Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

folk fatter det barer ikke?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 14:39

Hej...

Jeg syntes faktisk tit at man ser folk der ikke forstår båndet mellem hest og rytter hvis man ikke selv har en hest...

Da mit føl brækkede benet ofrede vi en masse for at han skulle blive rask, men alle jeg kendte som ikke kendte til heste,, eller som gjorde men som var meget konkurrance præget.. de sagde bare "jamen afliv den da" og sådanne ting!

sådan syntes jeg gang på gang folk siger... også da jeg skulle på efterskole var der bare ikke RET mange der kunne forstå hvorfor hesten ikke kunne blive hjemme!

--> Knuz fra Miig <--

-

Intet er umuligt for den der har viljen i hjertet

-

Love Soleil`s Monarch, og Latino 4-ever

0
0
Svar på denne tråd

123123123
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 14:43

Hvis der skete noget med min pony ville jeg HELT sikkert gøre ALT for at hun skulle kunne blive rask igen eller nyde livet så meget som overhovedet muligt. Jeg elsker dyr og synes abselut at alle dyr skal have en chance og den bedste mulighed for at blive rask. Jeg kunne aldrig finde på at sige "afliv den da bare" hvis der var en hest der var syg! Ville også have monstersvært ved at sige (hvis den bare ikke kunne reddes) at min hyp skulle aflives, selvom den virkelig led. jeg ville jo ikke vide hvad den ønskede... Men selvfølgelig er det syn d hvis den skal lide. men synes det er synd at aflive et dyr uden man har prøvet!

ville selv gøre alt for at den skulle blive rask. ALT! Så er det vidst sagt! 8-)

Det var min mening :-)

<3-den superdejlige springpony-<3

<3<3<3<3<3<3

:-D

0
0
Svar på denne tråd

William :'(
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 14:45

Jeg kender det kun alt for godt! De kan heller ikke forstå hvorfor jeg absolut skal ride/op til hende hver dag?! Øhm.. Jamen, måske er det fordi jeg meget hellere vil være sammen med den end jer! Den plejer at virke ;D

Mvh. Sandra & Beauty
:-) Min stjerne :-)
Dixie, Sunshine, Beauty, Kashmir
I er ALT <3
:P Vinder af bedste følbillede samt sjoveste billede :P
# Hvil i fred min lille William #

0
0
Svar på denne tråd

fredag 18/11
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 14:46

Jeg tror såmænd ikke at det har noget at gøre med at de ikke forstår båndet, det er bare forskelligt hvordan man holder heste.

hvis min krikke havde brækket benet, ville jeg aflive den på sekundet. Og jeg holder da af mine heste, jeg elsker dem ikke, men de betyder meget for mig. og vi har vel et ligeså tæt bånd som mange andre.

Men jeg synes bare ikke at det har noget at gøre med hvor tæt man er med dyret, det er bare måden man holder det på.

0
0
Svar på denne tråd

Karen (Isabella)
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 14:49

Ja men allievel... nu her kanp 5mdr efter han brækkede benet, er han helt på toppen og kan stadig bruges som konkurrance hest og det hele...

så ville det da næsten værer synd at aflive ham? når han har det så godt nu! og han led jo ik på den måde, for han stod jo bare stille i 3mdr... hvor det hed gå turer, og hygge i boksen

--> Knuz fra Miig <--

-

-

0
0
Svar på denne tråd

Helt rigtigt
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 14:51

Mine ponyer havde en dag spist bambus fra min nabos have fordi de gik lige op til deres have, der blev jeg hjemme fra skole 5 dage altså hele ugen for at passe dem og gå med dem hver time, der var mange fra min klasse som syntes jeg bare skulle aflive dem og komme i skole fordi jeg pjækkede jo, men jeg hader sådan nogen mennesker der er bare kolde overfor noget man elsker RIGTIG meget.. Hvis mine heste blive syge igen bliver jeg også bare hjemme og passe dem fordi skolen er bare en død ting og det er mine ponyer ikke!!

Fenja og Camilla
Tager alle med

STORM

Man bliver ALDRIG for stor til en Shetlandspony

0
0
Svar på denne tråd

fredag 18/11
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 14:51
Meget muligt, men det ville jeg bare ikke byde min hest. du tog jo samværet med andre heste fra den i 3 mdr. og nu er hesten et flokdyr, så det synes jeg slet ikke er rigtigt at gøre.
0
0
Svar på denne tråd

Karen (Isabella)
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 14:55

tjaaa... men allievel når man ser på ham nu!!

media.putfile.com/Monarch96... prøv. f.eks at se den video!

--> Knuz fra Miig <--

-

-

0
0
Svar på denne tråd

fredag 18/11
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 14:56

Jeg ved ikke lige hvad du vil med den video?

dejligt at den har det godt NU! men det tror jeg ikke på at den HAVDE, og da slet ikke da friheden blev taget fra den..

0
0
Svar på denne tråd

Sådan er det..
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 15:00

Jamen sådan er det bare med folk der ikke forstår vores kærlighed til hestene. Gud, var det mig der skrev det ? :P

Ej jeg kender det godt., Da Chela måske havde kræft forstod folk heller ikke hvoffor vi ikke bare aflivede hende.

Mvh. Sofie og Tøffeldyret
Stolt dressur og distance rytter

0
0
Svar på denne tråd

Må nu...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 15:03

Må nu sige, skulle min hest også have boksro i længere tid, så blev han aflivet. Det ville jeg ikke byde ham.

Men derudover kender jeg det faktisk ikke :)

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider