: Liidt for koldt, mååske? Hvad er det dårlige ved vinter: Kooldt kooldt ;'z Det gode ved vinter: Floot, man kan skøjte  For du kolde fingre når du rider tur:Neej, jeg har et par dejlige varme vanter på  For du kolde fingre når du rider i ridehus: Ja, når jeg kun har mine sommer ridehandsker på. Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): Tager Tykke handsker på, dem jeg bruger i skoven (; Går din hest med vinterdækken(altser på folden: Jaah.. Har den stalddækken på: Nogengange. Rider du med skridtdækken: Ja, et golden stribe. rider du selvom det er regn + sne + uvejr: Om sommeren har jeg redet i regn nogengange, men rider aldrig når det sner, eller når det er virkelig uvejr. Går du med hue og vanter i skole: Hue, nogengange. Sætter du træningen ned når det bliver vinter: Nej, prøver at lade være, men når jeg ikke kan komme over i ridehuset pga. undervisning, kommer det automatisk ned. Desværre :'z Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: Ja! Jeg vil kunne galopere på ham !  Eller med dig selv: Ja, jeg skal sidde ordentligt, kigge op, alt :S Det var de svar, SeS !
KyshKysh . Livet er intet uden heste . - Right ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
Kristina! |
28-11-2005 19:35 |
|
Hvad synes du om sne: - "Snemands-sne" er fint  Det dårlige ved sne: - At det er koldt og vådt.. Det gode ved sne: - Man kan bygge snemænd og kaste med det  Eller i det hele taget vinter: - Vinter er godt nok når der ikke er storm og sjap! Hvad er det dårlige ved vinter: - Sjap og kulden! Det gode ved vinter: - Sne og julen! For du kolde fingre når du rider tur: - Ja! For du kolde fingre når du rider i ridehus: - Ja.. Tror jeg da! Har ikk ridehus.. Hvad gør du ved det(synes nemlig ikke selv at vanter hjælper): - Rider med handsker.. Og nej.. Hjælper ikke helt.. Men lidt! Og bider det så ellers bare i mig.. Går din hest med vinterdækken(altser på folden: - Nej! Har den stalddækken på: - Nej! Rider du med skridtdækken: - Nej! rider du selvom det er regn + sne + uvejr: - Nogengange!. Går du med hue og vanter i skole: - Nogengange! Sætter du træningen ned når det bliver vinter: - Ja.. Har ikke så meget tid om vinteren.. Har du nogle fremskridt du vil når med hesten: - Jaah.. Eller med dig selv: - Næ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|