|
|
| Hvilken mobil? |
| Forfatter:  |
Si-mone |
| Dato:  |
08-11-2005 16:07 |
|
Hej lækre (jule?) Ænder ! Jeg er snart ved at være træt af min telefon, og ønsker mig en ny. Men så var det jeg sad og kom til at tænke på hvilke telefoner I har? Jeg har selv en Nokia 6220 -det mener jeg da den hedder?! --I må også meget gerne sætte et billede ind, hvis i ellers har tid og lyst 
>
¤ Si-mone & Maika ¤ ¤ En rigtig hest er en Oldenborg ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
en samsung D500 er rigtig god  - og har et fedt design!
Amanda og Fantacy - Nu uden Honey
jeg er lederen, jeg bestemmer hvornår det går løs................ NU, går det løs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har en nokia 6260 |
Shalimar |
08-11-2005 16:34 |
|
Jeg har en nokia 6260, syntes den er rigtig god, men lidt for stor... Men fedt design, og fedt kamera og alt sådan noget  Lidt svær at finde ud af, men jeg er også dårlig til sådan noget  Man kan dreje skærmen og sådan... 
Anne Alting har en ende. En regnorm har 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| * en overskrift * |
|
|
En motorola V975  ^^Bare uden den store antenne. Har fået pillet den af 
Ditte Barn af JHN chatten Uncas, Mike og Pablo <3 Part søges nær Rønne (Bornholm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 58249345821øåøøå |
Maja og Kathrine Rudbech Niels |
08-11-2005 16:43 |
|
min er en nokia 6600 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm. |
|
|
Æhm, mobil. Jae. Det kan jeg faktisk ikke huske, men det er klassikeren. Disko dasko fonen. 
Lys i siden. *bling bling* 
`Hvis du intet valg har, så lad være med at lave saftevand´ Efter nytår og afsluttede ponyår, søges part i nærheden af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Candyfloss |
Selina´s Banan |
08-11-2005 17:10 |
|
Har en Samsung D500! Den har et ret godt kamera og har et fedt design! Syntes jeg da
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
Jeg har en Sonu Ericsson J300I, og den er helt udemærket! Den er uden kamera, da jeg ikke ser nogen som helst grund til at have dette i sin tlf, når man har et alm. kamera.
Written by Kia. she's burning on the inside wiihtout you; and that's the end of the story
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MI ER FEDEST ! |
|
|
hehe ej . den nye sony ericsson W800i den er virkelig fed . og ka os godt tåle a komme en tur i toilettet ;p den tager PERFEKTE billeder og har PERFEKT lyd altså MP3 . den har virkelig alt! drømme telefonen hehe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har.. |
Fida |
08-11-2005 20:14 |
|
Jeg har en Nokia 6170. Den er jeg rigtig glad for... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hm hm hm |
Find-Nemon |
08-11-2005 20:26 |
|
Tror den hedder 6610i Sandrutski.K : Mangler der ikke noget i dit signatur? Du søger part i nærheden af og så står der ikke mere 
<3 Asmindrupgårds Lemon Drop <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghyujygk |
Serena |
09-11-2005 18:00 |
|
 Jeg har sgu en nokia 6101 
Hilsen :) Serena og Atira (: *Så er der ihvertfald ingen hest på isen*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Jeg har en motorola V3... Den er okaa fed, men ku´ godt tænker mig en samsung istede...
QnuzR Lotte Rigtige rytter rider araber Den bedste distance-pony hedder Grafik ox 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tralala |
Vildrose |
09-11-2005 19:46 |
|
Sony Eriksson K700i, den er dårligt x( Kvaliteten på billeder, osv er gode - men det andet. Man kan heller ikk tage kameralyde fra.
Vildrose Jeg gik ud for at søge efter mig selv. Jeg fandt mig aldrig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haer... |
|
|
Har en nokia 6610i... derfindes nu bedre telefoner...:) Sandrutski: det er vist en 3220...:D
Kris&Tess STVAESPSAERNE V.I.P!:-D Stævne om 9dage:-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mobil... |
Jolly Jumper |
10-11-2005 17:59 |
|
Jeg har en samsung E 700 i sølv... den er rigtig god, og vildt god kvalitet på billeder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine skønheder !! |
mantuz & chellzen |
10-11-2005 18:39 |
|
Min mobil har lige noget at sige til din , mobil . Vildrose : Åhh min dejlige Store bror heeh Har nemmlig din mobil's lille bror en k508i - samme som molle's 
{>Elsker miin Spriingchanell Medllem af "De Forvirredes Klub" *Håhå Medlem af FarveHumor Klubben - nu med Vinrød Humor! *seejt Miin dejlige Chanell <3 hun er dejlig <3 hun er den bedste <3 hun er smuk <3 også er hun da bare den bedste PUTTE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Samsung.. |
|
|
Har en Samsung E760 (er nok lidt forkælet). Vildt fed mobil med et rigtig flot design. Ville godt sætte et billed ind af den men den dumme computer vil ikk  ...
Hilsen Clara og Stjarni  Islændere er ligesom med røde hunde man ender altid med mere end en
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| chokoladekage.--... muums.. |
|
|
er der nogen der har en samsung e730..*??
har selv en nokia 3200..!! DEN ER FANDME SKOD..!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mobil.. |
anni |
10-11-2005 21:40 |
|
her et billed af min mobil lidt dårlig mobil går i stykker med det samme!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har!.. |
MonicaogPenalope |
11-11-2005 16:12 |
|
Jeg har en sony ericsson k508i den er mega go! Den ligner rigtig meget sony ericsson k700i men min har bare sort design!:P
*Hilsen Monica!* Jeg rider PONY!:P Hiih!..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Hvilken mobil.. |
|
|
Jeg har en Nokia 6610i, men kunne godt tænke mig en Samsung E720 Men er glad nok for telefonen, den er skam fin  Billede af Nokia'en:  Billede af Samsungen: 
~*Cecilie*~ <33-Hende med Lillevang's Darling <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|