Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

jagt!!!
Forfatter: 
Dato:  06-11-2005 23:00
Hej alle ænderne

I lørdags da jeg gik ud til min hest for at ride så jeg at der var en der havde været i hegnet når lavede det da jeg tog min hest var så jeg at hendes dækken var ødelagt syntes det var mærkeligt den måde det var ødelagt på og hun stod og var helt gennem blødt i sved.
Når tog hende med, så var de andre ved at rende i gennem ledet, plejer de ellers aldrig at prøve på. Når så da jeg begyndte at gå, med hende var hun helt oppe at ringe, over alle ting og var bange over for alt. Når vi gik, og så var der en der sagde at hun var halt, og det kunne jeg ikke forstå, men hun sagde så, at der havde været jæger i på folde og skyde vildt, og så blev man jo lidt sur, men ikke nok med det, havde de også skudt efter vildt inde på folde hvor der stod heste.

Hvad tænker folk dog på siden at man skyder inde på en folde med heste genneralt skyder man bare ikke hvor der er dyr tænk hvis der var nogle våde skud hvad ville de så gøre?

Hvad syntes i?

Hilsen Pashmina og Kasper
0
0
Svar på denne tråd

Suk...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2005 23:05

Jægere er SÅ trælse.

Min hest er også helt oppe at køre over det for tiden... Vi er så heldige at der er jagt på alle stykker omkring folden - Så hestene bliver omringet 8-)

De skyder dog så ikke ind mod hestene - Heldigvis. Og ve den der kunne finde på det

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

William :'(
Forfatter: 
Dato:  06-11-2005 23:14
Uhaa! Sårn noget.. Det kan man bare ikke!!! Altså!! Nej nej!! De skyder også oppe i den skov jeg nogengange rider i, det kan man også nemt høre.. Men hestene siger heldigvis ikke noget til det! De dage de skyder holder jeg mig langt væk fra skovene!

Mvh. Sandra & Beauty
:-) Min stjerne :-)
Dixie, Sunshine, Beauty, Kashmir
I er ALT <3
:P Vinder af bedste følbillede samt sjoveste billede :P
# Hvil i fred min lille William #

0
0
Svar på denne tråd

Jæger...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 07:51
Gud hvor er man bare langt ude hvis man skyder efter folks heste. Der hvor Chela står skyder naboen ogs nogle gange ind over ridehuset. Og han skyder efter folks hunde. Jægere er latterlage. Undskyld hvis jeg fornærmer nogen.

Mvh. Sofie og Tøffeldyret
Stolt dressur og distance rytter

0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 11:22
Det var da en grim overraskelse.. :(

Syns at ikke at de kan tillade sig at gå ind på hestenes fold, og skyde helt vildt.. det er jo farligt for dem og hestene..

"Give the man a cigar"

Farveblind, stave geni, søkikseæder og gud
0
0
Svar på denne tråd

kljædf
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 11:42
Virkelig suuurt :(
Heldigvis er min lille super mule ikke bange for jæger men han er bange for en port

Men det er bare min mening
Medlem af farve humor klubben
If you think i'm a bitch must you see my mother!
Er den jeg er <3
Hende med den fatalastiske pony Ceres <3
Og hesten Gritt

0
0
Svar på denne tråd

hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 15:32
Det er ligesom der hvor jeg rider i ridehus. Der skyder naboen efter fugle, så man kan høre haglene (eller hvad det nu er ) der rammer vores tag på ridehuset. Og der er også en bane lige udenfor Så det er ret latterligt...

Forstår godt du synes det er irriterende! Man har meget lidt til overs overfor sådan nogle mennesker!

<3 Asmindrupgårds Lemon Drop <3

0
0
Svar på denne tråd

s,kgsd,ggfzd
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 16:08
DUMME JÆGERE

Q
nuZz....

Hende med den lidt skøRe Toscha ;)

Team Toss Rykker til ;)

Fra dressurrytter til springrytter :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider