Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Synes i det er snyd..?
Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 09:19
Ja synes i det er snyd jeg har pony? en fra min klasse der hedder Marie er dødmidsunderlig og er pisse sur på mig bare forde jeg har pony og hun ikke har...Trals ikke?
Jeg synes faktisk ikke det kan være mit problme at hun ikke må få pony...engang var vi sammen næsten hver eftermiddag men nu er d bate yt!Hvad skal jeg dog sige / gøre hved D ??Jeg vil så gerne bare kunne sige Hej uden hun bliver sur..

Camilla med Sissel wan: Skal vi ikke slutte fred?

Ozte: Min mor skal først der over ( Til mors) hved 13 tiden...

Hilsen Katrine:-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Synes i det er snyd..?
Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 09:39
Selvfølgelig er det ikke snyd, du har en pony.

Jeg har haft det på samme måde, med en af mine veninder (læs: jeg var misundelig...) - det er et problem hun selv må løse. Du skal egentlig ikke tage dig af det, før eller siden skal hun nok komme over det.

Måske skal du lade hende være, indtil hun selv siger "hej" til dig, eller selv begynder at lade tingene gå den gang de plejede før du fik hest. For det vil jeg da tro, hun nok skal finde ud af.

-+-KNA.

http://geocities.com/juwely_D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 11:01
jeg er enig med KNA, selvom at jeg da også er misundelig på dem med egen pony.
den ( i øvrigt søde) pony som jeg passer, er faktisk ejet af en nybegynder som så vidt jeg ved skal have hjælp til det meste, og det synes jeg er snyd, og synd for ponyen!!!!!
For Sille er absolut IKKE egnet til en begynder, det er ikke fodi at hun bider, sparker, bukker eller andet, men hun er ikke blevet redet ordentligt og kan næsten ingen ting.
derudover er hun stiv som et bræt( plejer at sig at det er nemmere at få en kæphest til at bøjre korrekt en at få Sille til det!!!)
Hvis jeg , som har redet i 5 år, 3-4 på en fræk lille pony, dårligt nok kan ride hende hvad så med en begynder????!!
forstår du hvorfor at jeg synes det er snyd???!

jeg synes at du bare skal lade hende være, måske lærer hun at leve med at du har pony og hun har ikke.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 11:11
ooooooooooooooooooooooooooooo
hun har ingen ret til at være sur på dig bare for det. tag en lille snak om det og tag hende så med ud til ponyen en gang i mellem!!!

prøv det det er mit råd!!!
-maria
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 11:31
god ide Maria
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 13:32
Enig med KNA!

Hun har da ikke ret til at blive sur og hade dig, bare fordi at du har fået en pony! Hun er en ret dårlæig kammerat!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 13:41
Enig med KNA!

Er da også misundelig på dem, der har pony, men det sy's jeg ikke skal ødelægge et venskab..

Jeg kan godt vente et par år endnu med at få pony.. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 13:43
Én af mine veninder får noget nær konstant nye heste og jeg må da indrømme at jeg bliver en smule lang i masken når jeg hører "Du Sisse jeg skal have en til hest..." hmmmmm men det hjælper jo ikke at blive sur på hende... For tænk på den gang man begyndte at snakke med dem, man valgte jo netop ikke hende fordi hun INGEN hest havde.....

Nå men lige nu er det også lige meget med egen hest får nemlig ikke tid til den, da jeg d. 20 juni starter på Stutteri Katulabo, med 60-70 hest... Skal ride salgsheste + tilride sammen med den ældste søn!!!

Behøves vel ikke at sige jeg glæder mig!!!!

Knus Sisse
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 13:48
Synd ?! Næ, synes jeg ike at det er. - Vi kan jo ikke alle have hest / pony. - Hos der har, er vel bare heldige ?! Og andre får nok også med tiden.

Fatter ikke hvorfor en tidligere " veninde " bliver sur over det. - Lidt langt ude...

Slutte fred ?! Øhm, Jo. Jo. Men har der været de helt store problemer ? Ud over, jeg nok har sagt nogle ting, som folk tager meget tungt og nært. - Men ... *Tja, I Don't Know.*

Smutter. Kæresten kommer snart. *Yes*

- Camilla.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2002 14:38
Tjaa kender det...min bedste ven var os´ lidt misundelig på mig fordi jeg fik en gratis part (sådan at ponyen næsten var min egen) på VERDENS dejligste pony..men nu har hun en part, som hun går til springning med og de vinder til højre og venstre..så nu er jeg måske lidt jaloux?:-) men nu er vi i hvertfald gode venner igen.

Og, nej, jeg synes ikke det er snyd at du har en pony. Er enig med KNA..

*Vibeke*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider