|
|
| Aldergrænse for JHN?? |
|
|
Kom til at tænke på: Er er entlig en aldergrænse her på JHN at når man er et X antal år så må man ikke være her inde mere?? Har tænkt meget på det håber der er nogle kloge hovder der ved det Hvis nu der ikke er syntes så at der skal være det? håber i gider at svare
Men det er bare min mening Medlem af farve humor klubben If you think i'm a bitch must you see my mother! Er den jeg er <3 Hende med den fatalastiske pony Ceres <3 Og hesten Gritt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ks-mdasd |
|
|
Okay .. Maeh men syntes du der skulle være her inde? Har lige 2 spg. mere 1. Min pony har lige ødelagt sin grime den er kun3 uger gammel kan jeg sende den tilbage til dem og få en ny?? 2. Syntes i jeg kan ride med sporer på Ceres da han ikke reagere på pisken eller tror i at jeg vil "misbruge" dem??
Men det er bare min mening Medlem af farve humor klubben If you think i'm a bitch must you see my mother! Er den jeg er <3 Hende med den fatalastiske pony Ceres <3 Og hesten Gritt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
| Forfatter:  |
Odin |
| Dato:  |
11-11-2005 16:35 |
|
Nej, der er ingen aldersgrænse som sådan. Men det hedder jo alligevel Junior Heste-Nettet, for junior.
Dine spørgsmål: 1. Min pony har lige ødelagt sin grime den er kun3 uger gammel kan jeg sende den tilbage til dem og få en ny?? - Nej, det tror jeg bestemt ikke. Du har købt grimen, din pony har ødelagt den, så er det jo ikke butikkens ansvar.
2. Syntes i jeg kan ride med sporer på Ceres da han ikke reagere på pisken eller tror i at jeg vil "misbruge" dem?? - Du kan jo evt. prøve og ride med dem, også bedømme derfra. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
JHN står jo for Junior Heste Nettet. Junior er jo de fleste steder for børn og unge under 18 år. Men kunne da være hyggeligt, hvis nogle af senioerne kom et lille smut forbi, en dag.. :b
- Sasma #When I was a little girl, I play with boys. Now I am a big girl, and plau with boys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
nej, det syntes jeg ikke at der skulle. 1. Min pony har lige ødelagt sin grime den er kun3 uger gammel kan jeg sende den tilbage til dem og få en ny?? Det kan du sikkert godt, men jeg ville ikke gøre det. Der går sikkert rigtig lang tid før at at du får den igen, og så dyr er en grime heller ikke - eller er den? Hvis den er, så ville jeg måske. 2. Syntes i jeg kan ride med sporer på Ceres da han ikke reagere på pisken eller tror i at jeg vil "misbruge" dem?? Det syntes jeg at du skal snakke med din underviser om.
Mvh. Line Queen og Darling <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Christina(Rasmus) <3!!! |
11-11-2005 16:46 |
|
Der er så vidt jeg ved ingen aldersgrænse;) Men tror folk automatisk springer fra, når de bliver ældre. Knus Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg er jo 20, men der er endnu ingen der har smidt mig ud herindefra. Jeg synes tit at I juniorer har mere fornuftigt at sige end de somme tider har på det andet net. Og så har jeg personligt veninder fra 15 til 35, så jeg hygger mig på forskellige måder med de forskellige aldersgrupper. Og så er der jo lige 4 tøser herinde jeg sætter MEGET stor pris på at have mødt. Den ene har jeg ikke rigtig mødt endnu, men det sker forhåbentligt på et tidspunkt. Der er tale om 4 piger, jeg virkelig holder meget af  I ved selv hvem I er
Vickie Med den guddommelige Zheena Araberens hoved er lampen der lyser vejen mod Allahs sted
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Iih, Vicki |
|
|
Ih, Vickie, det er vi glade for at høre! Har også været inde ved det store HN, og synes seriøst der er nogle åndssvage debatter tit  Jeg læste engang en der lød sådan; Hvorfor lugter mænd så meget ? (eller noget i den stil) Det handlede så om at mænd de får det til at lugte mere efter toiletbrug Haha, sjovt.. "Ja, jeg lugter i hvart fald ikke ligeså slemt som min mand, bla. bla."  Fun 
Cocktail Cocktail vil altid være i mit hjerte Fregna, det bedste der er sket<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juniore |
|
|
Nej, der er ingen regler for hvornår man er for gammel til JHN... Tror at når folk føler JHN er for "useriøst" for deres smag, så skal de nok smutte  Og nej, du har ikke krav på at få en ny grime - du har 2 års reklamations ret på ting du køber, men er skaden selvforskyldt så er det altså bare ærgeligt og gør ingen forskel om den er 3 dage gammel eller 3 år gammel - <i>DIN</i> pony ødelagde den  Nej, bare fordi din pony ikke reagere på pisken skal du ikke fluks sætte spore på. Det er noget man i samarbejde med sin underviser skal finde ud af. Personligt, nej. Jeg ville ikke bare smække spore på fordi jeg ikke lige følte pisken virkede. Jeg rider sjældent med pisk, og når jeg gør er det for at markere når hesten gør noget galt og ellers forsøger jeg efter bedste evne at ride den for sæde og hjælpere og så lidt som muligt på tøjlen. Nu rider jeg også kun skovtur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hrefna |
Molle |
11-11-2005 20:15 |
|
Jeg ville sige 18? Det er irreterende at voksne skriver her inde.. De kan da bare msutte ind på det oprindelige HN
,, Molle & Polle '' En rigtig Ismule ka' Tölte Stolt medlem af StenKlubben *saavle* <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Rollo: det var min underviser der sagde det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
Find-Nemon |
12-11-2005 11:38 |
|
Nej synes ikke her skal være nogen aldersgrænse. Jeg synes det er rigtig fedt, at her både er yngre og ældre, for så er der flere forskellige ting der bliver taget op, og måske flere forskellige meninger osv. Så jeg synes bare at det er skønt, hvis folk bliver herinde, lidt efter de 18 år! 
<3 Asmindrupgårds Lemon Drop <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj |
|
|
Jeg er 19 (Snart 20 - puha) - men kigger en hel del herinde! Synes det er vældig hyggeligt 
Sisse - med den røde hest RØDE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|