Halløjza!:-)
1) Her går det helt fint... Ørva er begyndte at gå rigtig pænt i dressuren, så deet er bare dejligt! *SsS*
2) Uhh ha, ja jeg rider sådan set mest dressur i øjeblikket på Ørva.. -Da vi skal til disktrikt stævne her i juni! Men jeg springer da også engang i ugen, såå... Jeg kan bedst lide at springe -og især stævner, da det går hurtigst...!:-P Synes at dressur er rimlig kedeligt....
3) Jepper, jeg rider også stævner!! <--Elsker det! Men starter ikke så mange igen, desværre...
4) Pt. rider vi LB1 & LA1 dressur...(-Eller rettere sagt, det skal vi ride i næste weekend til vores andet stævne... Til Ørva's første stævne, red vi LC1 & LC3 dressur..)
5) Jeg har ikke fået nogle placeringer på Ørva, endnu... Da vi som sagt kun har været til et stævne før, og det var hendes første, og der var der jo rimlig mange ting, der var lidt farlige og sådan... I kender det, vel?! (-Ellers gik det helt fint dengang..) *GG*
Jeg har redet Pony M dressur & LA spring på en pony, som jeg engang har haft lånt af min ridelære.. Han hed Mr.Nobody, og ham havde jeg med ud til nogle stævner indtil jeg blev for stor til ham...:-)
Mine bedste resultater på ham var:
Nr.1 upl. i en Pony M dressur. (Eller rettere sagt nr.2, da vi kun var to i klassen... Lå kun 2 point fra 1. pladsen... Lidt sjovt, for jeg kunne ikke programmet, og min ridelære stod faktisk, og råbte det halve af det..*Gg*)
Nr.1 i en LA spring. (<-- Det var ret fedt, dengang vi vandt den klasse... Da det var til hans andet springstævne, og vi styrtede i vores første klasse den dag...;-)
6) Jeg for undervisning af en der hedder Birgitte L. Jessen.. Hende har jeg redet ved i snart 8 år! Hun er kanon flink, og hjælper mig meget til dagligt..!
Yahh, det var så liige lidt om mig og min hest, Ørva... (-& Nobody!):-)
Hilsen Madsen;-)