|
|
| Stævne i Revsø |
|
|
Hej alle bevingede dyr ude bag skærmene! * Er der nogen af jer der skal starte i Revsø d. 26-27. november?? Det er udvidet klubstævne med både dressur og spring, for både pony og hest. * Nå, hvis I skal, hvad skal I starte, hvilken dag og hvad hedder jeres hest? * Jeg skal selv ride mit første stævne på HEST, min nyanskaffede Hedebo´s Lakaj. Vi skal starte LC1 søndag. * Og så skal en af "mine" ponyunger" springe på hendes lille "kanon" Hallinds Moonlight. Hun skal springe LC og hendes første LB.
// Helena, nu muledyret Laban 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stævne.. |
|
|
Jeg skal ikke, men held og lykke 
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 5645456 |
| Forfatter:  |
HGlarsen |
| Dato:  |
15-11-2005 12:52 |
|
Nej jeg skal ikke, jeg var der til deres distriktstævne i spring for nogle uger siden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage.--... muums.. |
|
|
self skal jeg det..!  Kommer derfra., skal ride: Pony! La1 åben Lørdag.. Ld og Lc søndag..  Min første LC..'!! og 2. LD.!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Held Og Lykke |
Castillo |
15-11-2005 13:56 |
|
Jeg skal ikk med.. Men held og lykke alligevel!! 
Castillo: !Den labre pony fra Gelsådalen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal.. |
Team (B & P) Mallie |
15-11-2005 17:46 |
|
Ja, jeg skal starte i revsø. (Medlem der)  Skal starte LC1 dressur på Kajbjerggårds Blues, min unghest, og det er også første gang han skal ud og starte stævne. Indtil videre må vi bare vente og se, for der er laaange vente lister så er ikke sikker hverken du eller jeg kommer til at starte.. Desuden er heste dressur måske nok flyttet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjj |
Lykkelige |
15-11-2005 18:17 |
|
jeg skal ikk da bunden nærmest er farlig
Flying Duchess Nik&Jay- altid(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cxcxcxcxcx |
Lykkelige |
15-11-2005 18:26 |
|
eller i hvert fald ik særlig god,
Flying Duchess Nik&Jay- altid(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som man |
|
|
Bunden er vel så god/dårlig, som man ser på det... Til dressur er den i hvert fald ok! Mallie: Hvornår får vi at vide om vi får start i dressur? Jeg ringede nemlig ekstra for at høre om der stadig var starter i dressuren, og der fik jeg at vide at der var... For hvis jeg ik skal starte, skal jeg noget andet den dag...
// Helena, nu muledyret Laban 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| held og lykke |
|
|
Heii sødde.. Nej, skal ikke starte, skal ride klubmesterskab på ascari i vores egen klub. Men mange gange held og lykke.  Kram
Signe Andersen Tideliger med springponyen Bacardi Dressurponyen Surprise Nu med super sportsponyen Nørlunds Ascari
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghfgh |
jungle |
15-11-2005 21:10 |
|
Heejsa (: Jaa jeg skal . Lb 3/2 ? ( Kan ik huske det ) Og La 1 . Jeg hedder Mia Juhl ,og hyppen heddder Kastaniegårdens Jungle Fever 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sxdgxdb |
jungle |
15-11-2005 21:30 |
|
GuffeDK : Hest , ups 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Oky..! du skal starte i toftlund på Søndag igå.? i Lb2 og la!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgsbsdtgf |
jungle |
15-11-2005 21:48 |
|
GuffeDK : Joo ska jeg da  ska du også det ?  Der ska jeg nok også starte Lc 1 og Lc 2 for heste , på en 4års 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
der står du skal ride lb2 og la1.!
Jeg skal ride la1 og La3(første gang i la3)...
PONY.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dhbdfhdfh |
jungle |
15-11-2005 21:54 |
|
GuffeDk : Ska jeg også på Jungle fever . Men skal også starte Lc 1 og Lc 2 på chiroko  Okay , så ska vi da mødes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
jaah okay... du kan lige se hvordan min pony ser ud på min præs.. så sir du da bare hej.!!!
Ses.! skal sq i seng.thihi..!"!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klaphat |
Karoo |
16-11-2005 07:04 |
|
Team Pip: aj - det blir da lidt spændende med din nye hest - det ville jeg gerne ned og se  Mallie: jeg troede du havde redet championat på din unghest - har du ik engang skrevet det?  GuffeDk: hvordan gik det i grindsted? var det ik dit første C-stævne? Held og Lykke med stævnet til jer alle - self osse dig Jngle 
KAROO - RIDER ALDRIG UDEN KLAPHAT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Jeg skal ikke starte i revsø deres bund og opvarmning er rigtig dårlig syntes jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihi... |
|
|
Karoo: Jamen du kommer da bare! Ja, jeg glæder mig også rigtig meget - nu må vi jo se om jeg overhovedet får start... Held og lykke til alle jer andre også!
// Helena, nu med muledyret Laban 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Karoo: Det gik fint nok... blev 1 uplac. i Lb3(6 plads) ud af 20..! Og i la1 blev jeg nr. 15 ud af 32.. såå.. er da tilfreds.. men starter i de s,å klasser igen(Lb)... Love Naicon: Vores bund er helt aldeles ikke Dårlig!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klaphat |
Karoo |
16-11-2005 16:21 |
|
GuffeDK: det var da meget godt  hvorfor så de små igen?
KAROO - RIDER ALDRIG UDEN KLAPHAT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Karoo: Fordi... vi vil gerne strate derfra... det gik nemlig lidt hurtigt på D-plan.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Starttider |
|
|
Så er der kommer startlister til Revsø. Men er godt nok pænt negativ over de har byttet så meget rundt på klasserne. Min klasse var sat til søndag eftermiddag, nu går den lørdag middag! Men whatever - jeg er nr. 10 på venteliste!!!  Så det var så dét stævne. Tak for ingenting!!!  Startliser og VENTElister kan ses på www.roor.dk Held og lykke til jer andre der HAR fået start.
// Helena, nu med muledyret Laban 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Wee... |
Team (B & P) Mallie |
17-11-2005 14:35 |
|
Er på start listen!!  Men var også pænt hurtig ude! Nu glæder jeg mig bare.. Karoo: Øhh nej, for det var for tidligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|