|
|
| Andre som har katte der.. |
|
|
Hej.  - Vil bare lige hører om der er andre som har katte der vil gøre alt for at slikke ens hår? xD - For sådan en kat har jeg nemlig. xD -  ^ Felix slikker min fars hår. xD -  ^ Hun tygger vidst på noget, på det her billed. xD Synes han ser kær ud. xD -  ^ Prøv lige at se en kæmpe tunge han har. xD -  ^ Han gør bare alt for at for slikke ens hår. xD Igår prøvede han også på at slikke min mors hår. xD - Andre som har sådan en kat? xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
|
|
Haha, hvor er han kær! Min mor kan desværre ikke tåle katte, så vi har ingen Men tror da ikk der findes så mange af den slags 
Hilsen Sara og Dino Boy "Love is when someone you trust cuts a smile in your face"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz bzz |
|
|
Haha  Hvor ser det dog kært ud  Nej, jeg har ikke en kat hihi..
Mvh. Mia-musen medlem af HaHa-klubben 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| GuldFisken Bider! |
| Forfatter:  |
Sina |
| Dato:  |
13-11-2005 18:47 |
|
Spøjs kat 
Sina  ( Nu uden - - og - ) Jeg har GUL humor!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahah |
Vildrose |
13-11-2005 18:47 |
|
Jeg har ingen kat, men godt nok en sjov kat du har. 
Vildrose - med welshponyen Petri.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Tak for svarene alle sammen, og jah han er lidt spøjs.  - Cikorie: Hvor surt.  Kan jeg egentlig heller ik, men jeg vil ik af med mine elskede katte.  -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hahah! |
Lille P |
13-11-2005 18:57 |
|
hvor er den dog kær... har en kat men den "nøjes" med ens hoved  ... tror dog din kats "tilfælde" er enestående 
Kram fra Katter og den fantastiske P Bøj jer for den store Donna Leonora #Periencon Power # Hest købes: 6-9 år over 160 stg. ROLIG OG PÅLIDELIG skal være redet i mindst LB dressur højst 35000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søndag 13/11 |
|
|
JEG HAR! og jeg er så tæt på at skyde den hver eneste dag.. x(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Good Damn, han er kær.. Og så din fars uirriteret ansigtudtryk.. 
- Sasma #When I was a little girl, I play with toys. Now I am a big girl, and play with the boys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kat der slikker hår.. |
|
|
Nej det ikke lige det Pjevs-missen bruger mest tid på. Ville nu ogs kegle ud hvis den gjorde. Det da ikke jordens lækreste ting.,
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage.--... muums.. |
|
|
Neeej..! hvor er den dog bare Cute..!!
Tænk at din far tillader det..:G Har så ikke en kat.. men min hund vil altid slikke mig i hovedet..! Specielt lige efter den har spist en hestepære..!! eller to..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sød kat |
|
|
Hehe min kat gør noget af det samme.. Den slikker bar på min fars skæg istedet  Men jeg har den teori at det er fordi den renser sin tunge på skæget... Vildt klamt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katte... |
Raja |
13-11-2005 20:44 |
|
Næh, det har jeg godt nok ikke, ingen af mine tre gør det. -Heldigvis, det er da bare en lille smule ulækkert 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahah! |
Lille P |
13-11-2005 22:40 |
|
hvor er den dog kær... har en kat men den "nøjes" med ens hoved  ... tror dog din kats "tilfælde" er enestående 
Kram fra Katter og den fantastiske P Bøj jer for den store Donna Leonora #Periencon Power # Hest købes: 6-9 år over 160 stg. ROLIG OG PÅLIDELIG skal være redet i mindst LB dressur højst 35000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
14-11-2005 13:18 |
|
Cool kat  Min er bare underlig 
Mvh. Ditte Medlem af 20.000 klubber Og konstateret sindssyg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| slikslik |
|
|
Jeg synes ikke det er hverken underligt eller klamt. Mine katte slikker også på os. Dog ikke i håret men på hånden, armen osv. De gør det fordi de kan lide en. Ligesom vi gør noget dejligt og rart ved dem når vi a'er dem, så gør de gengæld ved at slikke, dvs vaske.  Det er jo ikke værre end at man kan vaske sig.
`Hvis du intet valg har, så lad være med at lave saftevand´ Efter nytår og afsluttet ponyår, søges part i nærheden af Helsingør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1...2..3.. |
nanzi |
17-12-2005 13:18 |
|
Jeps..Har også sådan en killing! Men jeg syntes det er sødt 
<'3 FINDUS <'3 ................................... !klik her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mine Skønheder ... ! |
mantuz & chellzen |
17-12-2005 14:46 |
|
Kan ikk se billederne og det syntes jeg er lidt underligt fordi jeg også selv bruger Photobucket Men har selv katte 
{>Elsker miin Spriingchanell Medllem af "De Forvirredes Klub" *Håhå Medlem af FarveHumor Klubben - nu med Vinrød Humor! *seejt Miin dejlige Chanell <3 hun er dejlig <3 hun er den bedste <3 hun er smuk <3 også er hun da bare den bedste PUTTE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla . |
# | Mathilde |
17-12-2005 14:50 |
|
Kan desværre ikke se billederne men: JA , jeg kender det !!! Mine to katte er sådan .. Men den ene er ved at vokse fra det ! .. katte er og bliver skøre 
. M a t h i l d e . Men.jeg.kaldes.Tidder.?.Uundgäeligt.eller ? De fleste er 1oo%.asshole. Og det er indiskutabelt. Jeq skrider . i rinqer bare . Røvhuller . Citat: Dolph
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|