Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Gymnasium..
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 21:18
Heej ænder :]
Sad lige og skrev med en veninde om gym. Skal vi nemmerlig starte på til sommer., Så tænkte om der var nogle der går på gym som ku fortælle om det ? Og om der er andre der skal starte næste år. Evt. hvor...?

Mvh. Sofie og Tøffeldyret
Stolt dressur og distance rytter

0
0
Svar på denne tråd

Kan jeg da
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 21:47
godt jage til at gøre ;)

Det er altså ikke så overdramatiseret som så mange tror. Jeg har tid til alle mine 8 heste, og når at ride 1 - 2 om dagen alligevel ;)

Vi har enormt mange lektier, og ultra mange afleveringer :P Med lad dig nu ikke skræmme ;) Jeg kan sagtens følge med, jeg ligger rimeligt højt fagligt normalt så man skal lige indstille sig på at en stil du ville få 10 for i folkeskolen får du altså kun 8 for på gym ;)
Men jeg nyder det, og synes det er spændene med alle de nye fag, og de fag som jeg ikke har haft i flere år :)

Så glæd dig, trods lektierne er det fedt :)

-Shanie
*Prof. Flodheste rytter ;)

Jordens lækreste pony udlånes evt.
0
0
Svar på denne tråd

Shanie(Cannon)
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 21:51
Shanie(Cannon): Regnede ogs med det var fedt, trods lektierne,. Men regner nu ogs med at vi får det hårdt da vi ikke er de besdte elever i skolen. Men vi knokler bare igennem. Hvor går du ?

Mvh. Sofie og Tøffeldyret
Stolt dressur og distance rytter

0
0
Svar på denne tråd

Chela...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 21:58
Hvis du vil have ti cifrede karakterer skal der fanme knokles ;) Mine ligger på 8 - 9 nu.. men regn med at i første halvår af 1 G ligger lærerne meget stille ud med karaktere da de endnu ikke kender alle eleverne ;)
7 - 8 -9, ikke mange der for højere til start, i Stand-Punkt ;)

Jeg går på Hobro Gymnasium :)

-Shanie
*Prof. Flodheste rytter ;)

Jordens lækreste pony udlånes evt.
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 21:59

blev student i sommers og synes det var rart at få de tre år med enormt mange lektier, nederen klasse, gamle, sure lærere og dårlige gymnasiefester overstået..

[Sandra Louise Elfort]
www.123hjemmeside.dk/timon
nu med ishesten Timon fra Korshøje <3
0
0
Svar på denne tråd

Jeg går på gym.
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 22:55
Jeg går på gym og jeg sys det er det fedeste!!!
Undervisningen, lærerne, stedet osv. er overhovedet ikke det samme som folkeskolen! Dejligt at prøve noget nyt og anderledes.
Har også fået mange gode venner og veninder der... Så det hjælper jo også det hele godt på vej.
Er den første årgang der har den nye reform og jeg sys den er okay. Den passer mig fint - lige med undtagen af skemaerne.
Vi får nyt skema hver 3. uge (nye fritider, fag og det hele!). Det gør det umuligt at planlægge i fritiden (arbejde, venner osv.).

~NUMSEFISKEN~
*Mål er drømme med en deadline*

0
0
Svar på denne tråd

Shannon...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 23:13
Kan man ligefrem få ticifrede karakterer på jeres skole ? - Man må virkelig skulle være en dygtig elev så
Men for st svare på forfatteren spg., så blev jeg som Timon student fra matematisk linje i sommers, og det var helt fantastisk.
Gymnasiet var absolut IKKE mig, trods jeg altid har været fagligt dygtig i skolen, men jeg kedede mig simpelthen. Så alt for meget tid gik med pjæk, hvilket resulterede i advarsler, lærere som jeg bestemt ikke kunne enes med osv. Men jeg havde nogle fede åt til trods, for atmosfæren er kanon, - dejlige mennesker, fede byture og i det hele taget sjove påfund. Dog skal jeg ikke ligge skjul på at jeg er meget glad for at det er overstået - mange af de skønne mennesker ser jeg jo alligevel :-)

Til gengæld er jeg nu lærervikar, hvor jeg er på den anden side - altså den der underviser. Det er et fedt job, og jeg nyder det i fulde drag. Ungerne er herlige, som alle børn og unge frække til tider, men et vidunderligt job.
Og når vi taler om det vil jeg smutte i seng, så jeg kan være frisk til at undervise 5. klasse i morgen :-)
Godnat til alle herinde.

-Juliette-

Bedækning tilbydes ved tre fantastiske OX-hingste. Se mere på præsentation eller på Richelieu Arabians
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  04-11-2005 10:59
Nå, så har vi fået nyt design. Jamen dog

Jeg skal også selv på gymnasiet. Har overvejet Ørestad (da det er lige rundt om hjørnet) eller Høng (Grøn Linie).

Nogen herinde der har erfaring med de to steder?

Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
Stifter af DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

*overskrift*
Forfatter: 
Dato:  04-11-2005 15:49
Jeg går selv i 2. g og selvom mange kalder det for det værste år, så er det altså ikke så slemt.
1.g er det år man ligesom falder til osv. Mange synes deter fedt, fordi du bliver set som en voksen, og ikke længere kun et barn, der sidder på sin flade og skal lytte. Men det betyder også at du skal have lidt mere selvdisciplin for der er ingen der tvinger dig til at være der. Du er der af egen fri vilje og det er dit eget valg hvor meget du vil gøre ved det.

Der er en del afleveringer, men fortvivl ej Du vænner dig hurtigt til det, og du lærer hurtigt at priotere tingene.

Jeg synes det er fedt at gå i gymnasiet. Vi har musikarrangementer, danseundervisning, musikundervisning, Caféer, fester, lektiehjælp og andre fællesarrangementer. Jo mere man involdverer sig jo bedre bliver det

Det er vigtigt at du tager ud og ser på rigtig mange forskellige gymnasier, da der er stor forskel på facilitter osv. Og selvom man tror at man har fundet stedet, så er det altså dumt at lade være med at se de andre. Du kan risikere at drømmestedet var det sted du ikke gad besøge.

~Frede~
"Den største fejl du kan lave i livet er at være evigt bange for at begå den"
0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal næste
Forfatter: 
Dato:  04-11-2005 16:27
Jeg skal næste år.

Jeg skal nok inten på mulernes legat skole eller Katedralen.

Lige nu går jeg i 10. klasse, og de har sagt at, det år vil bliver det hårdeste år nogensinde, med lektier, for så bliver vi ikke overrasket de andre år.

Laver heller ikk andet end lektier.

Rikke + Farinelli for altid!
Holder sammen i tykt og tyndt!

Min hjemmeside: tør du?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider