Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ridningen?! *S*
Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 20:02
Haarjza!!

Nu har vi haft debatter kørende om "Lækre drenge" osv. Det er da også fint nok, men jeg vil gerne spørge jer lidt ud om jeres ridning.

Hvordan går det?
Her går det fint, Rocky har været riugtig sød de sidste par dage og vi har øvet meget med versader og shenkelvigninger, han har været fint eftergiven i nakken hele tiden, hvilket har været det største problem på det sidste.

Hvad rider i?
DRESSUR! Jeg er meget faccineret af dressurens ædle kunst *Blablabla!* Ej jeg skal nok lade være at fable ud i uendeligheder om hvor smukt det er at lave en parade *Gg*

Rider i stævner?
Jepz, dressurstævner *Ku i regne d ud?* på Klub og distriksplan ( i hvert fald snart dis. plan, har ingen erfaring der endnu...

Hvis i rider stævner, hvilke klasser?
LC-LB'erne, alt afhængig af om jeg starter det cup jeg er i gfang med eller hvad jeg gør...

Hvad har i for nogle heste og hvad er jeres bedste resultater?
Tjaa, en masse placeringer i de små LC'klasser og så nogle uplacerede LB'er er det blevet til;)

Hvem får i undervisning af?
En sød pige der hedder MAria Madsen, hun er oprindeligt fra Sjælland men flyttede til SIlkeborg, for ik så lang tid siden, nu bor hun i Gjern. Maria er 24 år gammel.

Det var vist alt... Tror jeg nok ;)

ZMutter!!

Knuz Stina
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ridningen?! *S*
Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 20:06
Jo da..

>>Hvordan går det?<<

Tja... Crossen kan gå pænt til biddet på den ene volte, hvis han er i godt humør.

>>Hvad rider I?<<

Skovtur, dressur, spring... forsøger at variere træningen, ellers bliver han træt af det.

>>Rider I stævner?<<

Nej. Jeg har ikke redet stævner i omkring 3 år, og det interesserer mig ikke (for mig eget vedkommende). Det er spændende nok at læse om andres, naturligvis...

De næste par spørgsmål har jeg så lidt svært ved at svare på. Mine bedste placeringer er virkelig ikke noget at prale af, så dem lader vi stå gemt til nærmere eftertanke. ;)

Mht undervisning, så får jeg sommetider undervisning af *C.* Ellers er det ikke det store. Jeg rider mest skovtur, og dressuren er jeg godt klar over skal virke en smule, for at man kan styre hesten - altså, er der ikke noget der er direkte useriøst. Men vi hygger bare.

-+-KNA.

http://geocities.com/juwely_D

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 20:19
Hvordan går det?
godt! :) Især Silva...Huner for skøn!!!! *Som i nok ved allesammen!*

Hvad rider i?
Spring og lidt dressur.Dressur kan Silva ikke( hun er ikke så god til at gå til biddet) og det intressre mig heler ikke! Men spring kan jo rigtig godt ligde og det er Silva Zuper til!

Rider i stævne? nej men skal her til Juni på Silva

Hvilekn heste rider i? Jeg rider på Silva næsten hver dag! Spring en gang om ugen og ellers hygge ridning!
Og i spring for jeg undervisning af Claus kirkegård(Mener det er sådan)

Hilsen Katrine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 20:24
Hvordan går det?
Det går da, som det skal. :-) Jeg rider på Krumme, og hun er da sød, men som altid lige en anelse for frisk. ;-)
Men jeg har da efterhånden fundet ud af hvordan jeg skal ride hende, og jeg sy's selv jeg har fået rigtig godt styr på hende nu, og nu kender jeg hende jo også bedre.. så det er bare fedt :-)
Lige for tiden tuller vi mest bare rundt i skridt, trav og galop, og øver lidt forpartsvending og versade og sår'n.

Hvad rider i?
Dressur og ture. Og nogle gange lidt ponygames, men det er mest før juleferien at vi gør det..

Rider i stævner?
Ja, på klubplan. Skal til stævne den 2. juni på Krumme.

LC1 (dressur)

Har ingen hyp. Tja, mine bedste resultater.. øh.. har ikke redet så mange stævner, så I får bare lige min lille resultatliste :

1.plads på Bubber i Debutant-Pony (dressur) - 90 point
1.plads på Bubber i Debutant-Pony (dressur) - 91 point
1.plads på Dixie i Debutant-Pony (dressur) - 86 point
8.plads(U) på Dixie i LC1 (dressur) - 118 point, 49,2%

Verdens sødeste ridelærer! Hun er rigtig sød og sjov.
Hun hedder Cecilie, og er 18, hun blir vist 19 i år.
Hun har også været med i Popstars :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 21:02
Hej Mine svar:
Hvordan går det?
Det går da udmærket... tarzan er på top niveau lige nu det vil sige at jeg bliver placeret i storset alt jeg starter på ham og så er vi favoritter til at vinde distriksmesterskabet (det er der ihvertifaldi mange der har fortalt mig)! Nando er lidt stiv i galoppen også kæmper mig og High Way stadi lidt om, om han "virkelig" gider at reagere på en ½-parade!

Hvad rider i?
Dressur

Rider i stævner?
Ja dressur stævner!

Jeg rider distriksstævner og skal her til juni starte mit allerførste landsstævne *gys*. Jeg rider på Tarzan: PRI eller højere Nando: La2-La4 High Way: Lb2-La1!

High Way's Boy: C-pony i dressur
1. plads Lb1 67%
2. plads La0 61%
Tarzan B-pony i dressur
Med mig:
2. plads La4 66%
2. plads La3 67%
1. uplac. PRI 58% (det er jeg blevet et par gange)
Med sine gamle ejere:
A-pony i dressur 2 x
1. plads distriksmesterskab distrikt 14
1. plads distriksmesterskab distrikt 7
3. plads danmarksmesterskab
1. plads uofficielt indendørs danmarksmesterskab
udtaget til brutto landsholdet
Nando:
1. plads Lb2 73%
1. plads Lb2 67%
1. plads Lb2 65%
2. plads La1 65%
2. plads La1 65%
3. plads La1 65%
1. plads La1 66%

Berider Carsten Back og Søren Graversen og skal ned og prøve at have dressur kursus hos Bjarne Nielsen (landstræner for pony landsholdet!)

Kram Julie ☺
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 21:03
jeg glemte Nando er også B-pony!
Krammer Mig (Julie)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 21:46
Halløjza!:-)

1) Her går det helt fint... Ørva er begyndte at gå rigtig pænt i dressuren, så deet er bare dejligt! *SsS*

2) Uhh ha, ja jeg rider sådan set mest dressur i øjeblikket på Ørva.. -Da vi skal til disktrikt stævne her i juni! Men jeg springer da også engang i ugen, såå... Jeg kan bedst lide at springe -og især stævner, da det går hurtigst...!:-P Synes at dressur er rimlig kedeligt....

3) Jepper, jeg rider også stævner!! <--Elsker det! Men starter ikke så mange igen, desværre...

4) Pt. rider vi LB1 & LA1 dressur...(-Eller rettere sagt, det skal vi ride i næste weekend til vores andet stævne... Til Ørva's første stævne, red vi LC1 & LC3 dressur..)

5) Jeg har ikke fået nogle placeringer på Ørva, endnu... Da vi som sagt kun har været til et stævne før, og det var hendes første, og der var der jo rimlig mange ting, der var lidt farlige og sådan... I kender det, vel?! (-Ellers gik det helt fint dengang..) *GG*
Jeg har redet Pony M dressur & LA spring på en pony, som jeg engang har haft lånt af min ridelære.. Han hed Mr.Nobody, og ham havde jeg med ud til nogle stævner indtil jeg blev for stor til ham...:-)
Mine bedste resultater på ham var:
Nr.1 upl. i en Pony M dressur. (Eller rettere sagt nr.2, da vi kun var to i klassen... Lå kun 2 point fra 1. pladsen... Lidt sjovt, for jeg kunne ikke programmet, og min ridelære stod faktisk, og råbte det halve af det..*Gg*)
Nr.1 i en LA spring. (<-- Det var ret fedt, dengang vi vandt den klasse... Da det var til hans andet springstævne, og vi styrtede i vores første klasse den dag...;-)

6) Jeg for undervisning af en der hedder Birgitte L. Jessen.. Hende har jeg redet ved i snart 8 år! Hun er kanon flink, og hjælper mig meget til dagligt..! :-P

Yahh, det var så liige lidt om mig og min hest, Ørva... (-& Nobody!):-)

Hilsen Madsen;-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-05-2002 10:44
hejsa:0) her kommer mine svar:0)
hvordan går det??
her går det helt fint, men boney er ikke den sødeste her for tiden:0(
hvad rider i??
jeg rider dressur, men nogen gange tager vi også en skovtur eller springer lidt for at variere det hele lidt.
rider i stævner??
ja da, men vi har ikke redet så mange endnu, for boney er kun lige 5 år,*lille baby boney bliver han kaldt*
hvilke klasser rider i??
jeg rider LC klasserne lige nu, vi skal have helt styr på schenkelvigningerne før vi kaster os ud i LB.
hvilken hest har i og hvad er jeres bedste resultat??
jeg har en dansk sports pony, der hedder firhøjs boney m, han er 1.48 høj, og bedst til dressur. mit bedste resultat er en 2 plads, i LC2- 150 point:0)
hvem får i undervisning af??
jeg får undervisning af henrik jørgensen, i dressur.

og lige et spørgsmål til Zia:
hvornår skal du til det der kursus, og hvor er det???

-fie
tjeck min Hp ud, den er lige opdateret:0)--->http://www.nuserboney.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-05-2002 12:21
Hvordan går det?

Jo tak, går udmærket *GG* Bortset fra at min shettier *igen* er ved at blive forfangen, så hun er lige komemt på hendes sommerfold mens de andre kan nyde græsset...

Hvad rider I?

SKOVTUR!!!!! ;-D Skovtur, skovtur og atter skovtur :-) Men... *det store men* mig og lille Lóa skal til at ride dressur, hæhæ... så må vi se hvordan det går!
Og nårhja, springer da os lidt, og så rådyrker mig og Rollen bareback's skovture :-D

Rider I stævner?

Mnjah, tjaaa... skal tilmelde mig til dressur nu her den 16-17 juni tror jeg det var, det var ihvert fald IIMalouII (Anne) der fortalte mig om det, det er vist i noget der hedder AOR

Og så hvert år har vi ovre på den "lokale opstaldningsstald" et mini stævne... Der må du være over 16 og stadig ride pony osv. der er ingen regler i den dur... så det er herligt... Der skal jeg i år ride dressur, ringridning og måske spring - nu får vi af se :-)

Hvis I rider stævner, hvilke klasser?

LX spring, og det mindste dressur man kan og ringridning *GG*

Hvad har I for nogle heste og hvad er Jeres bedste resultater?

Rollo, irsk pony; 8. plads i ringridning :-D
Lóa, islandsk hoppe; Ingenting - endnu, mwahaha ;-)

Hvem får I undervisning af?

Ingen, men hvis det sker - så min nabo/veninde Lene eller min Mor... og når jeg er ude og ride med min onkel bli'r man også rettet *ret meget endda*

Men gad godt få undervisning igen, har glemt lidt *meget* af det hele efterhånden *SG*

;-D Rollo ;-D

Check this out --> http://zip.to/mulle <-- Awards, månedens hest/pony, læs om Rollo'erne og meget andet...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-05-2002 13:18
Hvordan går det?
Det normale!

Hvad rider i?
Jeg går til ridning og har ikke egen hest så jeg rider mest bare amindelig Ridning, sådan galop på en lang side og sådan noget

Rider i stævner?
Næsten..... Jeg red et stafetløb til ridelejeren sidste år hvor vi var to hold og mit hold vandt. Også deltager jeg i stævner inde på www.frieser.webbyen.dk og så i adopter en pony.

Ingen rigtige stævner

Jeg har ikke hest men rider på en liiiiiiiiiiidt dorven hest Som hedder Fransisca og er rigtig Darjlig!

Sofie min ridelærer. Hun er rigtig sød. hun er vist
16-17 år.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-05-2002 19:14

Hejsa !

Kan da også godt lige svare :)

Det går fint. Buller (Bacardi) går rigtig fint lige nu. For tiden øver vi mest Passage-Piaffe overgange, og etterer. Rumle (Caprio) står jo desværre stadig halt, men det går bedre og bedre.

Rider Dressur på mine egne hypper, men springer tit min fars/søsters heste, eller dem vi har i ridning.

Jeps :) Har holdt lidt stævne pause nu, men skal til at igang igen. Havde egentlig meldt Rumle og jeg til et stævne sidste weekend, men han er jo halt...

På Buller rider jeg MB-MA dressur. Rumle har ikke startet endnu, men han er klar til LA4-LA6.

Buller (Bacardi) er en DV hingst på 8 år eft. Splitau/Diamond.
Rumle(Caprio) er en holstener hingst på 6 år, eft. Carpaccio/Cor De La Bryere
Resultater: (med Bacardi)

MB2-ca.67 %
MB3-ca.71 %
MA1-ca.69 %
MA2-ca.65 %
MA2-ca.66 %
MA3-ca.72 %
MB3-ca.68 %
LA6-ca.76 %

-Det var lige nogle af dem som jeg lige kunne finde... :)

Min far, som er berider :)

KnuSanne !

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-05-2002 19:48
Hvordan ridningen går??

Athos er KANON for tiden. Han har fået en rigtig god balance i galoppen, så nu går han også rigtig pænt der, og han er vildt nem at korte ned.

Hvad rider i?

Mest dressur, men springer også meget lavt en gang om ugen. Skovturene er der ikke så mange af for tiden, men det kommer!!

Rider i stævner?

Har pt. redet ét på Athos. Men skal til at starte noget mere, i både dressur, og babyjumping:-)

Mit niveau:

Pt. Lc1-Lc3 i dressur, og Ld i spring:-) Men han udvikler sig jo hele tiden.

Hvilke heste, og bedste resultater:

Har jo kun redet et stævne på Athos, og der glemte jeg banen:-) Har kun Athos....

Beriderelev Jeanne Kallehave (utrolig dygtig!!)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider