Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Spørgsmål om distance ridning
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 18:28
Hej alle. Har lige nogle spørgsmål om distance ridning, da jeg godt selv kunne tænke mig at ride det en dag. :-) Har du prøvet at deltage i et distance stævne? Hvis ja, hvor mange km red du så? Ved du hvor man kan finde noget om hvornår der bliver holdt distance stævner? Kunne du godt tænke dig at ride distance ridning en dag?

Simone

- Med parten Coco

Arto-profil - Mail/msn
0
0
Svar på denne tråd

Simipus.
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 18:30
Har du prøvet at deltage i et distance stævne? Nej (: Hvis ja, hvor mange km red du så? - Ved du hvor man kan finde noget om hvornår der bliver holdt distance stævner? Desværre. Kunne du godt tænke dig at ride distance ridning en dag? Jah man. B) At sidde så længe på en hest, må være dejligt ;D

Vildrose
0
0
Svar på denne tråd

Distance.
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 18:34
Har du prøvet at deltage i et distance stævne? Ja Hvis ja, hvor mange km red du så? Har redet 15 og 25. Regner med 40 næste gang Ved du hvor man kan finde noget om hvornår der bliver holdt distance stævner? http://www.distance.dk mener jeg den hedder. Kunne du godt tænke dig at ride distance ridning en dag? Ja da. Elsker det.

Mvh. Sofie
med Tøfleren (:
Dressur-
og distancerytter

Medlem af Sten klubben

0
0
Svar på denne tråd

Helt klart
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 21:45
Herj... Vil lige svare på dine spørgsmål :-) Har du prøvet at deltage i et distance stævne? Ja masser af gange. Hvis ja, hvor mange km red du så? Til mit sidste ridt red jeg næsten 90 :-@ Lagt ikk ? heeh ikk for mig, til næsten år ska jeg til DM hvor jeg ska ride 120 :-@ Det sys jeg tilgengælt er ret langt, har aldrig redet så langt før Ved du hvor man kan finde noget om hvornår der bliver holdt distance stævner? Jah.. Men stævnerne er ikke helt fast lagt inu, men prøv: dag?www.distanceridning.dk Kunne du godt tænke dig at ride distance ridning en dag? Self. vil jeg da det, ska jo til DM :-D Glæder mig vildt... Og det er bare så dejligt at ride distance, man får så mange venner :-D Også er jeg jo også sjællandsmester i distance :-D Og vandt Dansk youngrider cup :-D heeh

QnuzR Lotte
;-) Rigtige rytter rider araber ;-) Den bedste spring- og distance-pony hedder Grafik ox :-D :{-( d. 25/10 midste jeg min elskedet kat miv, hun var blvet ramt i hovdet af en bil og døde på stedet :{-(

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 21:51
Ved du hvor man kan finde noget om hvornår der bliver holdt distance stævner? - Der har næsten lige været et indlæg på HN med datoerne for stævnerne i år 2006 :) Kunne du godt tænke dig at ride distance ridning en dag? - Regner da med at Tossen og jeg skal afprøve det engang...

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

Indlægget
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 21:52
Indlægget med datoerne kan ses her :)

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 21:55
Har du prøvet at deltage i et distance stævne? YepZ Hvis ja, hvor mange km red du så? Kun 15.. Satser på 30 næste gang :) Ved du hvor man kan finde noget om hvornår der bliver holdt distance stævner? Ved faktisk ik.. har jeg "folk" til :P Kunne du godt tænke dig at ride distance ridning en dag? Ja da.. Gerne igen!! Da min hest virkelig har "talent" for det :)

:-D Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider