|
|
| Jeres ønskeseddel??? |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
06-11-2005 15:59 |
|
Hej ænder. Nu vil jeg gerne se jere ønskeseddel for at få inspiration(: Her er min: Zen Micro (sort, rød, hvid, lilla, turkis) Webcam Digitalkamera Lærreder Pensler Akryl og Olie maling Tegne bøger Bøger Det er ikke hele min ønskeseddel, men jeg har ikke fundet på flere ting endnu. KOM SÅ!!! Skriv jeres ønskeseddel 
Mvh. Ditte Medlem af 20.000 klubber Og konstateret sindssyg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum... |
*Gajolen* |
06-11-2005 16:12 |
|
Canada Goose Jakke Mukluks støvler med ÆGTE skind og pels Ny mobil, da den gamle belv kørt over af bussen så jeg lige nu går rundt med en kæmpe klods af en mobil... D&G jeans med gul skrift på røven Åleskindspung Varme og bløde trøjer Replay jeans
det var lige i store træk... øsnker mig også små ting... det var bare lige drømme ønskerne...
KØS *Gajolen* - Man er jo SRINGRYTTER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
En hvidt underlag med mit navn broderet på. Et digital kamera En mus til min bærbare pc'er Friis&Company bælte Penge Tøj Sengetøj Kan ikke lige komme på mere.. 
Mvh. Rikke&Spot Formand for Afvæning af Anonyme Hestoholigere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
Ik' en ski' :]
Også sagt - Jeg ved det ikke.
Hilsen Josse & Nislotti.
- KWPN, det er noget der rykker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zxfgfbh |
Red Pimpernel <3 |
06-11-2005 17:27 |
|
Min er for lang:p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jul jul jul jul jul...aalt for tidligt.. |
Sina |
06-11-2005 17:48 |
|
Ved jeg virkelig ikke.. Hamlet; kan du godt lide denne smiley;  ... 
Sina  ( Nu uden - - og - ) Jeg har GUL humor!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine skønheder !! |
mantuz & chellzen |
06-11-2005 18:17 |
|
- Okaai her kommer min . jeg tror heller ikke min er færdig :
- Line børgene 5-6-7 o.s.v
- Børgene, Mary kate & Achley - tre mod en 5- o.s.v
- Børgne, pony og co.
- Børgne, Hesten sigge
- Børgne, Lizzie Mcgurie ( skal kun byttes*
- en dyre bog med billeder jeg kan tegne efter
- Ridehesten-Junior (et blad*
- wendy's bella kort
- Lys- gerne i fasson
- en mp3 - afspiller
- cd, med kim larsen
- Cd, med Anna david
- Magiske tuscher .
- Lyserødt Firkanet sadelunderlag (Kompinert) Str. 17''/fuld og nogle lyserøde bandager .
heeh det var min ønskeliste jeg tror ikke at den er helt færdig
{>Elsker miin Spriingchanell Medllem af "De Forvirredes Klub" *Håhå Medlem af FarveHumor Klubben - nu med Vinrød Humor! *seejt Miin dejlige Chanell <3 hun er dejlig <3 hun er den bedste <3 hun er smuk <3 også er hun da bare den bedste PUTTE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønske seddel |
|
|
Digi cam, specielt til billeder i bevægelse Hestetrimmer Stop ur til at ha om hånden, til at ride distance med. Hvidt dressur underlag. 17'' Hackamore Nightwish cd'er Mobil Dressur gamascher
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [havelampe] |
Daisy <,33 |
06-11-2005 19:04 |
|
1. Ingdams sikkerhedsvest 2. Læderidestøvler 3. Ipod 4 Pige marsvin
Også er den ikke blevet længere endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til jul?? |
Theis |
06-11-2005 19:43 |
|
Ind til videre: Et vinterdækken til Tossen - Lilla med små heste på  Nogen grimer. Blandt andet lyserød glimmergrime til Tossen  Imprægneringsspray-ting til dækner  Et lilla halsbånd med sten i til hunden Bogen Natural Horsemanship The Dark Tower serien (Også bøger.) En træningsDVD (heste selvfølgelig  ) Og Hidalgo-filmen Nogen Queen, Enya og Sarah Brightman CD´er... Ender sikkert også med at der bliver tilføjet et par wrangler bukser samt et underlag, når jeg lige finder noget jeg kan lide, til listen 
Mvh. Theis & Den Perfekte Hest  ~ Dance with the Devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mannermanner |
Vildrose |
06-11-2005 19:59 |
|
Jeg ønsker mig: Simi's kamera. Halsterklæde. Sorte eller røde Converse. (nye)
Og intet andet. 
Vildrose Jeg gik ud for at søge efter mig selv. Jeg fandt mig aldrig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Æhm.. Ja  Hvor er Theis dog irriterende, hun stjæler mine ønsker..  (Julemand, det er MIG der skal have de ting!  ) Sarah Brightman CDer. (Ikke til Theis  ) Fancy grimer (Ikke til Theis  ) Bogen Natural Horsemanship - af Pat Parelli (Ikke til Theis  ) Jeans - specielt wrangler (Ikke til Theis  ) Nyt (langt) træktov Læderkapsun (Model BB) Parelli DVDer Blundstone støvler (!) Akubra hat (!)(Modellen finder jeg nok ud af  ) Strømper  Undertrøjer (eller hvad I vil kalde det - toppe måske - alle former for tøj  ) Jollyball (som Punto kan bide i, i stedet for sin mor) DVD-film (MD) Skjorter PENGE (Til sadel bl.a.) Ja, så kan jeg vist ikke finde på mere 
Duke Where there's a Will there's Way Don't Delay what you can Do Today Well if Clint Eastwood turns up to save us - Tell him to rack off too!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Hæææzty!
Money
Ny mobil
Nyt DigiKamera
Nyt Webcam
Ny Microfon
Miss Sixty Bukser
Only tøj
Og alle mine andre ønsker 
Ja, jeg ønsker mig meget nyt :b
- Sasma #When I was a little girl, I play with boys. Now I am a big girl, and plau with boys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønskeliste.. |
Stine (Columbine) |
07-11-2005 15:36 |
|
Min ønskeseddel er ikke så lang.
gavekort til H&M Penge til hest Støvler -Brune (ikke ridestøvler ) parfume makeup undertøj -strømpebukser
Stine og Bine Love is in the air Ordsprog og citater er altid gode at have ved hånden, da de befrier dig for at tænke selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hey!!! |
|
|
Min ønskeliste er meget kort  Jeg ønsker mig et staldskab...heh... Med alle muligt "seje" ting..  Man kan se det i ridehesten s.143 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Mine ønsker:
En ny og bedre linse (28 mm - 200 mm) En kamera taske. Penge Sorte Converse Ny mobil (En samsung klapsammen mobil) Et headset med mikrofon (med store hørebøffer) Nirvana, HIM, Beatles og Disney cd'er.
Også kan jeg ik lige komme i tanke om andet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duke... |
Theis |
07-11-2005 17:51 |
|
Tak, du fik lige nogen af de ting med, som jeg ikke havde endnu  *Skynder sig ind og redigere sin ønskeliste*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis: |
|
|
Du er nok begyndt at kunne lide Sarah Brightman, hva'? 
Duke Where there's a Will there's Way Don't Delay what you can Do Today Well if Clint Eastwood turns up to save us - Tell him to rack off too!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Theis... |
Sina |
07-11-2005 19:53 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sina... |
Theis |
07-11-2005 19:59 |
|
Neeej da  Hvorfor skulle Theis dog ellers have fået en i sommers, hvis det ikke var fordi at jeg HADER dem  Logik! Vil jo gerne min hest det værste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis... |
Sina |
07-11-2005 20:11 |
|
Det er da klart, du ER jo dyremishandler  Hvilken farve har han så? nej lad mig gætte..Lilla? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan kan jeg glemme det. |
Vildrose |
07-11-2005 20:16 |
|
Glemte noget: Et glattehjern (Sådan et som Odin har). Et bedre webcam. En mikrofon til computeren.
Vildrose Jeg gik ud for at søge efter mig selv. Jeg fandt mig aldrig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Theis.. |
Sina |
08-11-2005 14:09 |
|
Wow..godt billed hva?  Selfølgelig gættede jeg rigtigt, hva regnede du med? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min ønskeliste! |
Selina´s Banan |
08-11-2005 14:21 |
|
Kære rare Julemand! Her er mine ønsker for i år:
* At jeg må komme på ridlejr  * Et par seje ridebukser fra HÖÖK´s i sort med lysegråt skind * Lipgloss og evt. en ny mascare * Stævnejakke
Øhmm...der er ikk så meget mere lige nu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sina... |
Theis |
08-11-2005 16:05 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 48migmaja |
Maja og Kathrine Rudbech Niels |
08-11-2005 16:54 |
|
er ikk færdig med min... bare rolig den kommer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis.. |
Sina |
08-11-2005 17:44 |
|
det tar jeg som *selfølgelig* 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En overskrift |
|
|
Hmm..
En rød kingsland jakke Brune eskadron for -og bagbensgamacher. Brunt skridttæppe Brunt underlag
Grå SVEA trøje Gavekort og mange andre ting.
Hilsen Louise
Louise elsker Luna Luna og Louise for altid og evigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tæzzah |
08-11-2005 18:14 |
|
- Gavekort til Only - Kawazaki sko - Gratis SMS - Ridejakke - Ridestøvler - Striglekasse - Strigler - Hverdags ridehandsker - Stævne ridehandsker - Ternede ridebukser - Bælter (moderne, funky'e og flåttææh  ) - Armbånd (farverige, "punker armbånd" i lyserødt) - Ur - Puma deodorant - Negelak (grøn, lilla, sort, rød) - Karoke cd'er (med NYE sange på) - Nyt, sort tastatur.
Mvh. Tessa aka. Tæzzah - Søger drømmeponyen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tæzzah |
08-11-2005 18:31 |
|
Glemte et par ting - James Bunt (eller hva han hedder  )CD !  - Bukser  .. Er der nogen der ved hvor meget Miss Sixty bukser koster?
Mvh. Tessa aka. Tæzzah - Søger drømmeponyen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tæzzah |
|
|
Det er meget forskelligt.  omkring 700-800 kr. Men det er tit de er på tilbud. Jeg har lige købt et par nye, til 550 .  nå men mine ønsker: Tøj. Make-up. Sko- Ny mobil. Ny sikkerhedsvest. Gavekort Ny seng Nyt tv En "blad-holder" til mit værelse. Diverse hud & hår produkter. Tasker Bælter Parfumer & deo'er . Smykker. Ny mp3 En lysserødgrine med lammeskind . (  ) Hvidt underlag med mit navn broderet. osv. osv.osv. 
Mvh. Patricia Man er som man er - og det kan ikke laves om!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er min ønskeseddel |
|
|
1. Hvidt underlag 2. Gamacher i sort 3. Ridehjelm 4. Penge 5. Bandager i hvide 6. Vinter ridejakke 7. Læder balsam 8. Vinter ridestøvler 9. Grime til Guido 10. Pandebånd 11. MP3 12. Gjord i sort 13. Springsadel
Fenja og Camilla Tager alle med STORM Man bliver ALDRIG for stor til en Shetlandspony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trip trap |
|
|
Kære julemand og evt. andre nisser, jeg ønsker mig: EN HEST Et digicam En bærbar Tøj fra bla. fra Lee, Replay, miss sixty og diesel. Mere Make up, elsker det, selvom aldrig kommer til at bruge det hele  Noget stævneudstyr. Sådan et led til pandora med diamanter og med guld. Flere smykker... Forskellige bøger, gider ikke remse dem op  Forskellige film " " På et Horsemanshipkursus Tage på ferie... En taske fra dior den hotte  hmm mere hesteudstyr? kan aldrig få nok hehe(mangler hesten!) SKO; <-- elsker SKO hehe og ønsker mig cirka også 1 milliard mere... ved det bare ikke endnu 
~people changes~ ~things go wrong~ ~sh!t happens~ ~~life goes on!~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min øsnkeseddel |
|
|
Tjah.. *nervøs* - det er første gang jeg skriver mine ønsker ned! ;b Tjah.. Fleecedækken til hestien (; Penge til sadel Jeans Parfume, eller sådan noget.. ET ELLER ANDET, til hesten!  Argh, Jeg ved det ikke helt 
Cocktail Cocktail vil altid være i mit hjerte Fregna, det bedste der er sket<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jul jul jul jul |
Lille P |
10-11-2005 12:44 |
|
jaah så skal man jo til at tænke sig om ... Ehm det går aldrig godt  penge til hesten ternede ridebukser mp3 leggins tøj enya cd franz fredinan cd bærbar engle og dæmoner af Dan Brown og ... så kan jeg skam ikke huske mere
Kram fra Katter  og den fantastiske P Bøj jer for den storer Donna Leonora #Periencon Power #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
rikke.. |
10-11-2005 13:35 |
|
jeg ønsker mig SIKKERHEDSNÅLE  dem kan man fanma altid bruge:p og evigt forbrug af smøger (Cecil) sender i ikke lige til mig ? bare spørg om min addr  Hvis der er nogen der ønsker en rotte i julegave så bare sig det 8) min har lige fået unger og skal af med dem 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
sikkerhedsnåle smøger gavekort til black no1 gavekort til x-tra-x.com gavekort til rideudstyrsbutikker. penge mobilstik til computeren at flytte til sjælland ny lære at komme på efterskole at flytte hjem til Kasper osv. 
Amanda og Fantacy - Nu uden Honey
jeg er lederen, jeg bestemmer hvornår det går løs................ NU, går det løs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis .. |
Tine . |
10-11-2005 21:41 |
|
Theis: Du har nu god smag, især i grimer ..   ^ Desværre lidt slidt her .. 
Mvh. Tine og Springhesten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønskeseddel |
piller-paller |
12-11-2005 14:01 |
|
mine ønsker: mp3 afspiller eller ipod. mew's nye cd, nirvana (incesticide), kashmirs nye cd og björk (medulla) levis hængerøvs bukser rød hårfarve (helst henna farve) halve all stars (brune, mørkegrønne eller sorte) genbrugstøj (alt slags) fingerringe (enkle sølvfarvede med graveringer eller sten i. ikke diamant "bling") dvd: cry baby, phantom of the opera) bøger: michael strunge - skrigerne, hanne vibeke holst - kongemordet, kan ikke huske - undtagelsen, kerstin ekman - rørte vande, og mange flere jeg ikke kan huske. penge til roskilde festivallen 06 og.. har sikkert mere men hukommelsen er væk? haha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine skønheder !! |
mantuz & chellzen |
19-11-2005 09:12 |
|
Nu er min øskeliste færdig tror jeg  Men her kommer den JULE ØNSKER Line Børgne . 5-6-7 O.s.v. Mary-kate and aschley - tre mod en . 5- o.s.v (bog* Den store bog Mary-kate and aschley Børgene, Lizzie mcgurie ( skal kunne byttes* Børgne, pony og Co. Børgne, Hesten Sigge En dyre bog med billeder jeg kan tegne efter ( Ikke en lær og tegne bog * Adam og eva - tegne serier Ridehesten- Juniar ( et blad ) Olivia ( et blad ) Cd , med kim larsen Cd , med Anna David Mp3 - Afspiller Lyserødt Kompinert firkantet sadelunderlag i str. 17'' / Fuld Lyserøde Bandager / Gamacher 2. Bid
Ben varmer vanter Hue Lys gerne i fason Wendy's Bella kort Magiske tuscher Make-up fjerner
{>Elsker miin Spriingchanell Medllem af "De Forvirredes Klub" *Håhå Medlem af FarveHumor Klubben - nu med Vinrød Humor! *seejt Miin dejlige Chanell <3 hun er dejlig <3 hun er den bedste <3 hun er smuk <3 også er hun da bare den bedste PUTTE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|