Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

2 ting fra mig af ..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 14:23
Den første ; Jeg er kommet i den uheldige situation at jeg ikke tør ride mere.. - Vi har simpelthen haft for mange ulykker i min familie.. Min mor er faldet af 2 gange. Første gang brækkede hun ryggen og anden gang fik hun kraniebrud.. Jeg selv faldt af for et år siden og fik en skade i nakken, og siden har jeg ikke redet.. Ihj, det er SÅ irreterende, for savner de søde kræ man kan fjoller rundt med en hel dag, kan bare ikke få mig selv til at sætte mig op på en hest igen, tør ikke mere.. Nogen der har et godt råd ? - Det er ret trælst at stoppe efter 11års ridning.. Den anden ; ^ Selvom jeg ikke har redet i et år, og slet ikke haft noget med heste at gøre, håber jeg at jeg stadig er velkommen her på JHN (:
:-P DÅM blondine, evt? :-P
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 14:30
Selvfølgelig er du velkommen her på HN ;-D Det eneste der er at gøre, er at give sig selv et ordentligt los i bagdelen og se frygten i øjnene. Dvs. op på hesten igen :) Eventuelt starte ud på en rolig pony, som du allerede kender og føler dig lidt mere tryg ved :)

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

Lalaj Lalaj ..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 14:34
Jeg har prøvet, men da jeg stod ved hesten og skulle til at hoppe op kunne jeg ikke .. Ved ikke hvad der sker i ægget på mig ? :-P
0
0
Svar på denne tråd

Ja.a...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 14:36
Som theis siger så ville jeg starte på en stille og rolig pony der ikke er så stor så du kan overskue det :-D Kan selv bedst lide mindre heste ;-) Og selvfølgelig må du være her ;-)
Det var så lige hva jeg havde på hjertet !!

*Lulu-piien*

Elsker min Disco
{>

Stolt medlem af Farvehumorklubben, men en LILLA humor !
0
0
Svar på denne tråd

Trip Trap
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 14:36
Som Theis siger, se det i øjene, og gå ud blandt heste igen, strigle dem osv. Godt nok kan der ske ulykker, men det er jo ikke noget man skal tænke ALT for meget over, bare være forsigtig og respektere hestene... SELF er du stadig velkommen :-D
~people changes~
~things go wrong~
~sh!t happens~
~~life goes on!~~

[TIDL. MISS LADY]
0
0
Svar på denne tråd

damdam
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 15:41
Selvfølgelig er du velkommen :-P Ellers var jeg heller ikke :-@ Har ikke lige nogle råd, men held og lykke (y)
Venlig hilsen Jaquire
:-* Barn af JHN Chatten :-*
0
0
Svar på denne tråd

trip trap trip
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 15:45
start fra starten :-D først skridt med trækker så skridt alene så trav med trækker så trav uden så galop i longe så galop alene så uden for.! hehe behøver selvfølgelig ik være på den måde men altså start fra starten som om du aldrig har redet før!!
Bobby er min halvpart!!

♥ love ♥

ik for store ik for små = fjordheste!!!

prøv min hp! www.hestesofie.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Nej - ud med dig :p...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 16:01
HN er for alle - du bliver bare, gør du ;D Som Theis og mange af de andre siger, er det eneste "rigtige" at gøre, at se 'frygten' i øjnene, og komme op på en krikke. Prøv evt. en lille, rolig shetlænger - der er ikke så langt ned, hvis du skulle miste balancen ;D
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
Stifter af DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

Lalaj Lalaj ..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 18:55
Natacha; Haha , kunne se vældig sjovt ud.. Mig som er 176cm høj på en lille shetlænder .. Muha .. - Jeg kan sagtens være sammen med hestene, strigle dem og alt det der hører til, men kan bare ikke få mig selv til at 'SE FRYGTEN I ØJNENE'.. Det er S***E svært, men i har jo nok ret..
0
0
Svar på denne tråd

Velkommen,,,
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 19:12
Slvfølgelig er du velkommen :) Hvis jeg var dig ville jeg finde en stille og rolig hest. Måske en shetter og starte med bare at nusse rundt med den. Så senere hvis du føler mod til det, så kan du prøve at sætte dig op.

Mvh. Sofie
med Tøfleren (:
Dressur-
og distancerytter

Medlem af Sten klubben

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 19:19
Hvis jeg var dig ville jeg starte langsomt op, starte med at strigle og nusse om heste også måske arbejde med nogle fra jorden. Også når du en dag for mod nok så prøv at sætte dig op på hesten, mens en trækker dig rundt. Og så skal hesten jo selvfølgelig være rolig. ;-)

Simone

- Med parten Coco

Arto-profil - Mail/msn
0
0
Svar på denne tråd

mine skønheder !!
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 19:21
forstår dig udmærket på en måde .. I starten var jeg også lidt bange for min mors hest jeg syntes self. han var sød og dejlig o.s.v. Men jeg var bare ikke så tøk ved ham .. men så endag red jeg due på ridebanen på ham .. Imens mor trak en tur med min pony Chanell og far trak med en hest der skulle blive trafik vandt .. Men så Lapaloma min fars hest fore frundt i folden .. og Monty (mors hest) Blev også hgelt vildt førest tænkte jeg bare ARRG Kan jeg holde ham .. og det viste det sig at jeg kunne han var vild i noget tid men faldt så ned men så kom Lapaloma jo self. at gjore ham vild igen .. Men jeg kunne stadig godt holde ham ... Så nu er jeg overhovedet ikke nervøs eller bange for ham mer .. når jeg ved at jeg kan holde ham .. så jeg har faktisk lært en helmasse af diig :D Heeh lige lidt fra mig af .. ved godt det ikke løsser dit problem .. men ville lige fortælle det .. Self. er du velkommen her på JHN afliggevel ..

{>Elsker miin Spriingchanell

Medllem af "De Forvirredes Klub" *Håhå

Medlem af FarveHumor Klubben - nu med Vinrød Humor! *seejt

0
0
Svar på denne tråd

hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 20:23
Selvfølgelig er du velkommen! Det vil du altid være ;-) De andre har jo egentlig sagt, men her kommer det også lige fra mig :-D: Prøv at starte med en mikroskopisk pony, hvor du næsten kan røre jorden, få en til at trække ponyen, og eventuelt en der kan gå ved siden af dig. Ved det lyder fuldkommen langt ude, men når du først har siddet på en hyp igen, kan det jo være du bliver glad for det igen! Man skal jo starte et sted... :-)

-Jeg har en mening, til jeg får en ny-

0
0
Svar på denne tråd

Har os .
Forfatter: 
Dato:  02-11-2005 15:50
haft en periode hvor jeg ikk ville ride , nærmere turde ikk :D Start stille og roligt op . små skridt rundter på banen og så kan du gå længere osv . Men du er velkommen her :P
Knus os....

Din hest vil elske dig, hvis du elsker den.. >o<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider